Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інвентар для прибирання
Очікувана вартість
44 625,00 UAH
UA-2019-08-02-000528-c ● 34e3b19ae8e5457bb45ddb4364d7be44
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Київський міський центр реабілітації дітей з інвалідністю |
Код ЄДРПОУ: | 41055234 |
Місцезнаходження: | 04086, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Олени Теліги, буд. 37-Г |
Контактна особа: |
Померанцев Юрій Валентинович +380444670013 dzo@dytyna.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 15:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2019 15:01 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2019 11:38 |
Очікувана вартість: | 44 625,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 найменувань
Інвентар для прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04086, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Олени Теліги 37-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 39224000-8 — Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 14:57 |
Оголошення про проведення допорогової закупівлі |
02 серпня 2019 14:57 |
Протокол засідання ТК |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог.
Дата подання: 05 серпня 2019 10:18
Дата відповіді: 05 серпня 2019 11:04
Доброго дня.
Чи можна Вам запропонувати якісний еквівалент позиції товару № 27 Рукавички STARLINE STL-38 КЛС та № 35 респіратор Vita Химик-2 з двома хімічними фільтрами? Запропоновані товари неодмінно будуть високої якості. Дякую.
Відповідь: Ми допускаємо на торги аналоги та еквіваленти, але запропонований товар повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним в Таблиці №1 Додатку №1 до Оголошення
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 11:03
Дата відповіді: 05 серпня 2019 11:23
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Ми допускаємо на торги аналоги та еквіваленти, але запропонований товар повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним в Таблиці №1 Додатку №1 до Оголошення.
2)Ціна вказана з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені на строк поставки товару та включає витрати на транспортування, завантаження, сплату митних тарифів, доставки до замовника.
2)Ціна вказана з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені на строк поставки товару та включає витрати на транспортування, завантаження, сплату митних тарифів, доставки до замовника.
Документи в Формате Word
Дата подання: 05 серпня 2019 13:18
Прикрепите пожалуйста документы в формате Word
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ #2752600672 |
Переможець |
35 030,40
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Видаткова накладна №71 від 16.10.19 | укладений |
16 жовтня 2019 11:00
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
16 жовтня 2019 11:00
|
Договір | укладений |
20 серпня 2019 15:40
|