Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ПК у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»)
Очікувана вартість
575 000,00 UAH
UA-2019-08-02-000363-c 3a298f50f1f74af3824c35cee0797bc6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боговенко Олександр Володимирович

+380562362286 mba_alex@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський Суд Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 03499891
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Винниченка буд.1, м. Дніпро.
Контактна особа: Боговенко Олександр Володимирович
+380562362286
mba_alex@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 13:12
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 13:12
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:31
Очікувана вартість: 575 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ПК у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49600, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.В.Виниченка 1, м.Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Машини для обробки даних (апаратна частина) (ПК у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»)(джерело фінансування державний бюджет) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 13:08
Додаток 6 (типовий Договір).docx
02 серпня 2019 13:08
ТД Комп_ютери 2019.docx
02 серпня 2019 13:08
Оголошення комп_ютери 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 11:45
Дата відповіді: 05 серпня 2019 12:20
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерним комітетом Господарського суду Дніпропетровської області розглянуто ваше загальне запитання щодо оголошення в процедурі закупівлі
UA-2019-08-02-000363-c за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (ПК у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»)
1) Замовником зазначених торгів являється державна установа, яка у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з п. 2 статті 20 Закону України « Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи та п. 35 статті 1 цього Закону - учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію.
Відповідно до розділу V. Оцінка тендерної пропозиції. Тендерної документації
«Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію ”Ціна”. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у ТД, та шляхом застосування електронного аукціону. . Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється за результатами оцінки тендерних пропозицій на основі єдиного критерію ”Ціна” (питома вага цінового критерію - 100 % (з ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб'єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України).
Під терміном ”Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов'язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування»
2) Відповідь на ваше запитання знаходиться в Додатку 5 Тендерної документації , а саме:
Примітки: * у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі.






Заступник голови тендерного комітету,
керівник апарату суду О.А.Гануляк

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-02-000363-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 09 вересня 2019 16:13
Скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовник! Вимагаємо відмініти Ваше рішення про дискваліфікацію ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", як неправомірне. У протоколі №91 Вами було вказано, що подана пропозиція не відповідає вимогам тендерної пропозиції: 1). "-невідповідність оформлення наданих документів учасника". Вимагаємо надати детальне роз'яснення, в чому саме Ви вбачаєте таку невідповідність? 2)- "невідповідність Додатку 5 Тендерної документації. Відсутній Лист-підтвердження статусу Microsoft Partner Network компетенції рівня Silver або Gold". Вимагаємо вказати де саме в Додатку 5 вимагалось НАДАТИ даний лист-підтвердження. ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" має статус Microsoft Partner Network компетенції рівня Gold, про що МОЖЕ надати лист на додаткову вимогу Замовника, чи Замовник самостійно може перевірити дану інформацію на офіційному сайті Microsoft. У таблиці з переліком необхідних технічних характеристик наявність даного статусу є в переліку серед інших вимог, і ми, як учасник закупівлі вказали, що маємо такий статус . Але тендерна документація не містить жодної вимоги якимось чином цей статус підтверджувати! Якщо Замовник не надасть вичерпне пояснення по даній скарзі, ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" скористається правом подачі аналогічної скарги до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 15:03
Шановний учасник!


Тендерним комітетом Господарського суду Дніпропетровської області розглянуто ваше звернення щодо процедури закупівлі UA-2019-08-02-000363-c за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина) (ПК у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»).
В складі пропозиції ви надали довідки, згідно Додатку 1 та Додатку 3 Тендерної Документації, на яких відсутня дата видачі , тобто неможливо встановити дійсність довідки на момент проведення процедури закупівлі.
Згідно п.п.5.11 Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003р. №55, дата документа – це дата його підписання , затвердження, прийняття, реєстрації.
Замовником не беруться до уваги документи подані вами, як учасником, у зв’язку з їх неналежним оформленням.
Наявність вимоги «Microsoft Partner Network компетенції рівня Silver або Gold» міститься в Додатку 5 ТД і може бути підтверджена Учасником в будь-який спосіб , а саме : шляхом надання відповідних довідок, листів-підтверджень та ін. належним чином оформлених згідно вищезазначеного ДСТУ 4163-2003.
Невиконання вимог Учасником призводить до відхилення його пропозиції.





Голова тендерного комітету,
заступник голови суду Н. М. Камша
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000363-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 12 вересня 2019 12:36
Неправомірне відхилення
Вимога у вкладені.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 12:14
Шановний учасник!


Тендерним комітетом Господарського суду Дніпропетровської області розглянуто ваше звернення №1209/1 від 12.09.2019 р. щодо процедури закупівлі UA-2019-08-02-000363-c за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина) (ПК у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»).
В складі пропозиції ви надали довідки, згідно Додатку 1 та Додатку 3 Тендерної Документації, на яких відсутня дата видачі , тобто неможливо встановити дійсність довідки на момент проведення процедури закупівлі. Щодо вимог п.8ч.1ст.1 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» встановлення поняття електронна ідентифікація – процедура використання ідентифікаційних даних ОСОБИ в електронній формі , але жодним чином не підтвердження дійсності окремого документа , довідки, листа та ін.
За адресою https://www.dzo.com.ua/tenders/4153035 міститься інформація щодо періоду уточнення, який тривав з 02.08.19 до 23.08.19. Станом на 23.08.19 від вас , шановний учасник, не надходило жодного листа, повідомлення про надання вам роз’яснень щодо вимог щодо правильного заповнення документів для подання в складі тендерної пропозиції.
Замовником не беруться до уваги документи подані вами, як учасником, у зв’язку з їх неналежним оформленням.
Наявність вимоги «Microsoft Partner Network компетенції рівня Silver або Gold» міститься в Додатку 5 ТД і може бути підтверджена Учасником в будь-який спосіб , а саме : шляхом надання відповідних довідок, листів-підтверджень та ін. належним чином оформлених згідно ДСТУ 4163-2003 та дійсних станом на момент подання.
Невиконання вимог Учасником призводить до відхилення його пропозиції.





Голова тендерного комітету,
заступник голови суду Н. М. Камша
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000363-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 09 вересня 2019 14:49
Рішення щодо відхилення
Доброго дня.
Згідно ПРОТОКОЛУ № 92 засідання тендерного комітету Господарського суду Дніпропетровської області, пропозиція ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- невідповідність Додатку 5 Тендерної документації.
У зазначеному Додатку міститься не одна, а ряд вимог до предмету закупівлі. Прохання надати вичерпне роз'яснення, яким саме вимогам/вимозі Додатку 5 Тендерної документації не відповідає пропозиція ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 15:31
Тендерним комітетом Господарського суду Дніпропетровської області розглянуто ваше запитання щодо процедури закупівлі UA-2019-08-02-000363-c
за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина) (ПК у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»).
Відповідно до вимог Додатку 5 Тендерної документації комплектація комп’ютера включає пункт «2(ДВА) Жорстких диска 3.5" 1TB Western Digital (1W10001 / HUS722T1TALA604) 7200 об/хв,
128 MB, SATA III ., що відрізняється від запропонованого вами.

Документи

10 вересня 2019 15:02
Відповідь

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 12:36
Вимога.pdf

Документи

13 вересня 2019 12:11
Відповідь 2 НАВІГАТОР.pdf

Документи

09 вересня 2019 15:30
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-02-000363-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 13 вересня 2019 16:40
Неправомірне відхилення
Скарга у вкладені
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2019 11:41
Рішення від 17.09.2019 №13085+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 11:41
Рішення від 04.10.2019 №14277.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 23:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14277-р/пк-пз від 04.10.2019р.
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2019 11:03

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 16:40
Скарга від 13.09.2019 року.pdf

Документи подані замовником

23 вересня 2019 10:24
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 568 245,00
UAH з ПДВ
568 245,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 568 650,00
UAH з ПДВ
568 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 574 944,00
UAH з ПДВ
574 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 12:50
Електронний підпис
02 вересня 2019 12:48
Договор.pdf
02 вересня 2019 12:48
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 вересня 2019 12:48
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
02 вересня 2019 12:48
Порівняльна таблиця.pdf
02 вересня 2019 12:48
Технічний опис.zip

Публічні документи

02 вересня 2019 08:59
Довідка ЄДР.pdf
02 вересня 2019 08:59
07 Лист-гарантія.pdf
02 вересня 2019 08:59
Letter certificate Silver Komel 2019-2020.pdf
02 вересня 2019 08:59
Комел_LG Авторизация.pdf
02 вересня 2019 08:59
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
02 вересня 2019 08:59
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 вересня 2019 08:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Комел.pdf
02 вересня 2019 08:59
ЛИСТ-ЗГОДА Комел.pdf
02 вересня 2019 08:59
Контактні данні КОМЕЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Рішення скасоване 574 944,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 09:50
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Рішення скасоване 568 245,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:03
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Рішення скасоване 568 650,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:03
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Рішення скасоване 574 944,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:03
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 568 245,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 14:43

Документи

09 вересня 2019 10:53
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:48
протокол рішення
03 вересня 2019 13:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 вересня 2019 14:39
Електронний підпис
09 вересня 2019 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
09 вересня 2019 14:32
протокол рішення

Документи

11 жовтня 2019 10:04
Електронний підпис
11 жовтня 2019 10:00
протокол №99

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
568 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 10:34
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 12:19
договір укладений
04 листопада 2019 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3-11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML