Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери
Servers
Очікувана вартість
7 515 000,00 UAH
UA-2019-08-01-003154-b dfb1fa80157b4000a5663c0988f98b3f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Весніна Світлана Михайлівна

380442060740 Vesnina_SM@rp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Рахункова палата
Код ЄДРПОУ: 00013540
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7
Контактна особа: Весніна Світлана Михайлівна
380442060740
Vesnina_SM@rp.gov.ua
Додаткові контактні особи: Абакумов Андрій Валерійович
380442344251
Abakumov_AV@rp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Accounting Chamber
National ID: 00013540
Contact point: Vesnina Svitlana Mihaiylivna
380442060740
Vesnina_SM@rp.gov.ua
Additional contacts: Abakumov Andriy Valeriyvich
380442344251
Abakumov_AV@rp.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 13:47
Очікувана вартість: 7 515 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,13%
Publication date: 01 серпня 2019 17:55
Enquiries until: 23 серпня 2019 00:00
Complaints submission until: до 29 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 вересня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 7 515 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,13 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Scope of the procurement
Закупівля серверів
Purchase of servers
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 Одиниця
Сервери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, М. Коцюбинського 7
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Servers
CPV: 48820000-2
Період постачання: по 12 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 19:42
ТД serv2019_виправлена.docx
06 серпня 2019 19:41
ДКТ сервери зміни.doc
01 серпня 2019 17:56
Договір поставки - сервери 2019.DOC
01 серпня 2019 17:56
ТД serv2019.docx
06 серпня 2019 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 19:42
ТД serv2019_виправлена.docx
06 серпня 2019 19:41
ДКТ сервери зміни.doc
01 серпня 2019 17:56
Договір поставки - сервери 2019.DOC
01 серпня 2019 17:56
ТД serv2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо змісту ТД
Дата подання: 02 серпня 2019 12:04
Дата відповіді: 06 серпня 2019 11:23
Доброго дня! 1. У п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації наведені вимоги за п.п. Б та В. Текст даних пунктів виглядає однаковим. Чи не може Замовник вказати: це технічна помилка (повтор текста) або яка різниця у вимогах п.п. Б та В, згаданих вище, якщо повтору немає? 2. У п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації наведено вимогу: "Перед укладенням договору про закупівлю учасник надає замовнику:.....- оригінал Авторизаційного листа виробника....". Просимо Замовника уточнити наступне: чи є вірним, що згідно вищенаведеній вимогі Авторизаційний лист не вимагається надати в електронному вигляді у складі пропозиції Учасника, яка завантажується у ЦБД Prozorro до аукціону? Уточнення необхідно тому, що сталою практикою є вимога надання Авторизаційного листа у складі пропозиції, а надання "перед укладанням договору" може призвести, навіть, до відміни торгів у разі ненадання Авторизаційного листа або його невідповідності вимогам ТД. Також це вносить елемент "непрозорості" процедури - ключовий документ не оприлюднено для оцінки відповідності Учасника, якого обрано заключити Договір, щодо "підтвердження повноваження Учасника на участь у даних торгах, продаж, інсталяцію, налаштування, гарантійне та сервісне обслуговування запропонованого обладнання. Також даний лист повинен містити перелік обладнання, що пропонується, підтверджувати гарантійні зобов’язання щодо запропонованого обладнання." (вимоги до Авторизаційного листа з ТД). На підставі вищевикладеного просимо Замовника остаточно уточнити на якому етапі процедури торгів вимагається надати Авторизаційний лист? Дякуємо за відповіді!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. З урахуванням викладених вами застережень підготовлено зміни до тендерної документації, які після затвердження тендерним комітетом будуть оприлюднені в установленому порядку.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-01-000015 ● 413e8b5f2f584655912a32b4d44519df
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2019 12:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

30.09.2019 № 285

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 30.09.2019 № 285

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-08-01-003154-b 01.08.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо. Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. На час отримання виявлених порушень укладено договір поставки з переможцем торгів ТОВ «МіроМІКС Дірект» – від 04.10.2019 № 212. Одночасно надаємо пояснення до виявлених порушень. 1. Щодо порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016). При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів на цей процес не впливає. 2. Щодо того, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Окрім вимоги до переможця щодо надання підтвердження про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у ст. 17 Закону, зазначених у пункті 5 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції", переможець підписує Пропозицію конкурсних торгів (додаток 2 до тендерної пропозиції), де у пункті 4 форми міститься фраза "Ми підтверджуємо відсутність підстав для відхилення нашої пропозиції конкурсних торгів, які передбачені ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. При підготовці тендерної документації для наступних закупівель буде проконтрольовано додатково правильність формулювання вимоги замовника щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення переможця, передбачених ст. 17 Закону.

2019-10-21 18:42:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2019
UA-2019-08-01-003154-bdfb1fa80157b4000a5663c0988f98b3f
Найменування: Рахункова палата
Код ЄДРПОУ: 00013540
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МіроМІКС Дірект" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 вересня 2019 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 вересня 2019 15:19
ПРОТОКОЛ_46_04_09_2019.pdf
04 вересня 2019 15:20
Електронний підпис

Публічні документи

17 вересня 2019 12:05
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:03
public_doc (2).pdf
17 вересня 2019 12:03
public_doc (2).p7s
17 вересня 2019 12:02
Dovidka_19239452330330542956.pdf.p7s
17 вересня 2019 12:02
Dovidka_19239452330330542956.pdf
10 вересня 2019 17:06
Електронний підпис
30 серпня 2019 18:35
Електронний підпис
30 серпня 2019 18:35
Електронний підпис
30 серпня 2019 18:33
02. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

02 вересня 2019 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 вересня 2019 15:22
ПРОТОКОЛ_46_04_09_2019.pdf
04 вересня 2019 15:22
Електронний підпис

Публічні документи

31 серпня 2019 15:25
7 згода з проектом.pdf
31 серпня 2019 15:25
6_1 про санкції.pdf
31 серпня 2019 15:25
5_3 паспорт Опря О.И..pdf.pdf
31 серпня 2019 15:25
5_1 про повноваження.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_6UKRAINE - UkrTest - SC5020.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_6Poweredge R640 CoC Ukraine.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_6DELL NETWORKING S4048-ON 1.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_6Brocade_ALL_Ukraine_C_12072018.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_6 PE R740xd2 E56S.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_4Тех опис R740[d УКР.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_4Тех опис R640 УКР.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_4Тех Опис Connecrix 6620B УКР.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_4 Тех опис SC5020 УКР.pdf
31 серпня 2019 15:25
3 Про статтю 17.pdf
31 серпня 2019 15:25
2 ТП Серв.pdf
31 серпня 2019 15:25
1_3ДержЯДЕР PH 17_у126.pdf
31 серпня 2019 15:25
1_2cert_Topchiiv_Fedorenko.pdf
31 серпня 2019 15:25
1_2Наявн_сть прац_вник_в.pdf
31 серпня 2019 15:25
1_1 Про обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МіроМІКС Дірект"

ТОВ "Уліс Сістемс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МіроМІКС Дірект" 7 123 704,00
UAH з ПДВ
7 067 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 7 200 180,00
UAH з ПДВ
7 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 12:05
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:03
public_doc (2).pdf
17 вересня 2019 12:03
public_doc (2).p7s
17 вересня 2019 12:02
Dovidka_19239452330330542956.pdf.p7s
17 вересня 2019 12:02
Dovidka_19239452330330542956.pdf
10 вересня 2019 17:06
Електронний підпис
30 серпня 2019 18:35
Електронний підпис
30 серпня 2019 18:35
Електронний підпис
30 серпня 2019 18:33
02. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2019 15:25
7 згода з проектом.pdf
31 серпня 2019 15:25
6_1 про санкції.pdf
31 серпня 2019 15:25
5_3 паспорт Опря О.И..pdf.pdf
31 серпня 2019 15:25
5_1 про повноваження.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_6UKRAINE - UkrTest - SC5020.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_6Poweredge R640 CoC Ukraine.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_6DELL NETWORKING S4048-ON 1.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_6Brocade_ALL_Ukraine_C_12072018.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_6 PE R740xd2 E56S.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_4Тех опис R740[d УКР.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_4Тех опис R640 УКР.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_4Тех Опис Connecrix 6620B УКР.pdf
31 серпня 2019 15:25
4_4 Тех опис SC5020 УКР.pdf
31 серпня 2019 15:25
3 Про статтю 17.pdf
31 серпня 2019 15:25
2 ТП Серв.pdf
31 серпня 2019 15:25
1_3ДержЯДЕР PH 17_у126.pdf
31 серпня 2019 15:25
1_2cert_Topchiiv_Fedorenko.pdf
31 серпня 2019 15:25
1_2Наявн_сть прац_вник_в.pdf
31 серпня 2019 15:25
1_1 Про обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МіроМІКС Дірект"

ТОВ "Уліс Сістемс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МіроМІКС Дірект"
#32554758
Переможець 7 067 820,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МіроМІКС Дірект"
#32554758
7 067 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 11:44
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 14:11
Договор 2120001.pdf укладений
04 жовтня 2019 14:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 067 820,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 177 970,00 UAH)