Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інвентар для прибирання
Очікувана вартість
44 625,00 UAH
UA-2019-08-02-000528-c 34e3b19ae8e5457bb45ddb4364d7be44
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Померанцев Юрій Валентинович

+380444670013 dzo@dytyna.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Київський міський центр реабілітації дітей з інвалідністю
Код ЄДРПОУ: 41055234
Місцезнаходження: 04086, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Олени Теліги, буд. 37-Г
Контактна особа: Померанцев Юрій Валентинович
+380444670013
dzo@dytyna.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 15:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 15:01
Початок аукціону: 07 серпня 2019 11:38
Очікувана вартість: 44 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 224,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 найменувань
Інвентар для прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04086, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Олени Теліги 37-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 39224000-8 — Мітли, щітки та інше господарське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог.
Дата подання: 05 серпня 2019 10:18
Дата відповіді: 05 серпня 2019 11:04
Доброго дня. Чи можна Вам запропонувати якісний еквівалент позиції товару № 27 Рукавички STARLINE STL-38 КЛС та № 35 респіратор Vita Химик-2 з двома хімічними фільтрами? Запропоновані товари неодмінно будуть високої якості. Дякую.
Відповідь: Ми допускаємо на торги аналоги та еквіваленти, але запропонований товар повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним в Таблиці №1 Додатку №1 до Оголошення
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 11:03
Дата відповіді: 05 серпня 2019 11:23
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Ми допускаємо на торги аналоги та еквіваленти, але запропонований товар повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним в Таблиці №1 Додатку №1 до Оголошення.
2)Ціна вказана з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені на строк поставки товару та включає витрати на транспортування, завантаження, сплату митних тарифів, доставки до замовника.
Документи в Формате Word
Дата подання: 05 серпня 2019 13:18
Прикрепите пожалуйста документы в формате Word
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 35 030,40
UAH з ПДВ
35 030,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 44 557,32
UAH з ПДВ
44 557,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 14:45
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2019 14:45
Лист довідка ліцензія.pdf
06 серпня 2019 14:45
Довідка МТБ.pdf
06 серпня 2019 14:45
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Переможець 35 030,40
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 13:37

Документи

07 серпня 2019 13:37
Протокол засідання ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
35 030,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2019 13:37
Протокол засідання ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Видаткова накладна №71 від 16.10.19 укладений
16 жовтня 2019 11:00
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
16 жовтня 2019 11:00
Договір укладений
20 серпня 2019 15:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 35 030,40
UAH