Послуга з надання доступу до мережі Інтернет, в т.ч. підключення до користувачів персональних комп'ютерів та навчальних комп'ютерних класівкласів
Очікувана вартість
986 740,00 UAH
UA-2019-08-01-002800-b 8c58797235774aef90e58d9f8cd7f9de
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42264877
Місцезнаходження: 62203, Україна , Харківська обл., смт. Золочів, площа Слобожанська,3
Контактна особа: Скляренко Тетяна Олексіївна
380576451838
tender.otr.zol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 08:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 11:33
Очікувана вартість: 986 740,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 933,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Послуга з надання доступу до мережі Інтернет, в т.ч. підключення до користувачів персональних комп'ютерів та навчальних комп'ютерних класів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з надання доступу до мережі Інтернет, в т.ч. підключення до користувачів персональних комп'ютерів та навчальних комп'ютерних класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62203, Україна, Харківська область, смт Золочів, площа Слобожанська , 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок впродовж 10 банківських днів після підписання Сторонами актів приймання-передачі послуг та надання рахунку-фактури на оплату наданих послуг . Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання
Дата подання: 05 серпня 2019 21:14
Дата відповіді: 06 серпня 2019 09:04
6 пункт технічного завдання передбачає: "Провайдер забезпечує побудову локальної мережі для закладів освіти." Питання: - Кількість точок (кабінетів) та кількість робочих місць, які необхідно підключити до мережі? - Чи необхідно будувати мережу wi-fi в кабінетах та коридорах?
Відповідь: Доброго дня.
Кількість точок та робочих місць:
КЗ "ряснянський ліцей" - 1 кабінет, 13 робочих місць ( 12 учнів+ 1 вчителя);
КЗ "Одноробівський ліцей"- 1 кабінет,13 робочих місць ( 12 учнів+ 1 вчителя);
КЗ "Макарівська гімназія" -1 кабінет, 6 робочих місць (5 учнів+1 вчителя).
Мережу wi-fi в кабінетах та коридорах будувати необхідно.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-01-002800-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТЕК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41221078
Дата подання: 30 серпня 2019 12:49
СКАРГА у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку № 2 до ТД. Згідно з Додатком № 2 до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: […] 2) Для фізичних та юридичних осіб: оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів(документ повинен бути дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату); […] ПП «Перша телекомунікаційна компанія» після оприлюднення наміру укласти договір надало довідки переможця, серед яких відсутній оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів (документ повинен бути дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату). В інформаційній довідці № 10/22-08-19 від 22.08.2019 року, яку надало ПП «Перша телекомунікаційна компанія», вказано, що довідка про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів на сьогодні прикріплюється через електронний майданчик на платформу Prozorro в автоматичному режимі у вигляді «Інформація (Квитанція № 2) з ДФС про відсутність заборгованості». ТОВ "ІСТЕК УКРАЇНА" повідомляє наступне: 1) Станом на дату написання скарги (29.08.2019 р.) в Україні саме переможець закупівлі повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону. Жодна інша особа не завантажує довідки за переможця. Те, що в Prozorro з’явився новий функціонал, який інтегрується з реєстром ДФС в жодному разі не звільняє переможця від самостійного надання (завантаження) довідок. Інформація про новий функціонал є на сторінці Facebook в группі «Спільнота реформаторів системи публічних закупівель України», однак на рівні законодавства дані нововведення ще не закріплено. https://www.facebook.com/groups/ppinua/permalink/2338717296220070/?app=fbl 2) Крім того, посилання про «Інформацію (Квитанція № 2) з ДФС про відсутність заборгованості», про яку згадувало ПП «Перша телекомунікаційна компанія» у своїй довідці – не працює і інформація не відображається на сторінці Prozorro. Таким чином, ПП «Перша телекомунікаційна компанія» не надало замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів (документ повинен бути дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату). Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації у разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону. Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Перша телекомунікаційна компанія» повинна бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2019 21:37
рішення від 03.09.2019 № 12252 .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 21:37
рішення від 17.09.2019 № 13145 .pdf
Дата публікації: 20 вересня 2019 21:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом № 148 від 23.09.2019 було скасоване рішення про визнання переможцем ПП "Перша телекомунікаційна компанія " процедура закупівлі "" ДК 021:2015:72410000-7-Послуги провайдерів, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2019-08-01-002800-b
Дата виконання рішення замовником: 24 вересня 2019 10:03

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 12:48
плат. дор..jpg
30 серпня 2019 12:48
скарга провайдер.pdf

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2019 21:37
рішення від 03.09.2019 № 12252 .pdf
20 вересня 2019 21:06
рішення від 17.09.2019 № 13145 .pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-07-000001 ● cbee3f05e9c24b0a90ae3df85abc5456
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-06
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-07 11:51:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
06.08.2019 № 196
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 06.08.2019 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 06.08.2019 № 196

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

11 UA-2019-08-01-002800-b 01.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внесено дані в оголошення про закупівлю послуг з надання доступу до мережі Інтернет, в т.ч. підключення до користувачів персональних комп'ютерів та навчальних комп'ютерних класів, а саме: про вид предмета закупівлі, внесення яких передбачено пунктом 41 та умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків), внесення яких передбачено пунктом 91 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (зі змінами) (далі – Наказ № 490).

2019-08-08 09:03:48

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради, 42264877, Україна, смт. Золочів, площа Слобожанська,3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуга з надання доступу до мережі Інтернет, в т.ч. підключення до користувачів персональних комп'ютерів та навчальних комп'ютерних класів, 986740UAH, 72410000-7, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 8c58797235774aef90e58d9f8cd7f9de, 2019-08-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 07 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01 серпня 2019 року № 120 (надалі – тендерна документація). Відповідно до частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі не містяться дані про вид предмета закупівлі, внесення яких передбачено пунктом 41 та умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків), внесення яких передбачено пунктом 91 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2019 № 490 (зі змінами) (далі – Наказ № 490). Отже, оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, що є порушенням вимог пункту 2 Наказу № 490.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПЕРША ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ" 986 000,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТЕК УКРАЇНА" 968 000,00
UAH з ПДВ
799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛАКС ГРУП 981 806,30
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕЛНЕТ СЕРВІС" 860 000,00
UAH з ПДВ
860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 14:53
sign.p7s
30 серпня 2019 14:49
Довідка ДФС.PDF
22 серпня 2019 21:05
sign.p7s
18 серпня 2019 22:29
sign.p7s
18 серпня 2019 22:28
Довідки_ПТК_скан.PDF
18 серпня 2019 22:28
Док ПП ПТК.PDF
18 серпня 2019 22:28
Сертифікати_скан.PDF
18 серпня 2019 22:28
- Реєстр - скан.PDF
18 серпня 2019 22:28
- ТП.PDF

Публічні документи

25 вересня 2019 15:17
Dovidka_19268418840550740674 (1).pdf
25 вересня 2019 15:17
Ліцензія.pdf
17 серпня 2019 11:27
ТЗ.pdf
17 серпня 2019 11:27
ТЗ учасника.pdf
17 серпня 2019 11:27
тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2019 11:27
Статут.pdf
17 серпня 2019 11:27
система оподаткування.pdf
17 серпня 2019 11:27
Протокол.pdf
17 серпня 2019 11:27
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 серпня 2019 11:27
працівники.jpg
17 серпня 2019 11:27
право підпису.jpg
17 серпня 2019 11:27
не надає паспорт.jpg
17 серпня 2019 11:27
мат. база.jpg
17 серпня 2019 11:27
захист довкілля.jpg
17 серпня 2019 11:27
заміна товару.jpg
17 серпня 2019 11:27
відгук 2.pdf
17 серпня 2019 11:27
відгук 1.pdf
17 серпня 2019 11:27
витяг ПДВ.pdf
17 серпня 2019 11:27
Витяг з ЄДР.pdf
17 серпня 2019 11:27
аналогічний договір 2.pdf
17 серпня 2019 11:27
аланогічний договір 1.pdf
17 серпня 2019 11:27
Акти виконаних робіт.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 14:53
sign.p7s
16 серпня 2019 14:48
Тех.вимоги_2.jpg
16 серпня 2019 14:48
Тех.вимоги_1.jpg
16 серпня 2019 14:48
Протокол заг. зборів.jpeg
16 серпня 2019 14:48
Пропозиція.jpg
16 серпня 2019 14:48
Наказ об.директора.jpeg
16 серпня 2019 14:48
Договір_5.jpg
16 серпня 2019 14:48
Договір_4.jpg
16 серпня 2019 14:48
Договір_3.jpg
16 серпня 2019 14:48
Договір_2.jpg
16 серпня 2019 14:48
Договір_1.jpg
16 серпня 2019 14:48
Довідка наявність ТМБ.jpg
16 серпня 2019 14:48
Гарант лист.jpg
16 серпня 2019 14:48
Витяг ПДВ.jpeg
16 серпня 2019 14:48
Виписка ЄДР_2.jpg
16 серпня 2019 14:48
Виписка ЄДР_1.jpeg

Публічні документи

19 серпня 2019 00:17
умови_надання.pdf
19 серпня 2019 00:17
Умови договору.pdf
19 серпня 2019 00:17
Технічна.pdf
19 серпня 2019 00:17
технічна специфікація.pdf
19 серпня 2019 00:17
Статут.PDF
19 серпня 2019 00:17
ст_17.pdf
19 серпня 2019 00:17
Реєстр операторів.pdf
19 серпня 2019 00:17
Протокол.PDF
19 серпня 2019 00:17
Пропозиція.pdf
19 серпня 2019 00:17
проект_дог.pdf
19 серпня 2019 00:17
Працівники.pdf
19 серпня 2019 00:17
Пояснення.pdf
19 серпня 2019 00:17
Паспорт, код.PDF
19 серпня 2019 00:17
Наказ.PDF
19 серпня 2019 00:17
МТБ.pdf
19 серпня 2019 00:17
Загальні відомості.pdf
19 серпня 2019 00:17
Досвід.pdf
19 серпня 2019 00:17
дислокация.pdf
19 серпня 2019 00:17
гар_замена.pdf
19 серпня 2019 00:17
гар_екол.pdf
19 серпня 2019 00:17
гар_дог.pdf
19 серпня 2019 00:17
Відомості.pdf
19 серпня 2019 00:17
Витяг ПДВ.PDF
19 серпня 2019 00:17
Виписка.PDF
19 серпня 2019 00:17
Аналогічний договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПЕРША ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ"
#39408677
Рішення скасоване 310 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 13:39
ПП "ПЕРША ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ"
#39408677
Відхилено 310 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 13:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТЕК УКРАЇНА"
#41221078
Переможець 799 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 14:53

Документи

23 вересня 2019 13:44
sign.p7s
23 вересня 2019 13:43
протокол № 148.pdf
23 вересня 2019 13:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТЕК УКРАЇНА"
#41221078
799 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 жовтня 2019 15:02
договір №382.pdf укладений
10 жовтня 2019 14:58
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2019 15:05
дод угода №3 істек.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 15:04
sign.p7s зміни до договору
19 листопада 2019 14:36
додаткова угода ІСТЕК № 2.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 14:33
sign.p7s зміни до договору
11 жовтня 2019 10:48
дод угода № 1 інтернет.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція календарного плану
Номер договору про закупівлю: Договір № 382
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: Договір № 382
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку споживача
Номер договору про закупівлю: Договір № 382
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 799 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 133 166,67 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку