Свинина.
Очікувана вартість
113 680,00 UAH
UA-2019-08-01-001389-b 54d02aea49e24346835ef9ffc81bd1c3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івченко Володимир Іванович

+380463321897 ichniaosvita@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти Ічнянської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 42016568
Місцезнаходження: 16703, Україна , Чернігівська обл., місто Ічня, вулиця Героїв Майдану, 6
Контактна особа: Івченко Володимир Іванович
+380463321897
ichniaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування
Відділу освіти Ічнянської міської ради необхідно закупить свинину. Відділом освіти Ічнянської міської ради два рази поспіль проведено процедуру відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-03-001699-а; UA -2019-07-03-000263-с. Обидві процедури закупівлі не відбулися по причині подання для участі менше двох тендерних пропозицій. На підставі п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення провести закупівлю свинини, шляхом проведення переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 12 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1015 кг
Ціна за одиницю: 112UAH з ПДВ
Свинина.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16703, Україна, Чернігівська область, місто Ічня, вул. Героїв Майдану, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету Ічнянської міської ради. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

01 серпня 2019 14:44
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Журавка"
#31676353
Переможець 113 680,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 15:36

Документи

01 серпня 2019 15:35
sign.p7s
01 серпня 2019 15:33
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 15:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Журавка"
#31676353
113 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2019 15:35
sign.p7s
01 серпня 2019 15:33
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 серпня 2019 10:51
договір укладений
12 серпня 2019 10:49
sign.p7s зміни до договору
16 січня 2020 17:15
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 10:20
ду м_ясо.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:16
sign.p7s зміни до договору
03 жовтня 2019 12:33
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару в бік збільшення
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів та зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 97 618,75
UAH (в тому числі ПДВ 16 269,79 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку