Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М"
Очікувана вартість
3 097 065,00 UAH
UA-2019-08-02-000220-b ● 5afd0fe1440c42238331605e78a151d8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Бикова Марина Леонідівна +380487272769 ontvm2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 15:42 |
Очікувана вартість: | 3 097 065,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 485,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 92900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6900 шт
Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2019 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 17:08 |
3 Протокол щодо внесення змін 2.doc | |
29 серпня 2019 17:08 |
3.1 ТД КОЛОДКА М 2019 Одеса 4 - змін 2.doc | |
21 серпня 2019 09:05 |
2 Протокол щодо внесення змін 1.doc | |
02 серпня 2019 09:28 |
2 Проект дог 2019 М 4.doc |
29 серпня 2019 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 серпня 2019 17:08 |
3 Протокол щодо внесення змін 2.doc
|
||||||
29 серпня 2019 17:08 |
3.1 ТД КОЛОДКА М 2019 Одеса 4 - змін 2.doc
|
||||||
21 серпня 2019 09:05 |
2 Протокол щодо внесення змін 1.doc
|
||||||
02 серпня 2019 09:28 |
2 Проект дог 2019 М 4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000220-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 06 серпня 2019 10:59
Внесення змін в ТД
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції та проект Договору Поставки, просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме:
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності;
- доповнити п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці наступним: - згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.2. викласти в новій редакції, так як викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, а саме:
- у разі порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент прострочення грошового зобов’язання, за кожен день прострочення.
Розгорнути
Згорнути
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності;
- доповнити п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці наступним: - згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.2. викласти в новій редакції, так як викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, а саме:
- у разі порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент прострочення грошового зобов’язання, за кожен день прострочення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 09:31
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000220-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 06 серпня 2019 11:29
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ викласти в наступній редакції: -
7.2. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару, за наявності підписаної видаткової накладної.
В розрахунках не повинно бути прив’язки до реєстрації податкової накладної.
Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246. Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
Для ознайомлення прикріплюємо файл з офіційного порталу ДФС, де йдеться про строки реєстрації податкових накладних відповідно до ПКУ, який затверджений відповідною постановою КМУ.
Розгорнути
Згорнути
7.2. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару, за наявності підписаної видаткової накладної.
В розрахунках не повинно бути прив’язки до реєстрації податкової накладної.
Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246. Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
Для ознайомлення прикріплюємо файл з офіційного порталу ДФС, де йдеться про строки реєстрації податкових накладних відповідно до ПКУ, який затверджений відповідною постановою КМУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 09:32
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000220-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 06 серпня 2019 11:56
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
В П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
П.п. 11.5. видалити взагалі, так як ПОСТАЧАЛЬНИК сам зацікавлений у тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. ЗАМОВНИК при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про які збитки може йти мова, коли ЗАМОВНИК отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 11.2. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність ЗАМОВНИКА, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
Про викладене в даному п.п. потрібно вести мову тільки в тому випадку, коли ЗАМОВНИК повністю розрахувався за отриманий Товар, інакше це просто не логічно!.
Розгорнути
Згорнути
П.п. 11.5. видалити взагалі, так як ПОСТАЧАЛЬНИК сам зацікавлений у тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. ЗАМОВНИК при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про які збитки може йти мова, коли ЗАМОВНИК отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 11.2. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність ЗАМОВНИКА, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
Про викладене в даному п.п. потрібно вести мову тільки в тому випадку, коли ЗАМОВНИК повністю розрахувався за отриманий Товар, інакше це просто не логічно!.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 09:33
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000220-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 06 серпня 2019 12:17
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ
П.п. 5. 1., та п.п. 5. 3. видалити взагалі.
П. п. 5. 3. ЗАМОВНИК не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений Товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п.п. 5. 1. цього Договору.
Якщо викладене в цьому пункті узагальнити і конкретизувати, то виходить наступне: - ЗАМОВНИК відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті Товару, який був поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнятий ЗАМОВНИКОМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і який він експлуатує, і з якого отримує прибуток з дати поставки.
Для ясності повідомляємо, що перевірка справжності підписів ЗАМОВНИКА чи компетенції підписантів заявки, не входить до повноважень ПОСТАЧАЛЬНИКА, це повноваження зовсім інших органів…!!!
Розгорнути
Згорнути
П.п. 5. 1., та п.п. 5. 3. видалити взагалі.
П. п. 5. 3. ЗАМОВНИК не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений Товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п.п. 5. 1. цього Договору.
Якщо викладене в цьому пункті узагальнити і конкретизувати, то виходить наступне: - ЗАМОВНИК відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті Товару, який був поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнятий ЗАМОВНИКОМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і який він експлуатує, і з якого отримує прибуток з дати поставки.
Для ясності повідомляємо, що перевірка справжності підписів ЗАМОВНИКА чи компетенції підписантів заявки, не входить до повноважень ПОСТАЧАЛЬНИКА, це повноваження зовсім інших органів…!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 09:33
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" #36500140 |
Переможець |
3 097 065,00
UAH
|
17 вересня 2019 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2019 13:11
|
Untitled.631.pdf | укладений |
30 вересня 2019 13:10
|