Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя (ЛОТ-2 Офісний папір, інше канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2019-08-01-000776-b a7dee21c26be4ae79d21ffcb2f1ea269
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Павленко Борис Миколайович

0442816217 PAVLENKO@NKAU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 00041482
Вебсайт: http://www.nkau.gov.ua
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Московська, буд. 8, м.Київ
Контактна особа: Павленко Борис Миколайович
0442816217
PAVLENKO@NKAU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 12:44
Початок аукціону: 07 серпня 2019 12:44
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Офісний папір
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
561 од.
Офісний папір, інше канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2019  —  16 вересня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів після його отримання на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 11:07
01082019091752.pdf
01 серпня 2019 11:07
Документація_Папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:33
Дата відповіді: 02 серпня 2019 14:38
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно п.1 додатку 2 документації: «Допускається товар з іншою торговою маркою у разі його повної відповідності технічним характеристикам товару, зазначеним в документації.».
В додатку 1 «Пропозиція учасника» документації вказано: «*Учасник повинен зазначити конкретне найменування виробника товару.». Відповідно п. 2 додатку
2 документації: «Замовник має право на етапі розгляду та оцінки пропозицій запросити в Учасника представити йому зразок відповідного запропонованого ним товару …», що буде обов’язковим, якщо запропонований папір відрізнятиметься від вказаного в позиції 1 таблиці. При меншій щільності паперу чи ватману та білизні паперу - пропозиція буде відхилена.
2. До закупівлі допускаються всі учасники. Розглядатиметься ціна з кінцевою вартістю товару, разом з всіма податками (якщо учасник не платник ПДВ, ціна розглядається без ПДВ, якщо платник ПДВ - розглядається вартість з ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 42 982,02
UAH з ПДВ
41 446,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 43 811,70
UAH з ПДВ
41 974,02
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 46 497,00
UAH з ПДВ
46 497,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 17:14
ЦП 2.pdf
05 серпня 2019 14:18
Документи.rar

Публічні документи

06 серпня 2019 12:30
згода з договором.pdf
06 серпня 2019 12:30
ЕКО3195_Проект Договору.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 11:56
Висновок СЕС Maestro.pdf
06 серпня 2019 11:56
Сертифікат Spectra.pdf
06 серпня 2019 11:56
Сертифікат ZOOM.pdf
06 серпня 2019 11:56
Сертифікат ZOOM.jpg
06 серпня 2019 11:56
Виписка з ЄДРО.pdf
06 серпня 2019 11:56
Статут ВАШ АВТОГРАФ 2018.pdf
06 серпня 2019 11:56
Витяг ПДВ загальний.pdf
06 серпня 2019 11:56
ВИТЯГ з ЄДР 27.06.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 41 446,44
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 16:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

09 серпня 2019 16:17
акт.pdf
09 серпня 2019 16:17
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
41 446,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 16:17
акт.pdf
09 серпня 2019 16:17
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 44_201928082019112623.pdf укладений
28 серпня 2019 12:37