Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування
Очікувана вартість
470 200,00 UAH
UA-2019-08-01-001179-b ● 17252b8a00d648b98d741c2fe7f4997d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Київський центр професійно-технічної освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 03566044 |
Вебсайт: | http://cpto.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київ обл., Київ, Чистяківська, 24 |
Контактна особа: |
Соколова Галина Іванівна 380444000102 kpeml@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2019 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 13:13 |
Очікувана вартість: | 470 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 351,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Детальний опис предмету закупівлі знаходиться в документації, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03062, Україна, місто Київ, Київ, вул.Чистяківська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2019 12:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2019 12:39 |
Додаток 6.pdf | |
01 серпня 2019 12:38 |
Додаток 5.pdf | |
01 серпня 2019 12:37 |
Додаток 3.pdf | |
01 серпня 2019 12:36 |
Додаток1.pdf | |
01 серпня 2019 12:34 |
Додаток 2.pdf | |
01 серпня 2019 12:33 |
Додаток 4.pdf | |
01 серпня 2019 12:33 |
ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-01-001179-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 02 серпня 2019 12:59
Додаток № 1
Згідно Додатку № 1 Таблиця 2 зазначено, що Учасник повинен надати копію наказу на видачу ліцензії. Шановний Замовник, а навіщо Вам копія наказу якщо Ви вимагаєте надати саму ліцензію? Копія наказу надаєтся коли в Учасника не має ліцензії, тому що ії видачу на офиційному бланці відмінили з 2017 року і замість неї видають наказ . Будь ласка додайте змін до тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2019 12:52
Шановний Учасник, уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до ч. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Враховуючи викладене вище, у випадку, якщо якийсь із документів Ви не можете отримати у зв’язку із тим, що даний документ для Вашої організації не передбачений чинним законодавством, ви маєте можливість написати відповідний лист-пояснення з нормативним обґрунтуванням неможливості отримати даний документ. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи викладене вище, у випадку, якщо якийсь із документів Ви не можете отримати у зв’язку із тим, що даний документ для Вашої організації не передбачений чинним законодавством, ви маєте можливість написати відповідний лист-пояснення з нормативним обґрунтуванням неможливості отримати даний документ. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Шановний Учасник, уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до ч. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Враховуючи викладене вище, у випадку, якщо якийсь із документів Ви не можете отримати у зв’язку із тим, що даний документ для Вашої організації не передбачений чинним законодавством, ви маєте можливість написати відповідний лист-пояснення з нормативним обґрунтуванням неможливості отримати даний документ. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Враховуючи викладене вище, у випадку, якщо якийсь із документів Ви не можете отримати у зв’язку із тим, що даний документ для Вашої організації не передбачений чинним законодавством, ви маєте можливість написати відповідний лист-пояснення з нормативним обґрунтуванням неможливості отримати даний документ. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
466 273,00
UAH з ПДВ
|
466 273,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" |
470 190,00
UAH з ПДВ
|
470 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Переможець |
466 273,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2019 11:44
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2019 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2019 10:01
|
Додатки.pdf | укладений |
06 вересня 2019 09:59
|
Договір КАПІТАЛСТРОЙ.pdf | укладений |
06 вересня 2019 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |