Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колодки гальмівна чавунна гребенева тип "М",та колодка гальмівна чавунна тип "С" зі вставкою
Очікувана вартість
1 404 344,00 UAH
UA-2019-08-02-000076-a ● 18e96f605d114c74b1bc8452394b5ab9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Бикова Марина Леонідівна +380487272769 ontvm2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 09:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 404 344,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М", колодка гальмівна чавунна тип "С" зі вставкою
Тендерна документація
29 серпня 2019 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 17:02 |
3 Протокол щодо внесення змін 2.doc | |
29 серпня 2019 17:02 |
3.1 ТД колодка М и С 2019 Одеса зміни 2.doc | |
21 серпня 2019 09:12 |
2 Протокол щодо внесення змін 1.doc | |
02 серпня 2019 09:31 |
2 Проект дог 2019 М и С.doc |
29 серпня 2019 17:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 серпня 2019 17:02 |
3 Протокол щодо внесення змін 2.doc
|
||||||
29 серпня 2019 17:02 |
3.1 ТД колодка М и С 2019 Одеса зміни 2.doc
|
||||||
21 серпня 2019 09:12 |
2 Протокол щодо внесення змін 1.doc
|
||||||
02 серпня 2019 09:31 |
2 Проект дог 2019 М и С.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000076-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 06 серпня 2019 10:59
Вексення змін в ТД
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції та проект Договору Поставки, просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме:
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності;
- доповнити п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці наступним: - згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.2. викласти в новій редакції, так як викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, а саме:
- у разі порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент прострочення грошового зобов’язання, за кожен день прострочення.
Розгорнути
Згорнути
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності;
- доповнити п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці наступним: - згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.2. викласти в новій редакції, так як викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, а саме:
- у разі порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент прострочення грошового зобов’язання, за кожен день прострочення.
Скасована
Дата: 06 серпня 2019 11:00
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000076-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 06 серпня 2019 11:00
Внесення змін в ТД
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції та проект Договору Поставки, просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме:
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності;
- доповнити п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці наступним: - згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.2. викласти в новій редакції, так як викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, а саме:
- у разі порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент прострочення грошового зобов’язання, за кожен день прострочення.
Розгорнути
Згорнути
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності;
- доповнити п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці наступним: - згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.2. викласти в новій редакції, так як викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, а саме:
- у разі порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент прострочення грошового зобов’язання, за кожен день прострочення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 09:35
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000076-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 06 серпня 2019 11:29
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ викласти в наступній редакції: -
7.2. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару, за наявності підписаної видаткової накладної.
В розрахунках не повинно бути прив’язки до реєстрації податкової накладної.
Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246. Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
Для ознайомлення прикріплюємо файл з офіційного порталу ДФС, де йдеться про строки реєстрації податкових накладних відповідно до ПКУ, який затверджений відповідною постановою КМУ.
Розгорнути
Згорнути
7.2. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару, за наявності підписаної видаткової накладної.
В розрахунках не повинно бути прив’язки до реєстрації податкової накладної.
Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246. Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
Для ознайомлення прикріплюємо файл з офіційного порталу ДФС, де йдеться про строки реєстрації податкових накладних відповідно до ПКУ, який затверджений відповідною постановою КМУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 09:35
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000076-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 06 серпня 2019 11:56
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
В П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
П.п. 11.5. видалити взагалі, так як ПОСТАЧАЛЬНИК сам зацікавлений у тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. ЗАМОВНИК при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про які збитки може йти мова, коли ЗАМОВНИК отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 11.2. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність ЗАМОВНИКА, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
Про викладене в даному п.п. потрібно вести мову тільки в тому випадку, коли ЗАМОВНИК повністю розрахувався за отриманий Товар, інакше це просто не логічно!.
Розгорнути
Згорнути
П.п. 11.5. видалити взагалі, так як ПОСТАЧАЛЬНИК сам зацікавлений у тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. ЗАМОВНИК при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про які збитки може йти мова, коли ЗАМОВНИК отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 11.2. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність ЗАМОВНИКА, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
Про викладене в даному п.п. потрібно вести мову тільки в тому випадку, коли ЗАМОВНИК повністю розрахувався за отриманий Товар, інакше це просто не логічно!.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 09:36
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-000076-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 06 серпня 2019 12:17
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ
П.п. 5. 1., та п.п. 5. 3. видалити взагалі.
П. п. 5. 3. ЗАМОВНИК не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений Товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п.п. 5. 1. цього Договору.
Якщо викладене в цьому пункті узагальнити і конкретизувати, то виходить наступне: - ЗАМОВНИК відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті Товару, який був поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнятий ЗАМОВНИКОМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і який він експлуатує, і з якого отримує прибуток з дати поставки.
Для ясності повідомляємо, що перевірка справжності підписів ЗАМОВНИКА чи компетенції підписантів заявки, не входить до повноважень ПОСТАЧАЛЬНИКА, це повноваження зовсім інших органів…!!!
Розгорнути
Згорнути
П.п. 5. 1., та п.п. 5. 3. видалити взагалі.
П. п. 5. 3. ЗАМОВНИК не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений Товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п.п. 5. 1. цього Договору.
Якщо викладене в цьому пункті узагальнити і конкретизувати, то виходить наступне: - ЗАМОВНИК відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті Товару, який був поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнятий ЗАМОВНИКОМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і який він експлуатує, і з якого отримує прибуток з дати поставки.
Для ясності повідомляємо, що перевірка справжності підписів ЗАМОВНИКА чи компетенції підписантів заявки, не входить до повноважень ПОСТАЧАЛЬНИКА, це повноваження зовсім інших органів…!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 09:37
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М" |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 000 935,50 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 004,68 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Аукціон
Позиції
2230 шт
Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М"
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна 2
Дата доставки:
25 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" #36500140 |
Переможець |
1 000 935,50
UAH
|
17 вересня 2019 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2019 13:07
|
Untitled.630.pdf | укладений |
30 вересня 2019 13:06
|