Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютера, ноутбуки
Personal computer, notebooks
Очікувана вартість
4 370 000,00 UAH
UA-2019-08-02-000533-c a4b81d80bc2643dbba46ae4a1b77838b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабащук Тетяна Григорівна

+380412225261 barabachshuk@zt.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 26278626
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська область обл., місто Житомир, вул.Бориса Лятошинського, 5
Контактна особа: Барабащук Тетяна Григорівна
+380412225261
barabachshuk@zt.court.gov.ua
Додаткові контактні особи: Барабащук Тетяна
+380412225273
barabachshuk@zt.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zhytomyr Regional Office of the State Judicial Administration of Ukraine
National ID: 26278626
Contact point: Barabachshuk Tanya
+380412225261
barabachshuk@zt.court.gov.ua
Additional contacts: Barabachshuk Tanya
+380412225273
barabachshuk@zt.court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 15:03
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 15:03
Очікувана вартість: 4 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87400 UAH
Publication date: 02 серпня 2019 14:58
Enquiries until: 23 серпня 2019 15:03
Complaints submission until: до 29 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 вересня 2019 15:03

Information

Estimated total value: 4 370 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 850 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 од
Персональні комп’ютера, ноутбуки (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Personal computer, notebooks (money of the state budget )
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 18 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплату Товару здійснює на підставі Актів приймання-передачі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 15 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 15:08
Додаток 2 (зі змінами).docx
06 серпня 2019 15:08
Перелік змін до Додатку 2 ТД.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 7.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 6.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 5.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 4.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 3.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 2.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 1.docx
02 серпня 2019 14:58
ТД_ ПК Ноутбук_ост.docx
06 серпня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 15:08
Додаток 2 (зі змінами).docx
06 серпня 2019 15:08
Перелік змін до Додатку 2 ТД.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 7.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 6.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 5.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 4.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 3.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 2.docx
02 серпня 2019 14:58
Додаток 1.docx
02 серпня 2019 14:58
ТД_ ПК Ноутбук_ост.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення і аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 05 серпня 2019 17:29
Дата відповіді: 06 серпня 2019 08:47
Шановний Замовник! 1)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? 2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Проектом Договору про закупівлю засобів інформатизації (Додаток №5 Тендерної документації ) п.5 «Постачання товару» передбачено:
- п.п. 5.6 Датою поставки Товару вважається дата доставки та підключення (монтажу) Товару у приміщенні місця постачання та підписання Акту відповідним Отримувачем.
- п.п. 5.6 Поставка та підключення (монтаж) Товару здійснюється за рахунок Постачальника.
2. В Додатку №3 Тендерної документації чітко зазначено Технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до яких будуть розглядатись тендерні пропозиції.
Документація
Дата подання: 19 серпня 2019 14:36
Дата відповіді: 19 серпня 2019 17:16
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у Додатку 3 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам або бути еквівалентом товару визначеному в технічному завданні.
Замовник може розглядати системний блок на базі процесора AMD, якщо він буде відповідати всім технічним вимогам які зазначені в Додатку З до тендерної документації а саме:
Персональний комп’ютер
Процесор - не гірше Core i5-9600 або еквівалент;
- базова частота: не менше 3,7 ГГц;
- ядер: не менше 6;
- кеш пам’ять 3-го рівня: не менше 9 МБ;
- тип роз`єму: Socket 1151;
- ядро/покоління: Coffee Lake (восьме);
- інтегрована графіка: не гірше Intel UHD Graphics 630 або еквівалент.

Ноутбук
Процесор - не гірше Core i5-8250U або еквівалент;
- базова частота: не менше 2,7 ГГц;
- ядер/потоків: не менше 4/8;
- кеш пам’ять 3-го рівня: не менше 6 МБ;
- ядро/покоління: Intel Kaby Lake R (восьме).

Якщо запропонований процесор не буде відповідати всім технічним вимогам зазначених в Додатку 3 ТД, дана пропозиція буде відхилена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-02-000533-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 06 серпня 2019 10:51
Умови
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить наступну вимогу: «3.2. Копії не менше чим по одному договору за останні три роки (2017-2018 роки), що минули, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, засвідчені уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплені печаткою та копію не менше 1 накладної до кожного наданого договору, що свідчить про його належне виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю).»

Звертаємо увагу Замовника на те, що дане положення є не зовсім зрозумілим та вказує на певні обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають успішний досвід виконання аналогічних договорів не в кожен із зазначених років (а, наприклад, тільки в 2018-2019 рр.), що призводить до значного зменшення конкуренції та нерівних умов для учасників ринку. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначених положень є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.

Просимо надати роз’яснення стосовно років, протягом яких мають бути виконані аналогічні договори, та внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати конкретні роки, на протязі яких мали бути виконані поставки за аналогічними договорами (без вимоги надання договорів за кожен з останніх трьох років).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2019 15:05
Внесено зміни в п.п.3.2 п.3 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВСТАНОВЛЕННІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, І ВИМОГИ ВИЗНАЧЕНІ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ, ДО УЧАСНИКА ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ» виклавши п.п.3.2. в наступній редакції : Копії не менше чим одного договору за період 2017-2019 роки, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, засвідчені уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплені печаткою та копію не менше 1 накладної до кожного наданого договору, що свідчить про його належне виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю).

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-08-02-000533-ca4b81d80bc2643dbba46ae4a1b77838b
Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 26278626
Місцезнаходження: 10014, Україна, Житомирська область обл., місто Житомир, вул.Бориса Лятошинського, 5
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬТАІР І К" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

02 вересня 2019 12:55
Авт лист HP.pdf
02 вересня 2019 11:07
Електронний підпис
02 вересня 2019 11:07
Електронний підпис
02 вересня 2019 11:07
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2019 11:07
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2019 11:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 4 369 845,00
UAH з ПДВ
4 369 845,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 12:55
Авт лист HP.pdf
02 вересня 2019 11:07
Електронний підпис
02 вересня 2019 11:07
Електронний підпис
02 вересня 2019 11:07
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2019 11:07
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2019 11:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій