Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-08-02-000766-b 81792164cde64afc852bc5b3d2724fae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Молошний

+380567457480 s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26510514
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Сергій Молошний
+380567457480
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 13:26
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


багатофункціональні пристрої, поточні сканери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Багатофункціональний пристрій (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 штука
Документ-сканер (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 11:52
Дата відповіді: 05 серпня 2019 12:56
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На закупівлю можуть бути подані пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відповідає технічним (якісним) вимогам предмета закупівлі (або бути не гіршими), що заявлені в Додатку №3 документації до закупівлі. Як видно з оголошення та Технічних (якісних) вимог, Замовник вимагає від учасників при поданні пропозиції та таблиці порівняння технічних (якісних) вимог обов'язково зазначати торгівельну марку та модель пропонованої техніки.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАНТЕК СОЛЮШЕНЗ" 191 460,00
UAH з ПДВ
182 350,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ" 194 970,00
UAH з ПДВ
182 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 17:15
Електронний підпис
15 серпня 2019 17:14
Гарантійний Avision.pdf
15 серпня 2019 17:08
Лист_зобов язання.pdf
12 серпня 2019 14:34
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:30
Гарантійний лист.pdf
08 серпня 2019 20:35
Електронний підпис
08 серпня 2019 20:35
Електронний підпис
08 серпня 2019 20:35
Електронний підпис
08 серпня 2019 20:35
Електронний підпис
08 серпня 2019 20:30
Сертифікати_Avision.pdf
08 серпня 2019 20:30
Кваліфікація2_Статут.pdf
08 серпня 2019 20:30
додаток 1 Пропозиція.pdf
08 серпня 2019 20:30
Сертифікати_Epson.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 15:46
Остаточна.PDF
07 серпня 2019 13:14
X033M6331.pdf
07 серпня 2019 13:14
WF-M5690_4.pdf
07 серпня 2019 13:14
WF-M5690_3.pdf
07 серпня 2019 13:14
WF-M5690_2.pdf
07 серпня 2019 13:14
WF-M5690_1.pdf
07 серпня 2019 13:14
DM5_DM6_сканеры.pdf
07 серпня 2019 13:14
B2C.pdf
07 серпня 2019 13:14
ТВ.PDF
07 серпня 2019 13:14
Статут2019.PDF
07 серпня 2019 13:14
Реквізити.PDF
07 серпня 2019 13:14
ПротоколСтатут.PDF
07 серпня 2019 13:14
Пропозиція.PDF
07 серпня 2019 13:14
ПректДоговору.PDF
07 серпня 2019 13:14
Погодження.PDF
07 серпня 2019 13:14
Згода.PDF
07 серпня 2019 13:14
ГарЛист.PDF
07 серпня 2019 13:14
Витяг з Реестра.PDF
07 серпня 2019 13:14
Виписка_Нова.PDF
07 серпня 2019 13:14
1_Протокол Зборів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКАНТЕК СОЛЮШЕНЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАНТЕК СОЛЮШЕНЗ"
#42963860
Відхилено 182 350,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 15:17
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ"
#36295263
Переможець 182 400,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 15:45

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ"
#36295263
182 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 29-08 від 29.08.2019 року.pdf укладений
29 серпня 2019 12:49