Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для кабінетів початкової школи; Комплект обладнання для навчальних кабінетів
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-08-01-000659-a bc2ef2e9139249a89278f44c5a507f0f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяченко Марія

+380614141216 BUHPNVK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ОСНОВА" ПРЕОБРАЖЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОРІХІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 20527353
Місцезнаходження: 70545, Україна , Запорізька обл., с. Преображенка, Оріхівський район, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 1
Контактна особа: Дяченко Марія
+380614141216
BUHPNVK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 12:19
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комплект обладнання для кабінетів початкової школи; Комплект обладнання для навчальних кабінетів) Вільні залишки освітньої субвенції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Комплект обладнання для кабінетів початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70545, Україна, Запорізька обл., с. Преображенка, вулиця Польова, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
Комплект обладнання для навчальних кабінетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70545, Україна, Запорізька обл., с. Преображенка, вулиця Польова, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати згідно чинного законодавства України Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 16:27
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-01-000659-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 03 серпня 2019 14:25
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п.10. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника кабінетів початкової школи та інтерактивного комплексу (ІАК), що є предметом закупівлі, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 11. Копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п.10 та 11 з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2019 14:36
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товари, запропонованих на торги, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
Додатково повідомляємо - Інтерактивний комплекс повинен бути від одного виробника, як готовий виріб, отже і підтверджуючі документи, що надаються в складі пропозиції Учасника, повинні бути від одного виробника на готовий виріб - це інтерактивний комплекс, а не на складові частини даного виробу. Наданняпідтверджуючихдокументів на комплектуючі (складові) буде вважатися таким, що не відповідає вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-08-01-000659-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 03 серпня 2019 14:26
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2019 14:36
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товари, запропонованих на торги, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
Додатково повідомляємо - Інтерактивний комплекс повинен бути від одного виробника, як готовий виріб, отже і підтверджуючі документи, що надаються в складі пропозиції Учасника, повинні бути від одного виробника на готовий виріб - це інтерактивний комплекс, а не на складові частини даного виробу. Наданняпідтверджуючихдокументів на комплектуючі (складові) буде вважатися таким, що не відповідає вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волок Костянтин Валерійович 799 000,00
UAH з ПДВ
785 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудик Віктор Олександрович 790 000,00
UAH з ПДВ
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 21:00
Електронний підпис
23 серпня 2019 16:05
Довідка по ст.17
23 серпня 2019 16:05
Довідка МВС
23 серпня 2019 16:05
Довідка ДФС
23 серпня 2019 16:05
Довідка
23 серпня 2019 16:05
Довідка
23 серпня 2019 16:05
Банкрутство
19 серпня 2019 19:58
Електронний підпис
17 серпня 2019 11:58
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:05
Технічна частина.PDF
16 серпня 2019 17:05
Тендерна пропозиція.PDF
16 серпня 2019 17:05
Сертифікати 2.PDF
16 серпня 2019 17:05
Сертифікати 4.PDF
16 серпня 2019 17:05
Сертифікати 3.PDF
16 серпня 2019 17:05
Сертифікати 1.PDF
16 серпня 2019 17:05
Проект договору.PDF
16 серпня 2019 17:05
Паспорт.PDF
16 серпня 2019 17:05
Нотаріальна копія ТУ.pdf
16 серпня 2019 17:05
Лист МОН.PDF
16 серпня 2019 17:05
Кваліфікація.PDF
16 серпня 2019 17:05
ІПН.pdf
16 серпня 2019 17:05
Інформаційна довідка.PDF
16 серпня 2019 17:05
Доручення.PDF
16 серпня 2019 17:05
Договір з виробником.PDF
16 серпня 2019 17:05
Довідка по ст.17.PDF
16 серпня 2019 17:05
Витяг.pdf
16 серпня 2019 17:05
Виписка.pdf

Публічні документи

17 серпня 2019 11:27
Електронний підпис
17 серпня 2019 09:49
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2019 09:49
Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2019 09:49
Проект договору.pdf
17 серпня 2019 09:49
Паспорт т та код.pdf
17 серпня 2019 09:49
Накладна.pdf
17 серпня 2019 09:49
Копія листа МОН.pdf
17 серпня 2019 09:49
Гарантія_G19-08-0008.rar
17 серпня 2019 09:49
Витяг.pdf
17 серпня 2019 09:49
Виписка.pdf
17 серпня 2019 09:49
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волок Костянтин Валерійович

ФОП Рудик Віктор Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волок Костянтин Валерійович
#2949817633
Переможець 785 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волок Костянтин Валерійович
#2949817633
785 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 14:30
Договір.pdf укладений
10 вересня 2019 14:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 785 000,00
UAH