Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а |
Контактна особа: |
Гринчук Андрій Володимирович 0432671709 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 11:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | аванс | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | залишок згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
02 серпня 2019 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-04-000018 ● e90a7962aff54058b9524fb7f923c315
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2019 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2019 №48
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.09.2019 №48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-08-02-000215-c 02.08.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-12 10:50:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об'єкту «Реконструкція головного входу ЦПКіВ ім. Горького по вул. Хлібна,1 в м. Вінниця» (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-02-000215-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питань.
1. Яким чином підтверджено наявність обставини та умов передбачених пунктом 6 частини другої статті 35 Закону щодо застосування переговорної процедури, прийняття рішення про намір укласти договір?
2. Зазначте підстави ненаведення в повідомленні про намір укласти договір обгрунтування застосування переговорної процедури (п.14): посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі?
3. З яких підстав в електронній системі закупівель при оприлюднені 15.08.2019 договору підряду від 14.08.2019 №06/19-08, укладеного з ТОВ «Олеріт» не розміщено кошторис, зобов’язання сторін щодо фінансування, які визначаються положенням Загальних умов та узгоджений сторонами календарний план виконання робіт по об’єкту (Додаток №1), які є невід’ємними частинами договору підряду?
4. З яких підстав у формі повідомленнях про внесення змін до договору не відображено інформацію про суму договору після внесення змін?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Постановою Вінницького апеляційного суду від 15 січня 2020 року дії замовника щодо оприлюднення договору підряду визнано правомірним, а не оприлюднення додатків до договору - не є правопорушенням. Враховуючи вищевказане, вважаємо рішення тендерного комітету щодо оприлюднення договору підряду, таким що відповідає законодавсту України у сфері публічних закупівель, а висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за результатами проведеного моніторингу - надуманим, і таким що не грунтується на вимогах Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих документах.
2020-02-03 11:20:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Олеріт" #31836183 |
Переможець |
5 304 566,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 17:34
|
додаткова №4 вхід в парк.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2019 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 14:20
|
додаткова №3 вхід 2.PDF | зміни до договору |
14 листопада 2019 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 16:11
|
додаткова №2 вхід в парк.PDF | зміни до договору |
23 серпня 2019 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:30
|
додаткова №1 вхід в парк.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2019 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:21
|
договір вхід в парк.PDF | укладений |
15 серпня 2019 12:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 06/19-08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 06/19-08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 06/19-08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 06/19-08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |