Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блейд-Сервери для серверного шасі
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2019-08-01-001273-b b3451de41d20452ba69ca63d115ea67b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аронова Надія Григорівна

+380667333044 nadya72005@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут проблем математичних машин та систем НАН України
Код ЄДРПОУ: 05417503
Місцезнаходження: 03187, Україна , Київська обл., місто Київ, проспект Академіка Глушкова, 42
Контактна особа: Аронова Надія Григорівна
+380667333044
nadya72005@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 12:12
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 12:12
Початок аукціону: 20 серпня 2019 15:42
Початок аукціону: 20 серпня 2019 15:42
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Блейд-Сервер зберігання для серверного шасі – 1 од., Блейд-Сервер обчислень для серверного шасі – 1 од.

Блейд-Сервер зберігання для серверного шасі – 1 од.,
Блейд-Сервер обчислень для серверного шасі – 1 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Блейд-Сервер зберігання для серверного шасі (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03187, Україна, Київська область, місто Київ, проспект Академіка Глушкова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
1 Одиниця
Блейд-Сервер обчислень для серверного шасі (Джерело фінансування закупівлі – кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03187, Україна, Київська область, місто Київ, проспект Академіка Глушкова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 7 (семи) робочих днів з моменту приймання-передачі Товару та підписання Сторонами видаткової накладної, за умови отримання відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 12:47
Додаток5.doc
01 серпня 2019 12:47
Додаток4.doc
01 серпня 2019 12:47
Додаток2.doc
01 серпня 2019 12:47
Додаток3.doc
01 серпня 2019 12:47
Додаток1.doc
01 серпня 2019 12:47
ТД19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:26
Дата відповіді: 02 серпня 2019 14:57
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно додатку 4 тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі, Специфікація на закупівлю» в таблиці є дві колонки: Технічні вимоги (характеристики), які вимагаються Замовником* та Технічні вимоги (характеристики), які пропонуються Учасником.
Стовпчик Технічних вимог (характеристик), які пропонуються Учасником, заповнюється Учасником самостійно, де зазначаються характеристики, які має товар, що пропонується Учасником, та повинно містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму (без застосування слів аналог або еквівалент Товару).
Будь-які еквіваленти будуть розглядатися Замовником у разі, якщо технічні та якісні характеристики еквіваленту будуть відповідати та/або будуть кращими ніж запропоновані у технічних вимогах.
Якщо запропонований учасником закупівлі товар за технічними параметрами відрізняється від тих, що вимагаються замовником в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, учасник в складі форми тендерної пропозиції торгів обов’язково подає разом з описом порівняльну таблицю параметрів запропонованого ним товару та параметрів, що визначені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання з відомостями щодо відповідності вимогам замовника. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній в додатку 4 тендерної документації Технічні вимоги (характеристики), які вимагаються Замовником до предмета закупівлі.

2) Так, ми допускаємо до участі в закупівлі ФОП неплатників ПДВ. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах.
Тендерні пропозиції подаються Учасниками в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну з урахуванням вартості доставки та усіх інших податків та зборів, які мають бути сплачені (з ПДВ чи без ПДВ) залежно від системи оподаткування Учасника.
У разі участі ФОП (з урахуванням вимог та обмежень Податкового кодексу України) у торгах, до його остаточної цінової пропозиції ПДВ додаватися не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІТІУС ПРО" 428 610,00
UAH з ПДВ
428 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АЙАДМІН» 429 006,00
UAH з ПДВ
429 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 16:08
Довідка (4).zip
28 серпня 2019 16:08
Довідка (3).zip
28 серпня 2019 15:29
Довідка.pdf.p7s
28 серпня 2019 15:29
Довідка.pdf
28 серпня 2019 15:29
Довідка.pdf
28 серпня 2019 15:29
public_doc (3).p7s
22 серпня 2019 12:46
Тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2019 10:39
Електронний підпис
19 серпня 2019 10:37
11. Гарантія про 90 днів.pdf
19 серпня 2019 10:37
10.2.Витяг.pdf
19 серпня 2019 10:37
8.Довідка про договір.pdf
19 серпня 2019 10:37
7.4. Довідка про товар.pdf
19 серпня 2019 10:37
7.3.ISO 9001-2015 (переклад).pdf
19 серпня 2019 10:37
7.2.ISO 9001-2015.pdf
19 серпня 2019 10:37
7.1.Citius Blade Authoriz.pdf
19 серпня 2019 10:37
6.Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2019 10:37
5. Модельний статут.pdf
19 серпня 2019 10:37
4.4.3.Протокол №2 с.3.pdf
19 серпня 2019 10:37
4.4.2.Протокол №2 с.2.pdf
19 серпня 2019 10:37
4.4.1.Протокол №2 с.1.pdf
19 серпня 2019 10:37
4.2.Наказ на директора.pdf
19 серпня 2019 10:37
3. ст.17.pdf
19 серпня 2019 10:37
2.3.2.Аналог. договір №2.pdf
19 серпня 2019 10:37
2. ст.16.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 11:37
1.3.Додаток4(iAdmin).pdf
19 серпня 2019 11:37
3.2. Копія Статуту.pdf
19 серпня 2019 11:37
Відомості ЄДР.pdf
19 серпня 2019 11:37
3.5. Свідотство ПДВ.pdf
19 серпня 2019 11:37
10 код інн Ребров.pdf
19 серпня 2019 11:37
Свідотство ПДВ.pdf
19 серпня 2019 11:37
4.14 ст.17_2.pdf
19 серпня 2019 11:37
4.3. Гарантійний лист_2.pdf
19 серпня 2019 11:37
4.11. Згода по ціні.pdf
19 серпня 2019 11:36
4.8. Довідка про товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТІУС ПРО"

ТОВ «АЙАДМІН»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІТІУС ПРО"
#41644946
Переможець 428 610,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 10:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІТІУС ПРО"
#41644946
428 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:10
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:06
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 14:58
Додатк1Угода19.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 10:10
Договор66С.pdf укладений
04 вересня 2019 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати вірним строк поставки товару по процедурі відкритих торгів на закупівлю по предмету Сервери – код ДК 021:2015 48820000-2 - (Блейд-Сервер зберігання для серверного шасі – 1 од., Блейд-Сервер обчислень для серверного шасі – 1 од.). (номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2019-08-01-001273-b) до 25.12.2019.
Номер договору про закупівлю: 66С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначені зміни вносяться через технічну недосконалість електронного майданчика та, як наслідок, неможливість розміщення звіту про виконання договору.
Номер договору про закупівлю: 66С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 428 610,00
UAH (в тому числі ПДВ 71 435,00 UAH)