Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

системні блоки, монітори, багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
136 500,00 UAH
UA-2019-08-01-001177-b 3a2d530e49624372b9ce2ff96e147787
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карюк Юрій Олексійович

380442883263 kievgliera@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА
Код ЄДРПОУ: 02214923
Вебсайт: http://glierinstitute.org/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Контактна особа: Карюк Юрій Олексійович
380442883263
kievgliera@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 13:25
Очікувана вартість: 136 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 682,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


системні блоки, монітори, багатофункціональні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
системні блоки, монітори, багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, місто Київ, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:26
Дата відповіді: 02 серпня 2019 17:18
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше. Закупівля здійснюється відповідно до положень наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Умовами Закупівлі передбачені конкретні моделі системних блоків, моніторів та багатофункціональних пристроїв, та передбачена можливість для учасників пропонувати еквівалент. Пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам Закупівлі розглядатись не будуть. Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх Пропозицій.
Умови Закупівлі складені відповідно до Наказу № 10 та з урахуванням вимог Закону. Умовами Закупівлі передбачена необхідність зазначення учасниками в своїх Пропозиціях конкретне найменування пропонованого Товару, його виробника та торгову марку, а також необхідні технічні характеристики.
По-друге. Відповідно до Наказу № 10 учасником є – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) Пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з Наказом № 10.
Відповідно до законодавства вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до Наказу № 10 кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Дата та час електронного аукціону призначаються ЕСЗ автоматично. Перед початком етапу електронного аукціону ЕСЗ автоматично розкривається інформація про ціни / приведені ціни пропозицій учасників. Інформація про учасників та їх пропозиції є закритою до закінчення етапу електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону ЕСЗ робить паузу 5 хвилин, після чого автоматично оголошує раунд. У кожному раунді учасники у порядку, що визначається від пропозиції з найвищої до найнижчої ціни / приведеної ціни, а для пропозицій з однаковими цінами / приведеними цінами - першою наданою пропозицією, протягом 2 хвилин мають можливість знизити ціну / приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни / приведеної ціни. Під час раунду до завершення часу подання ціни пропозиції учасник має можливість змінювати ціну / приведену ціну своєї пропозиції. У разі якщо учасником не здійснюються дії щодо зміни ціни / приведеної ціни його пропозиції, ЕСЗ зберігається попередня ціна / приведена ціна пропозиції учасника і надається можливість наступному учаснику подати ціну / приведену ціну його пропозиції.
Аукціон проводиться в три етапи (раунди), пауза між раундами складає 2 хвилини.
На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни
Отже, Пропозиції мають право подавати будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування. Оцінка проводиться автоматично ЕСЗ за кінцевою вартістю Пропозиції, незалежно від статусу платника податків особи та обраної ним системи оподаткування.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-01-001177-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3229318932
Дата подання: 21 серпня 2019 18:54
Дискваліфікація
Шановний Замовнику!
Детально пронаналізувавши пропозицію та документи переможця, а також і інших учасників, зазначаємо наступне:
1) у таблиці відповідності технічних характеристик учасник не подає конкретні якісні та технічні характеристики запрононованого
системного блоку, зокрема конкрентна марка-модель процесора, корпуса, материнскої плати, модуля памяті и т.п. І тому для нас зрозуміти, чим "начинить" учасник компютер, абсолютно неможливо і непрозоро;
2) у складі пропозиції надано аналогічний договір з вашим же закладом (укладеним до зміни назви Вашого закладу), що в першу чергу компрометує Вас як замовника, що знаходиться у злочинній змові з учасником. Невже в учасника не знайшлося аналогічних договорів не лише з Вашим закладом?!! Та і сума ставки (близька до орієнтовного бюджету закупівлі) даного учасника теж наводить на думку про наявність змови між вами.
Тому пропонуємо Вам відмінити торги, доопрацювати техзавдання (зокрема надавати документацію у зручному для редагування учасниками вигляді) і задуматись про раціоналізм і чесність та економію при використанні бюджетних коштів.
Всього вам найкращого.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 18:04
Шановний Учасник!
Замовник всебічно та уважно вивчив Пропозицію переможця торгів, за результатами чого встановив відсутність порушень умов Закупівлі, зокрема і щодо наявності та правильності оформлення документів Пропозиції переможця торгів.
Враховуючи наявність пропозицій інших учасників Закупівлі, які за вартісними показниками були більш економічно вигідними, але не відповідали іншим вимогам Замовника, зокрема і щодо наявності та правильності оформлення документів Пропозиції, Замовником буде укладено із переможцем торгів договір, за умови зменшення його вартості порівняно із поданою Пропозицією.
У разі відмови Переможця торгів від укладення договору, на умовах зменшення його вартості порівняно із поданою Пропозицією, керуючись принципами здійснення закупівель (максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка Пропозицій учасників) Замовник розгляне можливість відміни допорогової Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-08-01-001177-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3229318932
Дата подання: 22 серпня 2019 14:51
Про дискваліфікацію
Розглянувши протокол про відхилення нашої пропозиції вважаємо за потрібне заначитити, що:
1)в накладній до аналогічного договору присутня дата її складання. посилання у видатковій накладній на певний договір не є визначальною умовою у веденні документації в діяльності ФОП. Відсутність посилання на номер договору у листі відгуку не є аргументованою і визначальною; дата договору присутня у листі-відгуку.
2)сертифікати ISO надані у нашій пропозиції - відповідно їх наявність вами проігнорована або неналежним чином вивчена;
3)вимога про надання належним чином оформленого проекту договору ніде не вказана у тендерній документації.
Відповідно протокол про видхилення нашої пропозиції є необгрунтованим і зазначена в ньому інформація є невірною
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2019 18:25
Шановний учасник!

1) Відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. (далі — Закон про бухоблік), видаткова накладна є первинним документом який містить відомості про господарську операцію.
Первинні документи можуть бути складені в паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити (ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік):
назву документа (форми);
дату складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст й обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Наявність перелічених вище реквізитів на документі надає йому юридичної сили та доказовості. На цьому наголосив і Мінфін України в листі від 15.01.2015 р. № 31-11410-08-10/871. Тим часом, залежно від характеру операції та технології обробки даних, до первинних документів можуть бути включені такі додаткові реквізити (пп. 2.4 Положення № 88):
ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру;
номер документа;
підстава для здійснення операцій;
дані про документ, що засвідчує особу-одержувача, тощо.
Ваша Пропозиція містить копії первинних документів, оформлених із порушенням чинного законодавства.

2) Додатком 1 умов Закупівлі передбачено наступне: «Система управління якістю НА ПІДПРИЄМСТВІ УЧАСНИКА повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), а система екологічного управління – ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», на підтвердження чого учасником у складі Пропозиції надаються відповідні сертифікати, видані компетентними органами».
Фізична особа-підприємець БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ (код: 3229318932), ЯКИЙ Є УЧАСНИКОМ, подав свою Пропозицію, яка не містить сертифікатів відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) виданих на ім’я УЧАСНИКА – ФО-П БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ (код: 3229318932).

3) Додаток 2 умов Закупівлі містить ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, після якого встановлено вимогу про те, що у разі згоди з усіма умовами проекту договору, учасник підписує кожну сторінку проекту договору із зазначенням посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи, скріплює печаткою (за наявності), зіскановує одним файлом в PDF форматі і завантажує в розділі «Документи, що підтверджують відповідність».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" 93 487,00
UAH з ПДВ
93 487,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ 110 000,00
UAH з ПДВ
105 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 112 900,00
UAH з ПДВ
105 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 118 790,00
UAH з ПДВ
118 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП" 136 464,00
UAH з ПДВ
136 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 12:21
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:20
Пропозиція.pdf
08 серпня 2019 12:20
Certificate Canon MF-3010.pdf
08 серпня 2019 12:20
Серт. ПК.pdf
08 серпня 2019 12:20
СЕС Canon 2019.pdf
08 серпня 2019 12:20
ІПН.pdf
08 серпня 2019 12:20
Витяг.pdf
08 серпня 2019 12:20
Паспорт.pdf
08 серпня 2019 12:20
Виписка.pdf
08 серпня 2019 12:20
СЕС монітор Philips.pdf
08 серпня 2019 12:20
Сертифікат Philips.pdf
08 серпня 2019 12:20
Довідка з банку.pdf
08 серпня 2019 12:20
Авторизація ПК.jpg

Публічні документи

08 серпня 2019 12:48
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:46
трудова суханов.pdf
08 серпня 2019 12:46
Храпко В.І..pdf
08 серпня 2019 12:46
Ткачик А.О. (5).pdf
08 серпня 2019 12:46
Балюк А.А..pdf
08 серпня 2019 12:46
Гарантійний лист.pdf
08 серпня 2019 12:46
Microsoft Partner Network.pdf
08 серпня 2019 12:46
СЕС Canon.pdf
08 серпня 2019 12:46
СЕС LG.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 12:46
СЕЕ LG_до 22.09.19.pdf
08 серпня 2019 12:46
Сертифікати Мікротрон.pdf
08 серпня 2019 12:46
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf
08 серпня 2019 12:46
Витяг з ЄДР на 29.06.2019 р..rtf
08 серпня 2019 12:46
лист про підпис.pdf
08 серпня 2019 12:46
картка учасника.pdf
08 серпня 2019 12:46
справка об открытии рс.pdf
08 серпня 2019 12:46
Цiнова_пропозицiя_118790.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"

ФОП БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "АВІСТА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
#2260704670
Відхилено 93 487,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 10:42
ФОП БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ
#3229318932
Відхилено 105 850,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 10:54
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 105 900,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 12:03
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
Відхилено 118 790,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 14:29
ТОВ "АВІСТА ГРУП"
#35636178
Переможець 136 464,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП"
#35636178
136 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Авіста.pdf укладений
28 серпня 2019 18:05