Реконструкція головного входу ЦПКіВ ім. Горького по вул. Хлібна,1 в м. Вінниця (додаткові роботи)
Очікувана вартість
5 304 566,00 UAH
UA-2019-08-02-000215-c 53f34be6e69548b58949266a93754b25
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Андрій Володимирович

0432671709 kapbud@i.ua

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження замовника: 21018, Україна, Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа замовника: Гринчук Андрій Володимирович
0432671709
kapbud@i.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору
Обгрунтування
cт. 35, п. 6 Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 13 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2739 м.кв.
Реконструкція головного входу ЦПКіВ ім. Горького по вул. Хлібна,1 в м. Вінниця (додаткові роботи) (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, вул. Хлібна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 45112711-2 — Благоустрій парків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору аванс Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт залишок згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Тендерна документація

02 серпня 2019 10:59
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000018 ● e90a7962aff54058b9524fb7f923c315
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-04 17:20:06
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.09.2019 №48
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.09.2019 №48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-08-02-000215-c 02.08.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-12 10:50:50

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об'єкту «Реконструкція головного входу ЦПКіВ ім. Горького по вул. Хлібна,1 в м. Вінниця» (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-02-000215-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питань.
1. Яким чином підтверджено наявність обставини та умов передбачених пунктом 6 частини другої статті 35 Закону щодо застосування переговорної процедури, прийняття рішення про намір укласти договір?
2. Зазначте підстави ненаведення в повідомленні про намір укласти договір обгрунтування застосування переговорної процедури (п.14): посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі?
3. З яких підстав в електронній системі закупівель при оприлюднені 15.08.2019 договору підряду від 14.08.2019 №06/19-08, укладеного з ТОВ «Олеріт» не розміщено кошторис, зобов’язання сторін щодо фінансування, які визначаються положенням Загальних умов та узгоджений сторонами календарний план виконання робіт по об’єкту (Додаток №1), які є невід’ємними частинами договору підряду?
4. З яких підстав у формі повідомленнях про внесення змін до договору не відображено інформацію про суму договору після внесення змін?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент капітального будівництва, 03084204, Україна, ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція головного входу ЦПКіВ ім. Горького по вул. Хлібна,1 в м. Вінниця (додаткові роботи) (джерело фінансування - міський бюджет), 5304566UAH, 45112711-2, ДК021, 2739, м.кв.
  3. Інформація про оприлюднення: 53f34be6e69548b58949266a93754b25, 2019-08-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік (додаток) Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель (далі – повідомлення), договір підряду від 14 серпня 2019 року №06/19-08 (далі - Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, додаткові угоди від 15 серпня 2019 року №1, від 23 серпня 2019 року №2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до вимог пункту 13 повідомлення замовник визначив умови застосування переговорної процедури закупівель згідно із пунктом 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. У пункті 14 повідомлення замовник в якості обґрунтування зазначив про умови передбачені пунктом 6 частини другої статті 35 Закону. Відповідно до пункту 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Водночас повідомлення не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які б підтверджували, що виконання додаткових робіт не зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір укладено з попереднім виконавцем цих робіт- ТОВ «Олеріт» та такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором, чим не дотримано вимог пункту 2 Наказу. Крім того, згідно вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладання. Однак, кошторис на основі якого визначається договірна ціна, зобов’язання сторін щодо фінансування, які визначаються положенням Загальних умов та узгоджений сторонами календарний план виконання робіт по об’єкту (Додаток №1), які є невід’ємними частинами Договору (пункти 7, 39 Договору) не оприлюднені на вебпорталі в дводенний строк з дня настання підстав для їх оприлюднення, чим порушено вимоги абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. Також, замовник на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель., 24 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення норм пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Олеріт"
#31836183
Переможець 5 304 566,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 11:11

Документи

02 серпня 2019 11:10
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 11:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Олеріт"
#31836183
5 304 566,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 11:10
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 серпня 2019 12:21
договір вхід в парк.PDF укладений
15 серпня 2019 12:20
sign.p7s укладений
23 серпня 2019 16:11
додаткова №2 вхід в парк.PDF зміни до договору
23 серпня 2019 16:11
sign.p7s укладений
15 серпня 2019 12:30
додаткова №1 вхід в парк.PDF зміни до договору
15 серпня 2019 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06/19-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06/19-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку