Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-08-01-000869-b ● 1eedc6cab9d74c99afd846d26a24396e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний історико-меморіальний Лук`янівський заповідник |
Код ЄДРПОУ: | 23379574 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , Київська обл., Київ, Дорогожицька, 7 |
Контактна особа: |
Купченко Юлія Михайлівна 380444401322 dimlzkiev95@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2019 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 11 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.
Всіх учасників закупівлі просимо вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Всіх учасників закупівлі просимо вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачок
Папір офісний (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
220 штуки
Швидкозшивач паперовий (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
100 штуки
Швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом і кольоровим нижнім листом. (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
250 штуки
Швидкозшивач на зав'язках паперовий (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
16 пачок
Файли (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
15 штуки
Папка на 20 файлів (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 штуки
Папка на 40 файлів (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
15 штуки
Папка реєстратор 20 мм (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
Папка реєстратор 50 мм (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
9 штуки
Папка реєстратор 70 мм (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
5 штуки
Ножиці металеві (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
3 штуки
Годинник настінний (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
3 пачок
Маркери Набор, текстові (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Папка реєстратор А4 на 4 – х кільцях, картонна (Детальна інформація в приєднаному файлі с документацією.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2019 11:26 |
Специфікація канцелярські товари.doc |
01 серпня 2019 11:26 |
пропозиція канцелярські товари.doc |
01 серпня 2019 11:26 |
Документація , оголошення Е ТЕНДЕР-канцелярські товари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:31
Дата відповіді: 02 серпня 2019 14:54
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Так.
2) Так. Будемо розглядати ціну пропозиції учасника (ФОП) як остаточну. Порівнювати ціни всіх учасників без урахування ПДВ не будемо.
2) Так. Будемо розглядати ціну пропозиції учасника (ФОП) як остаточну. Порівнювати ціни всіх учасників без урахування ПДВ не будемо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
7 701,60
UAH з ПДВ
|
6 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
10 392,90
UAH з ПДВ
|
6 798,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" |
7 359,66
UAH з ПДВ
|
6 985,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
7 624,68
UAH з ПДВ
|
7 217,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
9 990,84
UAH з ПДВ
|
7 287,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР А-ТРЕЙД" |
10 957,75
UAH з ПДВ
|
7 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
7 898,70
UAH з ПДВ
|
7 898,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" |
9 098,04
UAH з ПДВ
|
9 098,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
6 720,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 13:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог 51.pdf | укладений |
23 серпня 2019 10:33
|