Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
472 140,00 UAH
UA-2019-08-01-001622-b ● 7f065aaf6192474dad2816b1c98255f2
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ |
Код ЄДРПОУ: | 02005349 |
Місцезнаходження: | 19400, Україна , Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146 |
Контактна особа: |
Любов Тулупова +380473524078 tanya.crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2019 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2019 15:59 |
Очікувана вартість: | 472 140,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 360,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штука
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від фактично поставленого товару. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 12:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 2.doc | |
12 серпня 2019 12:43 |
НОВА РЕДАКЦІЯ _ТД _ КОМП. ОБЛАДНАННЯ 2.doc | |
12 серпня 2019 12:43 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc | |
09 серпня 2019 14:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc | |
01 серпня 2019 14:01 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
12 серпня 2019 12:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 серпня 2019 12:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 2.doc
|
||||||
12 серпня 2019 12:43 |
НОВА РЕДАКЦІЯ _ТД _ КОМП. ОБЛАДНАННЯ 2.doc
|
||||||
12 серпня 2019 12:43 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
|
||||||
09 серпня 2019 14:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
|
||||||
01 серпня 2019 14:01 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:23
Дата відповіді: 07 серпня 2019 10:35
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Технічні вимоги до предмету закупівлі були розроблені згідно із потребою Замовника з урахуванням побажань працівників та рекомендацій відповідних фахівців, крім того, умовами тендерної документації передбачено поняття еквіваленту. Еквівалентом – є товар, що за своїми технічними та якісними показниками (функціями) не гірше ніж зазначено в даному технічному завданні. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, Учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в ТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, в тому числі може зазначити марку, модель. Стосовно критерію оцінки звертаємо Вашу увагу, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Крім того, ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він згодний поставити товар відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі (Додаток 2 цієї документації), з урахуванням транспортних витрат, навантаження, розвантаження, встановлення, монтаж, тощо, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Дякуємо за звернення.
Розмір діагоналі моніторів
Дата подання: 07 серпня 2019 15:50
Дата відповіді: 09 серпня 2019 13:01
Шановний замовнику, скажіть будь ласка, чи приймете Ви пропозицію з моніторами з діагоналлю 21,5"?
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації розмір діагоналі має бути не менше 22". Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-01-001622-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 30 серпня 2019 17:40
Оскарження переможця
Шановний Замовнику. ТОВ «ЮДІТРЕЙД» подав в своїй пропозиції персональні комп’ютери, до складу яких входять комплектуючі, що не являються еквівалентами або аналогами комплектуючих, які Ви вимагаєте в технічних вимогах.
Так, ТОВ «ЮДІТРЕЙД» пропонує корпус LogicPower 6103 400W,в якому стоїть блок живлення що не задовольняє вимогам сертифікації 80 Plus, а в тендерній документації вимагається корпус Chieftec CT-01B-400S8 з блоком живлення, який задовольняє вимогам сертифікації 80 Plus, тобто ТОВ «ЮДІТРЕЙД» пропонує корпус з гіршим показниками ніж Ви вимагаєте.
Також ТОВ «ЮДІТРЕЙД» пропонує клавіатуру Frime FKBS-002, яка не є вологозахищеною та безшумною, на відмуну від клавіатури Logitech K120, яка вказана в тендерній документації. Просимо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «ЮДІТРЕЙД» як таку що не задовільняє технічним вимогам і перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Так, ТОВ «ЮДІТРЕЙД» пропонує корпус LogicPower 6103 400W,в якому стоїть блок живлення що не задовольняє вимогам сертифікації 80 Plus, а в тендерній документації вимагається корпус Chieftec CT-01B-400S8 з блоком живлення, який задовольняє вимогам сертифікації 80 Plus, тобто ТОВ «ЮДІТРЕЙД» пропонує корпус з гіршим показниками ніж Ви вимагаєте.
Також ТОВ «ЮДІТРЕЙД» пропонує клавіатуру Frime FKBS-002, яка не є вологозахищеною та безшумною, на відмуну від клавіатури Logitech K120, яка вказана в тендерній документації. Просимо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «ЮДІТРЕЙД» як таку що не задовільняє технічним вимогам і перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 16:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
408 985,90
UAH з ПДВ
|
408 985,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
440 971,02
UAH з ПДВ
|
440 971,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
462 640,44
UAH з ПДВ
|
457 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
468 786,00
UAH з ПДВ
|
457 692,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
408 985,90
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2019 20:58
|
Додаткова угода №2 комп.doc | зміни до договору |
18 листопада 2019 20:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2019 14:03
|
Додаткова угода №1.JPG | зміни до договору |
27 вересня 2019 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2019 15:53
|
д._у_на_змiну_реквiзитiв_та_назв_238.JPG | зміни до договору |
20 вересня 2019 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 16:12
|
Договір підписаний.doc | укладений |
05 вересня 2019 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 20.09.2019 року (зміна реквізитів Замовника). п. 14. Сума договору після внесення змін: - п. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - |
Номер договору про закупівлю: | № 238 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 27.09.2019 року (зміна реквізитів Споживача) п. 14. Сума договору після внесення змін: - п.15 Кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг після внесення змін: - |
Номер договору про закупівлю: | № 238 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 18.11.2019 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: - п. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - |
Номер договору про закупівлю: | № 238 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |