Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4, А3 80 г/м2
Очікувана вартість
57 100,00 UAH
UA-2019-08-01-000690-b 19286aec58894e229958b15453cda6cf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бевз Віталій Петрович

+380444241205 bevzv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут металофізики ім. Г.В. Курдюмова НАН України
Код ЄДРПОУ: 05417331
Вебсайт: http://www.imp.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., місто Київ, бульв. Академіка Вернадського, 36
Контактна особа: Бевз Віталій Петрович
+380444241205
bevzv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 15:07
Очікувана вартість: 57 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно технічної специціфакції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
319 пач
Папір офісний формату А4, 80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, бул. Академіка Вернадського, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
126 пач
Папір офісний формату А3, 80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, бул. Академіка Вернадського, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару папір офісний А4, 80 г/м2 та папір офісний А4, 80 г/м2 Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 12:44
Додаток 1 "Специфікація".docx
01 серпня 2019 10:52
Проект Договору.docx
01 серпня 2019 10:52
КОНКУРСНА ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.docx
01 серпня 2019 10:52
Вимоги до учасників та договору.docx
01 серпня 2019 10:52
Оголошення.docx
02 серпня 2019 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 12:44
Додаток 1 "Специфікація".docx
01 серпня 2019 10:52
Проект Договору.docx
01 серпня 2019 10:52
КОНКУРСНА ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.docx
01 серпня 2019 10:52
Вимоги до учасників та договору.docx
01 серпня 2019 10:52
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:35
Дата відповіді: 02 серпня 2019 12:47
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 1 "Специфікація" вимогам та характеристикам.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 42 825,00
UAH з ПДВ
42 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 45 069,33
UAH з ПДВ
45 069,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 10:49
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:49
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2019 22:49
ЯО18_Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 42 825,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 15:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

12 серпня 2019 15:48
Електронний підпис
12 серпня 2019 15:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
42 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2019 15:48
Електронний підпис
12 серпня 2019 15:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:13
Видаткова2 укладений
02 січня 2020 10:10
Видаткова1 укладений
02 січня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 11:10
Договір укладений
16 серпня 2019 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 42 825,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 137,50 UAH)