Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-08-01-002378-b ab6994e1f06c4134842cc54949b35b6d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваницький Андрій

+380484731369 tarutinoviddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації
Код ЄДРПОУ: 02145292
Місцезнаходження: 68500, Україна , Одеська обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18
Контактна особа: Іваницький Андрій
+380484731369
tarutinoviddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 14:02
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
530 тонни
Вугілля марки АКО 25-100 (Джерело фінансування: кошти дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок додаткової дотації з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 15:47
ТД вугілля АКО 25-100 від 31.07.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-01-002378-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 10 серпня 2019 16:19
Скарга
на незаконні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 серпня 2019 09:49
рішення від 13.08.2019 № 11091.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 09:48
рішення від 28.08.2019 № 11922.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 22:01
Номер скарги: UA-2019-08-01-002378-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41750087
Дата подання: 18 вересня 2019 17:59
Скарга на акцепт
На офіційному веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) 01.08.2019 року Відділом освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області розміщено оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-01-002378-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки АКО 25-100). Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій, для участі у даній процедурі закупівлі свої пропозиції надали: 1) ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010»; 2) ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД»; 3) ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД». За результатами вказаної процедури відкритих торгів замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» (протокол засідання тендерного комітету №б/н від 06.09.2019р.). Вважаємо, що рішення тендерного комітету про визначення переможцем зазначеної процедури закупівлі ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» є таким, що суперечить вимогам тендерної документації та статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню з наступних підстав: 1. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 Тендерної документації; інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками Тендерної документації. Частиною 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасники повинні надати, зокрема, -підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації); Проте, у складі своєї пропозиції ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» не надало підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації), що вимагалось частиною 6 розділу ІІІ Тендерної документації. 2. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно Таблиці 2 Додатком 2 Тендерної документації; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 Тендерної документації; інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками Тендерної документації. Згідно із п.п. 1.2. п.1 Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники повинні надати копії документів (копія документу на право власності та/або копію договору оренди, який є діючим, та/або копію договору про надання послуг по зважуванню, який є діючим), що підтверджують наявність в учасника автоваг, за допомогою яких буде здійснюватися зважування вугілля кам’яного (не пересувних/пересувних (мобільних)), інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Виходячи із змісту вказаної вимоги тендерної документації, копії документів, повинні бути надані в повному обсязі, а не окремі їх аркуші, які учасник вирішить за необхідне надати. ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» на підтвердження можливості забезпечити зважування вугілля надало копію договору-доручення №18 транспортного експедирування від 01.02.2019р. між ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» та ТОВ «Дунайська Логістична компанія» (файл «7 Довідка про наявність обладнання, копії договорів.pdf»). У п.6.4. вказаного Договору зазначено, що зміни та доповнення, додатки до Договору, вчинені у письмовій формі та підписані уповноваженими особами, є невід’ємною частиною Договору. Натомість ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» надано копії підписаних представниками сторін додатків до договору-доручення №18 від 01.02.2019р., а саме: Додаток №1 від 01.02.2019р., Додаток №2 від 15.02.2019р., Додаток №3 від 21.02.2019р., Додаток №4 від 28.03.2019р. (файл «7 Довідка про наявність обладнання, копії договорів.pdf») без надання копій актів виконаних робіт, які згідно із п.6 вказаних додатків є невід’ємною частиною договору-доручення транспортного експедирування №18 від 01.02.2019р. Таким чином, в порушення положень п.п.1.2. п.1 Додатку 2 до тендерної документації, ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» копію договору-доручення транспортного експедирування №18 від 01.02.2019р. надало не в повному обсязі. Окрім того, відповідно до п. 10 Додатку 4 до Тендерної документації, учасник –переможець має забезпечити здійснення зважування товару, що відпускається, на території Тарутинського району Одеської області у присутності уповноваженого представника Замовника. У довідці за вих.№ 7 від 12.08.2019р. (файл «7 Довідка про наявність обладнання, копії договорів»), ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» зазначило, що для виконання зобов’язань стосовно зважування вугілля кам’яного будуть залучені ваги автомобільні тип 2102ВА-507, заводський №2, розташовані за адресою: Одеська область, м.Ізмаїл. Також, як вбачається із копії технічного засобу вимірювальної техніки (стор.3, файл «7 Довідка про наявність обладнання, додатки_р28-35.pdf»), місце розташування вказаних вагів: ДП «Ізмаїльський МТП». Отже, ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» не підтвердило виконання ним вимоги тендерної документації щодо забезпечення учасником здійснення зважування товару, що відпускається, на території Тарутинського району Одеської області у присутності уповноваженого представника Замовника, оскільки у ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» відсутні автомобільні ваги (пересувні/не пересувні), за допомогою яких вказаний Учасник забезпечить зважування товару на території Тарутинського району Одеської області. 3. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно Таблиці 2 Додатком 2 Тендерної документації. Згідно із п.п. 3.2. п.3 Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати копію аналогічного договору щодо предмету закупівлі, необхідних замовнику. Виходячи із змісту вказаної вимоги тендерної документації, копії документів, повинні бути надані в повному обсязі, а не окремі їх аркуші, які учасник вирішить за необхідне надати. ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» на підтвердження наявності у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надало копію договору поставки №13/07-02 від 13.07.2018р. (файл «9 Довідка про досвід виконання аналогічного договору, відгук, копія договору, ВН..pdf»). Проте, в порушення положень п.п.3.1. п.3 Додатку 2 до тендерної документації, ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» надало копію договору поставки №13/07-02 від 13.07.2018р. не в повному обсязі, а саме без письмових Бланків замовлення Товару, які відповідно до п.2.5. вказаного договору є невід’ємною його частиною. 4. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, документи відповідно до Таблиці 3 Додатку 2 Тендерної документації. Відповідно до Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації, учасники повинні надати копію діючої ліцензії (з додатком) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). У пункті б) Примітках до Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що документи, які не передбачені законодавством для Учасників, не подаються останніми в складі своєї пропозиції. У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» надало у складі своєї пропозиції лист-пояснення про відсутність ліцензії за вих.№13 від 12.08.2019р. (файл «13 лист-пояснення про відсутність ліцензії.pdf»), в якому не зазначило жодної законодавчої підстави ненадання ліцензії, що є порушенням вимог Тендерної документації. 5. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, заповнений та підписаний Учасником проект договору про закупівлю за формою згідно Додатку 3 Тендерної документації. Частиною 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки* (у разі наявності фірмового бланку та печатки). Натомість ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» у складі своєї пропозиції надало Проект договору (файл «18.1 проект договору.pdf»), який складено в порушення вказаних вимог Тендерної документації, а саме: не заповнено п.5.1. Проекту договору (не зазначено максимальної кількості (в тоннах) вугілля в партії, що буде поставлятись); не містить вихідного № та дати документа, оформлено не на фірмовому бланку Учасника. Таким чином, рішенням Замовника про визначення переможцем процедури відкpитих торгів ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» та прийняття рішення про укладення з ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010» договору про закупівлю за наявності законних та обґрунтованих підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010», порушують право ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» на розгляд його тендерної пропозиції, яка є наступною економічно вигідною пропозицією. На підставі вищенаведеного та керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати тендерний комітет Відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації скасувати рішення, оформлене протоколом тендерного комітету № б/н від 06.09.2019р., про визначення переможцем ТОВ «СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010», та повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2019р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2019 21:53
рішення від 23.09.2019 № 13440 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 21:52
рішення від 09.10.2019 № 14533.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 00:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунені шляхом скасування рішення про визначення ТОВ "Схід-вугілля 2010" переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 16 жовтня 2019 10:58
Номер скарги: UA-2019-08-01-002378-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 19 вересня 2019 17:50
Оскарження переможця
Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Схід Вугілля" тендерної документації та Статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі". (просимо АМКУ не зважати увагу на номер закупівлі в платіжному дорученні. Платіжне доручення №157 призначене для Скарги UA-2019-08-01-002378-b.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2019 20:37
Рішення від 24.09.2019 №13504 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 20:36
Рішення від 09.10.2019 № 14534.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2019 22:19

Документи подані скаржником

10 серпня 2019 16:18
ПД.pdf
10 серпня 2019 16:18
скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

02 вересня 2019 22:01
рішення від 28.08.2019 № 11922.pdf

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 17:59
Скарга
18 вересня 2019 17:59
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 17:50
СКАРГА.pdf
19 вересня 2019 17:50
Оплата АМК 17.09.19.pdf
19 вересня 2019 17:54
Скарга Тарутино.docx

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010 2 862 000,00
UAH з ПДВ
2 708 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" 2 990 143,00
UAH з ПДВ
2 710 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 3 014 110,00
UAH з ПДВ
2 952 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 19:06
Електронний підпис
09 вересня 2019 19:06
public_doc (2).p7s
06 вересня 2019 14:37
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:37
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 14:37
Пропозиція.pdf
16 серпня 2019 11:28
Електронний підпис
16 серпня 2019 11:27
21 Довідка.pdf
16 серпня 2019 11:27
18.2 Довідки з банків.pdf
16 серпня 2019 11:27
18.1 проект договору.pdf
16 серпня 2019 11:27
11.2 статут стр 2,8,9.pdf
16 серпня 2019 11:27
11.1 статут.pdf
16 серпня 2019 11:27
10.4 копія витяг ПДВ.pdf
16 серпня 2019 11:27
10.3 витяг.pdf
16 серпня 2019 11:27
10.2 протокол.pdf
16 серпня 2019 11:27
10.1 наказ.pdf
16 серпня 2019 11:27
6.1Паспорт директора.pdf
16 серпня 2019 11:27
6 Виписка з протоколу.pdf
16 серпня 2019 11:27
Тенденра пропозиція.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 18:19
Електронний підпис
16 серпня 2019 18:18
25. Проект договору.pdf
16 серпня 2019 18:18
2. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 18:12
Довідка_ДПІ
18 жовтня 2019 20:15
Довідка_ДПІ
18 жовтня 2019 20:15
Документи переможця
14 серпня 2019 16:40
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:39
Проект договору.pdf
14 серпня 2019 16:39
Інші документи.pdf
14 серпня 2019 16:39
Відповідність_ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010

ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010
#37234636
Рішення скасоване 2 708 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 10:54
ТОВ "СХІД-ВУГІЛЛЯ 2010
#37234636
Відхилено 2 708 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 11:25
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"
#42768142
Відхилено 2 710 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 12:51
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Переможець 2 952 100,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 19:02

Документи

16 жовтня 2019 12:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 19:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
2 952 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:12
Додаткова №6 27.12 зменшення.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:07
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:32
Додаткова №5 зменшення 23.12.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:28
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 11:20
Додаткова №4 зменшення.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:15
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 09:01
Додаткова№3 скорочення.pdf укладений
29 листопада 2019 08:59
Додаткова№3 скорочення.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 08:57
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 12:03
Додаткова 28.11 на зменьшення вугілля II.pdf укладений
28 листопада 2019 12:01
Додаткова 28.11 на зменьшення вугілля II.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 11:57
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 10:50
Додаткова угода № 1 від 04.11.2019.PDF зміни до договору
05 листопада 2019 10:48
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 10:31
Договор вугілля II 01.11.pdf укладений
01 листопада 2019 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звя'зку з оскаржуванням процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір було розміщено пізніше, ніж трок поставки товру в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1555
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення обсягів закупівлі товару та зменьшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 1555
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягіа закупівлі, зменьшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 1555
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1555
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1555
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 730611,33 грн
Номер договору про закупівлю: 1555
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 797 189,54
UAH