Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дошка металокерамічна магнітно-крейдова з 5 робочими поверхнями
Очікувана вартість
82 500,00 UAH
UA-2019-08-02-000756-c f1cb0be64836432991a96050b0e3c35b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням освіти, сімї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю дошок металокерамічних магнітно-крейдових з 5 робочими поверхнями, у кількості 11 шт, та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій» Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2019-07-01-000137-c; Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту – 16.07.2019 Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Інформація про другу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2019-07-17-000028-b Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту – 01.08.2019 Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу. Для забезпечення учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються інклюзивних та спеціальних класах ЗЗСО№11 демонстраційним обладнанням до початку навчального року 2019/20 у управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради та у зв’язку з двічі відміненими відкритими торгами, через відсутність достатньої кількості учасників, виникає необхідність провести переговорну процедуру закупівлі. У зв’язку із вищевказаним та на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону, тендерний комітет УОСМС проводить переговорну процедуру закупівлі, як виняток, через те що було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 20:11
Оскарження наміру укласти договір: 13 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Дошка металокерамічна магнітно-крейдова з 5 робочими поверхнями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Південна,25 ЗЗСО№11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Постачальником видаткової накладної, акту приймання-передачі Товару та рахунку на оплату товару. Прийом товару по кожному закладу окремо підтверджується видатковою накладною про приймання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

02 серпня 2019 19:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ТСО»
#32316677
Переможець 82 500,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 20:11

Документи

02 серпня 2019 20:11
Електронний підпис
02 серпня 2019 20:09
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 20:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ТСО»
#32316677
82 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 20:11
Електронний підпис
02 серпня 2019 20:09
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 10:29
Договір укладений
13 серпня 2019 09:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 82 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 750,00 UAH)