Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
546 621,40 UAH
UA-2019-08-01-000617-b cfef87b8a35b49ee8b602168c33ece34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Алла Миколаївна

+380363661421 MelAN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Складське господарство" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 36217282
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш (Кузнецовськ ), Будівельна база №1, промислова зона 35/2
Контактна особа: Мельник Алла Миколаївна
+380363661421
MelAN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 13:22
Очікувана вартість: 546 621,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 466,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Детальна інформація міститься у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 шт
Комп'ютера, принтери БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 45 днів з моменту переходу права власності до Покупця Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 10:35
Додаток 3.doc
01 серпня 2019 10:35
Додаток 2.doc
01 серпня 2019 10:35
Додаток 1.doc
01 серпня 2019 10:35
Документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:36
Дата відповіді: 06 серпня 2019 11:38
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Умови подання пропозицій (в тому числі аналогічної продукції) визначені у тендерній документації.
2. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, в т.ч. неплатники ПДВ. За умовами тендерної документації усі пропозиції подаються та оцінюється за ціною без ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-01-000617-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 21 серпня 2019 17:23
вимога дискваліфікації переможця
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК запропонував у складі персонального компютера Материнську плату MSI B360-A PRO та зазначив , що дана материнська плата має відеовихід vga , на офіційному сайті виробника материнської плати https://ru.msi.com/Motherboard/B360-A-PRO/Specification дана інформація відсутня , тому просимо відхилити переможця в звязку з тим що надані технічні характеристики не відповідають дійсності та не відповідають вимогам замовника ,а саме в частині технічного завдання Відеовиходи: VGA, DisplayPort.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 10:22
Повідомляємо, що крітерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна – п. 1 розділу V Тендерної документаці:
Критерії оцінки тендерних пропозицій: У разі здійснення закупівлі товарів, що надаються не за окремо розробленою специфікацією, для яких існує постійно діючий ринок – ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
ТОВ фірма ВАЛТЕК надала пропозицію, в який материнська плата має два порти – Display Port та DVI (інформація з сайту виробника).
Монітори, які будуть використовуватись з ПК, мають три порти - HDMI, Display Port та VGA.
Таким чином, сумісність обладнання не викликає сумніву та повністю відповідає технічним вимогам використання обладнання, що закуповується.
З огляду на значно меншу вартість пропозиції та відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації рішення про визнання переможця залишається без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 378 830,00
UAH
378 830,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 487 900,00
UAH
487 900,00
UAH
Документи
ТОВ Сантарекс 495 846,00
UAH
495 846,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 516 605,00
UAH
516 605,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 12:19
Документи на переможця
16 серпня 2019 11:18
Електронний підпис
16 серпня 2019 11:17
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 11:17
Технічні вимоги.pdf
16 серпня 2019 11:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 00:49
Електронний підпис
16 серпня 2019 00:47
пропозиція частина 2.pdf
16 серпня 2019 00:47
пропозиція частина 1.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 18:07
Електронний підпис
15 серпня 2019 17:26
сантарекс статист .PDF
15 серпня 2019 17:26
витяг сантарекс 10 07 2019.pdf
15 серпня 2019 17:26
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
15 серпня 2019 17:26
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
15 серпня 2019 17:26
технічні вимоги.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 10:43
Електронний підпис
16 серпня 2019 10:42
Статут від 06.06.2019р..pdf
16 серпня 2019 10:42
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 10:42
Опис від 07.06.2019р..pdf
16 серпня 2019 10:42
Лист-заявка.pdf
16 серпня 2019 10:42
Згідно з оригіналом.rar
16 серпня 2019 10:42
Документи працівників.pdf
16 серпня 2019 10:42
Довідки, листи тощо.pdf
16 серпня 2019 10:42
Витяг ПДВ 06.08.2019 р.pdf
16 серпня 2019 10:42
Витяг ЄДРПОУ 06.08.2019р..pdf
16 серпня 2019 10:42
Якість.pdf
16 серпня 2019 10:42
Технічні вимоги.pdf
16 серпня 2019 10:42
Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ Сантарекс

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 378 830,00
UAH
21 серпня 2019 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
378 830,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 09:00
D_valtek_PP.pdf укладений
10 вересня 2019 09:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 378 830,00
UAH