Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки, персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
1 018 000,00 UAH
UA-2019-08-01-003298-b 2ba57fa30ffe41b9b89cd3d32fb98f8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Яцина

+380975930779 osvitashabo2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШАБІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 42045473
Місцезнаходження: 67770, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський район, село Шабо, вул. Центральна, 63
Контактна особа: Наталя Яцина
+380975930779
osvitashabo2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 22:22
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 11:36
Очікувана вартість: 1 018 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 090,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 штука
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67770, Україна, Одеська область, село Шабо, вул. Центральна, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
19 штука
персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67770, Україна, Одеська область, село Шабо, вул. Центральна, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування: кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 22:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 22:22
ТД ноути 2019 серпень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 10:26
Дата відповіді: 06 серпня 2019 22:24
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 1 до ТД зазначено "* Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент» та "6. У випадку, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції таблицю порівняльних характеристик з описом запропонованого товару, відомостями про виробника такого товару та зазначенням підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару основним технічним характеристикам замовленого товару. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленого товару.". Тож Замовником зазначені вимоги щодо опису товару. Щодо оцінки пропозицій ФОП неплатника ПДВ: п. 1 Розділом V. зазначено "Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)." Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як плптників так і не платників ПДВ. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-01-003298-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 27 серпня 2019 17:46
Вимога
Шановні Замовники. Вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію. Повний текст вимоги в прикріпленому документі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 22:17
На вашу вимогу UA-2019-08-01-003298-b.a1 від 27.08.2019 року повідомляємо наступне:
відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: … 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
1. Пунктом 1 Розділом ІІІ ТД зазначений перелік документів, які повинен надати учасник процедури, зокрема, і проект договору про закупівлю, який і був наданий учасником (документ 29. Проект договору.pdf). Учасником після після тексту проекту договору зазначено наступне «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ЧЕ", в особі директора Лєбєдєвої Валентини Юріївни, що діє на підставі статуту, повідомляємо про свою згоду з проектом договору та істотними умовами договору.». Але п.4. Розділом VI вимагалось надання листа-згоди щодо змісту тендерної пропозиції, а не погодження з істотними умовами договору, а саме «Умови договору про закупівлю під час його укладання не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. За цим пунктом учасник повинен надати у складі пропозиції відповідний лист-згоду.». Тобто, цей лист не був наданий учасником. (порушення вимог п.4. Розділу VІ. ТД).
2. Пунктом 1 Розділом ІІІ ТД зазначена вимога щодо надання, оформлення та розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель, в тому числі і вимога «Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних, а не в “стиснутих” папках (zip, rar тощо) та містити розбірливі зображення.». Учасником, натомість, частково надані документи в “стиснутих” rar папках (документи 37.Технічні документи на ПК.rar, 38.Технінчні документи на ноутбук.rar, 39. Технічні документи на монітори.rar). Пунктом 2 Розділом V. ТД зазначено «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.».(порушення вимог п.1 пп.А. Розділу ІІІ. ТД).
3. Пунктом 5 Додатком 1 до ТД вимагалось «Учасник торгів у складі пропозиції повинен надати авторизований лист, виданий безпосередньо учаснику на цю закупівлю від компанії-виробника або офіційного представника виробника в Україні, із зазначенням підтвердження права здійснювати продаж та постачання обладнання та приладдя, яке є предметом закупівлі». Учасником надані авторизаційний лист від Підприємства з іноземною інвестицією «ЛГ ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА» (документ 36. Авторизаційний лист на монітори.pdf) та довідка від Іноземного підприємства «І-АР-СІ» (документ 35. Лист на ноутбуки Делл.pdf) з порушенням, оскільки не зазначено ані Замовника, ані ідентифікатор закупівлі. Учасником запропоновано для постачання Комплект клавіатура і миша HP Wired Combo C2500 та Hавушники Crown CMGH-101T Blue, але авторизаційні листи від виробника відсутні (документ 22. Технічні характеристики. Порівняльна таблиця.pdf).
Хочемо зазначити, що ваше твердження, що «ідентифікувати видачу листа для цієї закупівлі можливо по даті документу.» є хибним, оскільки кожний день на веб-порталі оприлюднюється десятки закупівель. При оголошені закупівлі їй присвоюється унікальний номер - ідентифікатор закупівлі, що дає змогу ідентифікувати закупівлю. До речі, ваша вимога теж має номер, прив’язаний до номеру закупівлі. Щодо вашого твердження що «Предметом закупівлі є ПК, а не окремо клавіатури, миші та навушники.». Це спростовується наступним. В Додатку 1 до ТД (таблиця) зазначено: найменування товару, що закуповується - Персональний комп’ютер (в комплекті). На підтвердження вами була надана тендерна пропозиція в якій ви зазначили: Персональний комп’ютер Leader-Pro (AMD A10-9700 (3,5 ГГц)/RAM4Гб/SSD 240 Гб / HDD 1000 Гб / без ОД / LAN / 500W / клавіатура+миша / навушники / Moнітoр LG 19.5" 20MK400A-B / Win 10 Pro. (порушення вимог п.5 Додатку 1 до ТД).
Тож закиди що рішення про відхилення вашої пропозиції «суперечить Принципам здійснення закупівель» і відсутні «реальні причини зазначені в Ст.30» є необгрунтовними та надуманими.


Документи подані скаржником

27 серпня 2019 17:46
ВИМОГА.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-01-003298-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 30 серпня 2019 17:47
Скарга на дії Замовника
СКАРГА На неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ "Лідер Че" без наявних на то причин.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2019 17:49
Рішення від 03.09.2019 № 12263 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 17:49
Рішення від 20.09.2019 № 13358.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 00:23

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 17:47
ВИМОГА.pdf
30 серпня 2019 17:47
Скарга.pdf

Документи подані замовником

19 вересня 2019 09:56
відповідь АМКУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 776 936,94
UAH з ПДВ
766 755,36
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 864 092,82
UAH з ПДВ
771 843,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛБ КОМЕРС" 1 010 000,00
UAH з ПДВ
996 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЙТІБРО 1 018 000,00
UAH з ПДВ
1 018 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 17:58
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:58
34.Лист від Софтіко.pdf
16 серпня 2019 17:58
29. Проект договору.pdf
16 серпня 2019 17:57
02. Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2019 17:57
01. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 20:52
Електронний підпис

Публічні документи

27 серпня 2019 20:22
Електронний підпис
27 серпня 2019 20:21
довідка МВС.pdf
23 серпня 2019 19:12
Електронний підпис
23 серпня 2019 18:51
пропозиція_фінальна.pdf
23 серпня 2019 18:51
двідка_МВС.pdf
23 серпня 2019 18:51
двідка_ДФС.pdf
16 серпня 2019 12:04
Електронний підпис
16 серпня 2019 11:58
6. Довідки з банку.pdf
16 серпня 2019 11:58
5. Витяг з ЄДР.pdf
16 серпня 2019 11:58
4. Виписка з ЄДР.pdf
16 серпня 2019 11:58
2. Відомості ЄДРПОУ.pdf
16 серпня 2019 11:58
1. Статут ТОВ.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 18:06
24_проект договору.pdf
16 серпня 2019 18:06
20_Витягу з ЄДР копія.pdf
16 серпня 2019 18:06
19_Протокол _1 оригінал.pdf
16 серпня 2019 18:06
18_протокол _1 копія.pdf
16 серпня 2019 18:06
17_Наказ _1 оригінал.pdf
16 серпня 2019 18:06
16_наказ _1 копія.pdf
16 серпня 2019 18:06
13_Виписка з ЄДР_копія.pdf
16 серпня 2019 18:06
11_Довідка з банку.pdf
16 серпня 2019 18:06
10_Довідка санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "АЛБ КОМЕРС"

ТОВ АЙТІБРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 766 755,36
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 22:24
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 771 843,60
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 22:27
ТОВ "АЛБ КОМЕРС"
#42877007
Переможець 996 500,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 22:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 22:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛБ КОМЕРС"
#42877007
996 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 21:35
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 10:10
Договор 398.FR12.pdf укладений
01 жовтня 2019 20:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 996 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 083,33 UAH)