Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55
Очікувана вартість
38 116 177,00 UAH
UA-2019-08-01-002808-b ● cb8e994b645f4ddbb944ce782b976c55
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2019 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 13:39 |
Очікувана вартість: | 38 116 177,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,26% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55 (Джерело фінансування закупівлі - державний та місцевий бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 вересня 2019
—
15 червня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Строк виконання робіт : | 10% |
менше 275 днів: | 10% |
від 275 до 365 днів:: | 5% |
більше 365 днів: | 0% |
Умови оплати (відстрочка оплати): | 10% |
більше 180 днів : | 10% |
від 90 днів до 180 днів :: | 5% |
менше 90 днів:: | 0% |
01 серпня 2019 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2019 16:44 |
Додаток_4.docx | |
01 серпня 2019 16:44 |
Додаток_3.docx | |
01 серпня 2019 16:44 |
Додаток_2.docx | |
01 серпня 2019 16:44 |
Додаток_1.docx | |
01 серпня 2019 16:44 |
Додаток _6.docx | |
01 серпня 2019 16:44 |
Додаток_5.docx | |
01 серпня 2019 16:44 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-01-002808-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ", Код ЄДРПОУ:20419787
Дата подання: 13 вересня 2019 16:49
ВИМОГА
ВИМОГА
про скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю робіт по Об’єкту: «Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55» (CPV ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» від 11 вересня 2019 року
Розгорнути
Згорнути
про скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю робіт по Об’єкту: «Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55» (CPV ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» від 11 вересня 2019 року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2019 16:39
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради за результатом розгляду Вимоги ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» № 459/09 від 13.09.2019. щодо скасування рішення від 11.09.2019 про визнання переможця ТОВ «Зодчество ЛТД» » на закупівлю по об’єкту: «Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55», яке оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю робіт від 11 вересня 2019 року, повідомляє таке.
1. Відповідно до пп. 3.2. п. 3 Додатку 1 «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору, копії довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма № КБ-3).
Примірна форма № КБ-3 – це довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, надання якої вимагається для підтвердження замовником (стороною відповідного договору) факту виконання учасником відповідного договору підряду. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Зодчество ЛТД» на виконання даної вимоги надало копії аналогічних договорів з додатками та оригінали листів-відгуків, які підтверджують виконання робіт в повному обсязі, зміст яких в даному випадку відповідає змісту довідки форми КБ-3. Тому вважаємо вимогу Тендерної документації виконаною.
2. Згідно з абз.2 п.3.1. Додатку 1 до Тендерної документації аналогічним вважається договір на будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, який у своєму складі містить роботи, які подібні за технічними вимогами цієї закупівлі. ТОВ «Зодчество ЛТД» у складі тендерної пропозиції надало копії таких договорів, які свідчать про можливість підтвердити рівень Учасника закупівлі виконати роботи в повному обсязі і відповідно до передбаченої проектної документації по предмету закупівлі.
Крім того, як свідчить практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України та судова практика ціна договору не може враховуватись при визначенні договору як аналогічного.
3. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОРКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» передбачено надання статуту або іншого установчого документа (для юридичних осіб).
ТОВ «Зодчество ЛТД» у складі тендерної пропозиції було надано копія Статуту, завірену печаткою та підписом директора, а також копію Опису з реєстраційним номером справи та довідка довільної форми з реєстраційним номером справи та унікальним кодом доступу. На сьогоднішній день існує можливість безоплатного доступу до офіційного веб-сайту Міністерства юстиції України, через який є доступ до установчих документів юридичної особи, а також є можливість перегляду, копіювання та друку вказаних документів. Тому вважаємо вказану вище вимогу Тендерної документації виконаною, при цьому було враховано, що Тендерною документацією не передбачено випадків, коли учасникам необхідно подавати нотаріально-завірені копії документів.
4. Управління капітального будівництва Житомирської міської ради, як замовник при розгляді додатків наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Зодчество ЛТД», для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям у Додатку 1 до Тендерної документації не виявив жодних порушень (неточностей, невідповідностей, розбіжностей), які б свідчили про невідповідність ТОВ «Зодчество ЛТД» передбаченими Тендерною документацією критеріям.
Крім того, у зв’язку з проведенням електронного аукціону цінові пропозиції були зменшені, що у будь-якому випадку відповідно до вимог чинного законодавства України матиме наслідком перегляду і погодження сторонами відповідної договірної ціни.
З огляду на зазначене відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги щодо скасування рішення від 11.09.2019 про визнання переможця ТОВ «Зодчество ЛТД» на закупівлю по об’єкту: Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55.
1. Відповідно до пп. 3.2. п. 3 Додатку 1 «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору, копії довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма № КБ-3).
Примірна форма № КБ-3 – це довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, надання якої вимагається для підтвердження замовником (стороною відповідного договору) факту виконання учасником відповідного договору підряду. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Зодчество ЛТД» на виконання даної вимоги надало копії аналогічних договорів з додатками та оригінали листів-відгуків, які підтверджують виконання робіт в повному обсязі, зміст яких в даному випадку відповідає змісту довідки форми КБ-3. Тому вважаємо вимогу Тендерної документації виконаною.
2. Згідно з абз.2 п.3.1. Додатку 1 до Тендерної документації аналогічним вважається договір на будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, який у своєму складі містить роботи, які подібні за технічними вимогами цієї закупівлі. ТОВ «Зодчество ЛТД» у складі тендерної пропозиції надало копії таких договорів, які свідчать про можливість підтвердити рівень Учасника закупівлі виконати роботи в повному обсязі і відповідно до передбаченої проектної документації по предмету закупівлі.
Крім того, як свідчить практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України та судова практика ціна договору не може враховуватись при визначенні договору як аналогічного.
3. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОРКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» передбачено надання статуту або іншого установчого документа (для юридичних осіб).
ТОВ «Зодчество ЛТД» у складі тендерної пропозиції було надано копія Статуту, завірену печаткою та підписом директора, а також копію Опису з реєстраційним номером справи та довідка довільної форми з реєстраційним номером справи та унікальним кодом доступу. На сьогоднішній день існує можливість безоплатного доступу до офіційного веб-сайту Міністерства юстиції України, через який є доступ до установчих документів юридичної особи, а також є можливість перегляду, копіювання та друку вказаних документів. Тому вважаємо вказану вище вимогу Тендерної документації виконаною, при цьому було враховано, що Тендерною документацією не передбачено випадків, коли учасникам необхідно подавати нотаріально-завірені копії документів.
4. Управління капітального будівництва Житомирської міської ради, як замовник при розгляді додатків наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Зодчество ЛТД», для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям у Додатку 1 до Тендерної документації не виявив жодних порушень (неточностей, невідповідностей, розбіжностей), які б свідчили про невідповідність ТОВ «Зодчество ЛТД» передбаченими Тендерною документацією критеріям.
Крім того, у зв’язку з проведенням електронного аукціону цінові пропозиції були зменшені, що у будь-якому випадку відповідно до вимог чинного законодавства України матиме наслідком перегляду і погодження сторонами відповідної договірної ціни.
З огляду на зазначене відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги щодо скасування рішення від 11.09.2019 про визнання переможця ТОВ «Зодчество ЛТД» на закупівлю по об’єкту: Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-01-002808-b.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ", Код ЄДРПОУ:20419787
Дата подання: 21 вересня 2019 20:35
Дата подання: 21 вересня 2019 20:35
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по предмету: «Реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55» (CPV ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень"
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 19:45
рішення від 25.09.2019 № 13620.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 19:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2019 № 14377.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2019 18:31
рішення від 07.10.2019 № 14377.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 23:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ" |
32 782 000,32
UAH з ПДВ
|
32 782 000,32
UAH з ПДВ
|
1.25 | 26 225 600.26 | Документи |
ТОВ Зодчество ЛТД |
35 780 940,94
UAH з ПДВ
|
35 780 940,94
UAH з ПДВ
|
1.0625 | 33 676 179.71 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ" #20419787 |
Відхилено |
32 782 000,32
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 18:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Зодчество ЛТД #33643953 |
Переможець |
35 780 940,94
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 13:29
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 жовтня 2019 16:44 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівлі |
Документи:
15 жовтня 2019 16:44
|
Електронний підпис |
15 жовтня 2019 16:43
|
Повідомлення про відміну торгів.pdf |