Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтер
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-08-02-000414-c ● 809bd500ec794ccb8dfd91ecaf0ea8e3
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991406 |
Вебсайт: | http://zhokl.com.ua |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3 |
Контактна особа: |
Волощук Олена Дмитрівна +380412438728 obllikzttender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Учасником товару (товарів) протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару, що встановлюється моментом підписання накладної обома сторонами, та пред’явлення документів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки проводяться протягом 15 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Усі розрахунки проводяться у безготівковій формі | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 13:54 |
ДОГОВІР.docx |
02 серпня 2019 13:54 |
Кваліфікаційні та технічні умови.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 11:42
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 05 серпня 2019 16:32
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000414-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2960909955
Дата подання: 12 серпня 2019 17:38
Про дискваліфікацію ФОП Зуб О.О.
Пунктом 4 Оголошення № 86 про проведення закупівлі через систему електронних закупівель від 02.08.2019 року на учасників було покладено обов‘язок надати копії аналогічних договорів з підтвердженням їх виконання (відгуки або видаткові накладні). ФОП Зуб О.О. не виконала вимоги Тендерної документації і не надала копій аналогічних договорів у складі своєї тендерної пропозиції, але завантажила їх пізніше, на етапі кваліфікації разом з уточненою тендерною пропозицією, що є грубим порушенням порядку подання документів тендерної пропозиції.
До того ж, подані документи не є належним підтвердженням досвіду учасника, а договори не є аналогічними предмету закупівлі, адже стосуються постачання системних блоків та персональних комп‘ютерів, що відповідає ДК «Машини для обробки даних (апаратна частина) 30210000-4», тоді як предметом закупівлі є Багатофункціональні пристрої «Комп‘ютерне обладнання за ДК 021:2015 – 30230000-0». На підставі вищевикладеного просимо відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
До того ж, подані документи не є належним підтвердженням досвіду учасника, а договори не є аналогічними предмету закупівлі, адже стосуються постачання системних блоків та персональних комп‘ютерів, що відповідає ДК «Машини для обробки даних (апаратна частина) 30210000-4», тоді як предметом закупівлі є Багатофункціональні пристрої «Комп‘ютерне обладнання за ДК 021:2015 – 30230000-0». На підставі вищевикладеного просимо відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2019 15:55
Вимогу задоволено. Учасник дискваліфікований у зв’язку з тим що цінова пропозиція невідповідає вимогам Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" |
3 344,00
UAH з ПДВ
|
3 294,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ |
3 850,00
UAH з ПДВ
|
3 343,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
3 740,00
UAH з ПДВ
|
3 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЕСНИК СЕРГІЙ АНДРІЙОВИЧ |
3 780,00
UAH з ПДВ
|
3 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" #3097209703 |
Відхилено |
3 294,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 15:10
|
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ #2960909955 |
Переможець |
3 343,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 324.pdf | укладений |
21 серпня 2019 12:13
|