Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Зоологічна, ПВ-8638 у Шевченківському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 674 429,00 UAH
UA-2019-08-01-002653-b 2f855c6533034ba5b6ff9a919db62a47
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 2 674 429,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 372,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Зоологічна, ПВ-8638 у Шевченківському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Зоологічна, ПВ-8638 у Шевченківському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 16:23
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів.
Дата подання: 06 серпня 2019 11:45
Дата відповіді: 09 серпня 2019 15:07
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. На підставі вказаної норми наша компанія звертається за роз’ясненнями з таких питань: 1) Чим обґрунтовується обмеження доступу до закупівлі учасників, які не виконували в минулому одного аналогічного договору в обсягах, передбачених умовами підпункту 3.2. пункту 3 розділу І додатку 2 тендерної документації, а саме: надання «акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, який містить інформацію про виконання наступних видів робіт в межах наданого аналогічного договору в обсязі не менше: - установлення опор з металевих труб – 20 шт; - установлення світильників – 40 шт; - монтаж блоку керування шафного виконання або розподільний пункт (шафа), що установлюється на підлозі – 1 шт 2) Зі змісту пункту 3 розділу І додатку 2 тендерної документації слідує, що вказаний у підпункті 3.2. цього пункту обсяг виконаних робіт, необхідний для підтвердження досвіду учасника для участі в тендері, має бути визначений і виконаний за одним договором. Водночас надання в якості підтвердження досвіду виконання роботи, яка є предметом закупівлі, кількох виконаних договорів тендерною документацією не передбачено. Питання полягає в наступному: які негативні наслідки для виконання робіт, що є предметом закупівлі, може мати підтвердження досвіду виконавця не одним, а кількома виконаними аналогічними договорами? 3) Системне тлумачення норм Закону України «Про публічні закупівлі» в частині проведення процедури закупівлі свідчить про те, що тендерна документація є невід’ємною частиною такої процедури, оскільки лише на підставі умов тендерної документації може бути проведена закупівля і визначений переможець. Відсутність роз’яснень з викладених вище двох питань, які підтвердять обґрунтованість необхідності встановлення критеріїв підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, визначених пунктом 3 розділу 1 додатку 2 тендерної документації в частині фізичних обсягів окремих робіт та їх виконання лише за одним договором, свідчитиме про дискримінаційність таких вимог, що є порушенням закону під час проведення процедури закупівлі. За таких обставин наша компанія звертається до замовника з вимогою усунути вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям одиному або декільком кваліфікаційним критеріям, зокремв і такому як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначаються Замовником в тендерній документації.
Враховуючи, що Законом встановлено вимогу щодо наявності в Учасника «досвіду виконання аналогічного договору», а не виконання аналогічного виду робіт, поставки товарів чи надання послуг, та не зазначено поняття «аналогічного договору» Замовником на виконання норм Закону встановлено вимоги саме щодо поняття «аналогічного договору» в рамках конкретного предмету закупівлі, виходячи з видів та обсягів робіт по предмету закупівлі, які в подальшому будуть виконуватися в рамках договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі.
Крім того, відповідно до ст. 16 Закону одним із кваліфікаційних критерії, які можуть встановлюватися Замовником є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (одного), а не договорів.
При цьому слід зазначити, що обсяги, зазначені у вимогах до аналогічного договору є значно меншими за обсяги робіт по предмету закупівлі, та встановлені Замовником з метою підтвердження спроможності Учасником виконувати системно в стислі терміни значні обсяги робіт по видам робіт, передбаченим предметом закупівлі. Дані вимоги є рівними для всіх Учасників процедури закупівлі та не є дискримінаційними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА" 2 621 872,76
UAH з ПДВ
2 621 872,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 09:22
Електронний підпис
19 серпня 2019 09:20
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2019 09:20
Тесла Дог. приміщень.pdf
19 серпня 2019 09:20
статут.pdf
19 серпня 2019 09:20
рішення учасника.pdf
19 серпня 2019 09:20
опис.pdf
19 серпня 2019 09:20
наказ 9-1.pdf
19 серпня 2019 09:20
наказ 9.pdf
19 серпня 2019 09:20
лицензия.pdf
19 серпня 2019 09:20
Листи.pdf
19 серпня 2019 09:20
лист відгук.pdf
19 серпня 2019 09:20
Додатки 1.3.4.8.pdf
19 серпня 2019 09:20
Довідки.pdf
19 серпня 2019 09:20
відомості.pdf
19 серпня 2019 09:20
витяг.pdf
19 серпня 2019 09:20
виписка.pdf
19 серпня 2019 09:20
АКТ Кіото и нн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій