Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція головного входу ЦПКіВ ім. Горького по вул. Хлібна,1 в м. Вінниця (додаткові роботи)
Очікувана вартість
5 304 566,00 UAH
UA-2019-08-02-000215-c 53f34be6e69548b58949266a93754b25
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Андрій Володимирович

0432671709 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа: Гринчук Андрій Володимирович
0432671709
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
cт. 35, п. 6 Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 11:11
Оскарження наміру укласти договір: 13 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2739 м.кв.
Реконструкція головного входу ЦПКіВ ім. Горького по вул. Хлібна,1 в м. Вінниця (додаткові роботи) (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, вул. Хлібна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 45112711-2 — Благоустрій парків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору аванс Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт залишок згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

02 серпня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000018 ● e90a7962aff54058b9524fb7f923c315
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.09.2019 №48
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.09.2019 №48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-08-02-000215-c 02.08.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-12 10:50:50

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об'єкту «Реконструкція головного входу ЦПКіВ ім. Горького по вул. Хлібна,1 в м. Вінниця» (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-02-000215-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питань.
1. Яким чином підтверджено наявність обставини та умов передбачених пунктом 6 частини другої статті 35 Закону щодо застосування переговорної процедури, прийняття рішення про намір укласти договір?
2. Зазначте підстави ненаведення в повідомленні про намір укласти договір обгрунтування застосування переговорної процедури (п.14): посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі?
3. З яких підстав в електронній системі закупівель при оприлюднені 15.08.2019 договору підряду від 14.08.2019 №06/19-08, укладеного з ТОВ «Олеріт» не розміщено кошторис, зобов’язання сторін щодо фінансування, які визначаються положенням Загальних умов та узгоджений сторонами календарний план виконання робіт по об’єкту (Додаток №1), які є невід’ємними частинами договору підряду?
4. З яких підстав у формі повідомленнях про внесення змін до договору не відображено інформацію про суму договору після внесення змін?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Постановою Вінницького апеляційного суду від 15 січня 2020 року дії замовника щодо оприлюднення договору підряду визнано правомірним, а не оприлюднення додатків до договору - не є правопорушенням. Враховуючи вищевказане, вважаємо рішення тендерного комітету щодо оприлюднення договору підряду, таким що відповідає законодавсту України у сфері публічних закупівель, а висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за результатами проведеного моніторингу - надуманим, і таким що не грунтується на вимогах Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих документах.

2020-02-03 11:20:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Олеріт"
#31836183
Переможець 5 304 566,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 11:11

Документи

02 серпня 2019 11:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 11:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Олеріт"
#31836183
5 304 566,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 11:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:34
додаткова №4 вхід в парк.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 17:34
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 14:20
додаткова №3 вхід 2.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 14:19
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 16:11
додаткова №2 вхід в парк.PDF зміни до договору
23 серпня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 12:30
додаткова №1 вхід в парк.PDF зміни до договору
15 серпня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 12:21
договір вхід в парк.PDF укладений
15 серпня 2019 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06/19-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06/19-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06/19-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06/19-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML