Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Очікувана вартість
91 537,00 UAH
UA-2019-08-01-002665-b 45b37e77f9704295b7e9b63ee46ed61c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Полуднєва

+380689233419
+380674181311
poludneva2008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький шкірно-венерологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986210
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 25
Контактна особа: Наталія Полуднєва
+380689233419,+380674181311
poludneva2008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 15:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 91 537,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 457,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 91537 грн.00 коп. ( Дев’яносто одна тисяча п’ятсот тридцять сім грн. 00 коп. ) з ПДВ ( фінансуванням 2019 року передбачена сума 30207,21 грн.). Вартість робіт за цим Договором може бути змінена відповідно до фактично виконаного обсягу робіт за цим Договором, але не може бути більшою вартості цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Нагляд за будівельними роботами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Володимира Великого, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування робіт на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЄРОВА МАРИНА СЕРГІЇВНА" 68 300,00
UAH
68 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 13:04
Довідка по ст. 17.PDF
13 серпня 2019 13:04
Комерційна пропозиція.PDF
13 серпня 2019 11:24
Комерційна пропозиція.PDF
12 серпня 2019 11:18
Проект договору.PDF
12 серпня 2019 11:18
Кошторис.pdf
12 серпня 2019 11:18
012 договір страхування.PDF
12 серпня 2019 11:18
011 Єдиний податок.PDF
12 серпня 2019 11:18
010 Виписка з ЄДР.PDF
12 серпня 2019 11:18
006 Довідка про рахунки.pdf
12 серпня 2019 11:18
002.3 відгук.pdf
12 серпня 2019 11:18
001.5 паспорт.pdf
12 серпня 2019 11:18
001.2 Трудовая книжка.pdf
12 серпня 2019 11:18
001.1 Сертификат.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЄРОВА МАРИНА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЄРОВА МАРИНА СЕРГІЇВНА"
#2384519024
Переможець 68 300,00
UAH
15 серпня 2019 14:11

Документи

15 серпня 2019 14:10
Scan технагляд.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЄРОВА МАРИНА СЕРГІЇВНА"
#2384519024
68 300,00
UAH
Документи

Документи

15 серпня 2019 14:10
Scan технагляд.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:24
Scan Серова.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2021 15:33
ScanСєрова дод.угода.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 15:21
Scan.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 12:07
Scan тех нагляд.pdf укладений
28 серпня 2019 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 4.2 розділу 4 "Вартість робіт і порядок розрахунків", виклавши його у наступній редакції: " 4.2 Фінансування робіт, визначених Договором, здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду обласного бюджету. - кошти 2019 року - 6556,14 грн. - кошти 2020 року - 61743,86 грн.
Номер договору про закупівлю: 020-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з фактичним обсягом виконаних робіт у 2019-2021 рр. внесені зміни до п.4.2. розділу 4, викладені в наступній редакції: "4.2. Фінансування робіт, визначених Договором, здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду обласного бюджету. Кошти 2019 р. - 6556,14 грн. без ПДВ; кошти 2020р. - 35438,87 грн.без ПДВ; кошти 2021 р. - 26304,99 без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 020-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали дану Додаткову угоду про внесення змін до Договру про наступне: У зв'язку з фактичним обсягом виконаних робіт у 2019-2021 рр. внесені зміни до п.4.2. розділу 4, викладені в наступній редакції: "4.2. Фінансування робіт, визначених Договором, здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду обласного бюджету. Кошти 2019 р. - 6556,14 грн. без ПДВ; кошти 2020р. - 35438,87 грн.без ПДВ; кошти 2021 р. - 12901,32 без ПДВ, кошти 2022р. - 13403,67 грн без ПДВ". Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 020-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML