Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя (ЛОТ-2 Офісний папір, інше канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2019-08-01-000776-b ● a7dee21c26be4ae79d21ffcb2f1ea269
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00041482 |
Вебсайт: | http://www.nkau.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Московська, буд. 8, м.Київ |
Контактна особа: |
Павленко Борис Миколайович 0442816217 PAVLENKO@NKAU.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2019 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2019 12:44 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2019 12:44 |
Очікувана вартість: | 49 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Офісний папір
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
561 од.
Офісний папір, інше канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
16 вересня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 (десяти) банківських днів після його отримання на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2019 11:07 |
01082019091752.pdf |
01 серпня 2019 11:07 |
Документація_Папір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:33
Дата відповіді: 02 серпня 2019 14:38
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно п.1 додатку 2 документації: «Допускається товар з іншою торговою маркою у разі його повної відповідності технічним характеристикам товару, зазначеним в документації.».
В додатку 1 «Пропозиція учасника» документації вказано: «*Учасник повинен зазначити конкретне найменування виробника товару.». Відповідно п. 2 додатку
2 документації: «Замовник має право на етапі розгляду та оцінки пропозицій запросити в Учасника представити йому зразок відповідного запропонованого ним товару …», що буде обов’язковим, якщо запропонований папір відрізнятиметься від вказаного в позиції 1 таблиці. При меншій щільності паперу чи ватману та білизні паперу - пропозиція буде відхилена.
2. До закупівлі допускаються всі учасники. Розглядатиметься ціна з кінцевою вартістю товару, разом з всіма податками (якщо учасник не платник ПДВ, ціна розглядається без ПДВ, якщо платник ПДВ - розглядається вартість з ПДВ).
В додатку 1 «Пропозиція учасника» документації вказано: «*Учасник повинен зазначити конкретне найменування виробника товару.». Відповідно п. 2 додатку
2 документації: «Замовник має право на етапі розгляду та оцінки пропозицій запросити в Учасника представити йому зразок відповідного запропонованого ним товару …», що буде обов’язковим, якщо запропонований папір відрізнятиметься від вказаного в позиції 1 таблиці. При меншій щільності паперу чи ватману та білизні паперу - пропозиція буде відхилена.
2. До закупівлі допускаються всі учасники. Розглядатиметься ціна з кінцевою вартістю товару, разом з всіма податками (якщо учасник не платник ПДВ, ціна розглядається без ПДВ, якщо платник ПДВ - розглядається вартість з ПДВ).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
42 982,02
UAH з ПДВ
|
41 446,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
43 811,70
UAH з ПДВ
|
41 974,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
46 497,00
UAH з ПДВ
|
46 497,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
41 446,44
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 16:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 44_201928082019112623.pdf | укладений |
28 серпня 2019 12:37
|