ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь гранітний)
Очікувана вартість
254 250,00 UAH
UA-2019-08-02-000239-b a61bb6bb52e54d5b86d166699a6f9b5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Амарант" Солонківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 31507691
Місцезнаходження замовника: 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул.Центральна,4
Контактна особа замовника: Куйбіда Галина Іванівна
+380966406548
comp2001@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 12:19
Очікувана вартість: 254 250,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,39 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 т
Щебінь гранітний. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81131, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, с. Солонка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 серпня 2019 09:58
Електронний цифровий підпис
02 серпня 2019 09:34
Тендерна документація_.doc
02 серпня 2019 09:34
Додаток 4.doc
02 серпня 2019 09:34
Додаток 3.doc
02 серпня 2019 09:34
Додаток 2.doc
02 серпня 2019 09:34
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-02-000239-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТЗОВ "КОМПАНІЯ УКРГРАНІТ", Код ЄДРПОУ:41302717
Дата подання: 03 вересня 2019 14:32
Вимога
Детально у вкладені.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 10:40
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Для підтвердження кваліфікаційного критерію як Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасники, зокрема, повинні подати наступні документи………………..: листи відгуки по договорах, що наведені у довідці (п. 3.1.) та підтверджені договорами (подається у наступному вигляді: сканований оригінал). Відгук повинен бути адресований тендерному комітету замовника, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, суми оплати за договором; інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків поставки товару, номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором). Учасником у складі пропозиції подається відгук. Проте у такому відгуку відсутня наступна інформація – ціни (вартості) договору, суми оплати за договором; контактного телефону представника замовника за аналогічним договором, всупереч вимогам підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 2 тендерної документації.

Документи подані скаржником

03 вересня 2019 14:32
Вимога_20190903_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "КОМПАНІЯ УКРГРАНІТ" 251 100,00
UAH з ПДВ
235 332,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЕТАЛОН-ТРЕЙД” 254 250,00
UAH з ПДВ
235 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 17:49
sign.p7s
23 серпня 2019 17:48
Статут ч.2_20190719_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
Статут ч.1_20190719_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
ст.17_20190823_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
Сертифікати_20190823_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
Санкції_20190823_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
Рішення _20190823_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
Пропозиція_20190823_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
Проект угоди_20190823_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
ПДВ_20190719_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
Наказ директор_20190729_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
Лист гарантія_20190823_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
Довідка досвід_20190823_0001.pdf
23 серпня 2019 17:48
Відгук_0001.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 16:04
Довідки.rar
23 серпня 2019 17:03
Наявність обладнання.zip
23 серпня 2019 09:48
Технічне завдання.zip
23 серпня 2019 09:48
Тендерна пропозиція.PDF
23 серпня 2019 09:48
Наявність обладнання.zip
23 серпня 2019 09:48
Інформація ст. 17.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "КОМПАНІЯ УКРГРАНІТ"
#41302717
Відхилено 235 332,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 17:17
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЕТАЛОН-ТРЕЙД”
#33775385
Переможець 235 400,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЕТАЛОН-ТРЕЙД”
#33775385
235 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 вересня 2019 16:45
Договір.pdf укладений
27 вересня 2019 16:38
sign.p7s зміни до договору
29 листопада 2019 19:20
ЗВІТ.pdf укладений
29 листопада 2019 19:19
sign.p7s зміни до договору
29 листопада 2019 19:14
Zmina_1.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 19:08
Povidomlenj.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 19:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю потреби у закупівлі повного обсягу товару, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі згідно Договору, відповідно пункт 1.2. Договору викласти в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) Товару: Щебінь гранітний. Кількість Товару, що підлягає поставці згідно умов цього Договору становить: Найменування товару Одиниця виміру Кількість Щебінь гранітний фр. від 5 до 20 мм т 353,32 Кількість Товару є орієнтовною, остаточна кількість Товару, що підлягає поставці за цим Договором визначається відповідно до заявок Покупця, оформлених згідно вимог цього Договору. Покупець на свій розсуд, керуючись власними господарськими потребами визначає загальну кількість заявок на поставку Товару та не зобов’язаний замовляти Товар на всю суму, визначену Сторонами як ціна Договору. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 184 825,23 грн. (Сто вісімдесят чотири тисячі вісімсот двадцять п’ять гривень 23 копійки), в тому числі ПДВ- 30 804,21 грн.». Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 13. Номер додаткової угоди. 1 14. Сума договору після внесення змін. 184 825,23 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 353,32 т.
Номер договору про закупівлю: 27/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 184 825,23
UAH (в тому числі ПДВ 30 804,20 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку