Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
472 140,00 UAH
UA-2019-08-01-001622-b 7f065aaf6192474dad2816b1c98255f2
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Тулупова

+380473524078 tanya.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146
Контактна особа: Любов Тулупова
+380473524078
tanya.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 15:59
Очікувана вартість: 472 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 360,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штука
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від фактично поставленого товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 12:43
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 2.doc
12 серпня 2019 12:43
НОВА РЕДАКЦІЯ _ТД _ КОМП. ОБЛАДНАННЯ 2.doc
12 серпня 2019 12:43
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
09 серпня 2019 14:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
01 серпня 2019 14:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
12 серпня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 12:43
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 2.doc
12 серпня 2019 12:43
НОВА РЕДАКЦІЯ _ТД _ КОМП. ОБЛАДНАННЯ 2.doc
09 серпня 2019 14:45
НОВА РЕДАКЦІЯ _ТД _ КОМП. ОБЛАДНАННЯ.doc
01 серпня 2019 14:01
ТД _ КОМП. ОБЛАДНАННЯ.doc
12 серпня 2019 12:43
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
09 серпня 2019 14:45
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
01 серпня 2019 14:01
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
09 серпня 2019 14:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
01 серпня 2019 14:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:23
Дата відповіді: 07 серпня 2019 10:35
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Технічні вимоги до предмету закупівлі були розроблені згідно із потребою Замовника з урахуванням побажань працівників та рекомендацій відповідних фахівців, крім того, умовами тендерної документації передбачено поняття еквіваленту. Еквівалентом – є товар, що за своїми технічними та якісними показниками (функціями) не гірше ніж зазначено в даному технічному завданні. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, Учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в ТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, в тому числі може зазначити марку, модель. Стосовно критерію оцінки звертаємо Вашу увагу, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Крім того, ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він згодний поставити товар відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі (Додаток 2 цієї документації), з урахуванням транспортних витрат, навантаження, розвантаження, встановлення, монтаж, тощо, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Дякуємо за звернення.
Розмір діагоналі моніторів
Дата подання: 07 серпня 2019 15:50
Дата відповіді: 09 серпня 2019 13:01
Шановний замовнику, скажіть будь ласка, чи приймете Ви пропозицію з моніторами з діагоналлю 21,5"?
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації розмір діагоналі має бути не менше 22". Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-01-001622-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 30 серпня 2019 17:40
Оскарження переможця
Шановний Замовнику. ТОВ «ЮДІТРЕЙД» подав в своїй пропозиції персональні комп’ютери, до складу яких входять комплектуючі, що не являються еквівалентами або аналогами комплектуючих, які Ви вимагаєте в технічних вимогах.
Так, ТОВ «ЮДІТРЕЙД» пропонує корпус LogicPower 6103 400W,в якому стоїть блок живлення що не задовольняє вимогам сертифікації 80 Plus, а в тендерній документації вимагається корпус Chieftec CT-01B-400S8 з блоком живлення, який задовольняє вимогам сертифікації 80 Plus, тобто ТОВ «ЮДІТРЕЙД» пропонує корпус з гіршим показниками ніж Ви вимагаєте.
Також ТОВ «ЮДІТРЕЙД» пропонує клавіатуру Frime FKBS-002, яка не є вологозахищеною та безшумною, на відмуну від клавіатури Logitech K120, яка вказана в тендерній документації. Просимо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «ЮДІТРЕЙД» як таку що не задовільняє технічним вимогам і перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 408 985,90
UAH з ПДВ
408 985,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 440 971,02
UAH з ПДВ
440 971,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 462 640,44
UAH з ПДВ
457 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 468 786,00
UAH з ПДВ
457 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 14:50
Документи переможця.pdf
19 серпня 2019 16:57
Електронний підпис
19 серпня 2019 16:53
Копія статуту (1).pdf
19 серпня 2019 16:53
48 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 12:29
Електронний підпис
19 серпня 2019 12:28
Проект договору.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 14:58
Електронний підпис
19 серпня 2019 14:45
Гарантійний лист.pdf
19 серпня 2019 14:45
Витяг Комел 07.08.2019.pdf
19 серпня 2019 14:45
Статут.pdf
19 серпня 2019 14:45
Довідка про ЕЦП.pdf
19 серпня 2019 14:45
Технічні вимоги.pdf
19 серпня 2019 14:45
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 408 985,90
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 12:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
408 985,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 20:58
Додаткова угода №2 комп.doc зміни до договору
18 листопада 2019 20:57
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 14:03
Додаткова угода №1.JPG зміни до договору
27 вересня 2019 14:01
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 15:53
д._у_на_змiну_реквiзитiв_та_назв_238.JPG зміни до договору
20 вересня 2019 15:52
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 16:12
Договір підписаний.doc укладений
05 вересня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 20.09.2019 року (зміна реквізитів Замовника). п. 14. Сума договору після внесення змін: - п. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: -
Номер договору про закупівлю: № 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 27.09.2019 року (зміна реквізитів Споживача) п. 14. Сума договору після внесення змін: - п.15 Кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг після внесення змін: -
Номер договору про закупівлю: № 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 18.11.2019 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: - п. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: -
Номер договору про закупівлю: № 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 408 985,90
UAH (в тому числі ПДВ 68 164,32 UAH)