Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дитячих, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків (дитячий майданчик за адресою м. Львів, вул. Сластіона,58
Очікувана вартість
2 001 463,00 UAH
UA-2019-08-01-000584-b 23f1b1cb3a0d49529806e7921b0d7ad2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галагус Андрій Петрович

380639817908 galagus.andriy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40982389
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок 1
Контактна особа: Галагус Андрій Петрович
380639817908
galagus.andriy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 12:32
Очікувана вартість: 2 001 463,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 014,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво дитячого майданчика за адресою м. Львів, вул. Сластіона,58
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво дитячих, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків (дитячий майданчик за адресою м. Львів, вул. Сластіона,58
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сластіона, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об’єктів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 10:30
тендерна документація Сластіона.doc
01 серпня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 10:30
тендерна документація Сластіона.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000014 ● 52923c6d92ee494e8456129d6bcfb9cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 15:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2019 №181

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-01-000584-b 01.08.2019. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу повідомляємо, що Додаток 1 та Додаток 2 до договору №26/ДМ, у звязку із технічними можливостями прикріпляємо у сканованому вигляді до даного повідомлення. У частині порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, повідомляємо, що на ел. майданчику E-tender при створенні закупівлі (оголошення) відсутня технічна можливість обрати дані пункти інформації передбаченої Наказом 490. Додатково інформуємо, що відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" "Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій." скарги учасниками ( 4 учасники) не подавались, запитань/вимог не поступало, отже можна вважати, що дана інформація не була суттєвою для учасників, та не могла повпливати на результат проведеного аукціону. Також інформуємо, що при подальшому проведенні закупівель, тендерним комітетом управління молоді та спорту ДГП ЛМР буде враховано дані зауваження.

2019-11-07 17:22:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 1 684 500,00
UAH з ПДВ
1 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕРГОБУД" 1 983 373,20
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія Форвард" 1 990 000,00
UAH з ПДВ
1 949 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ферозіт-Буд 2 001 092,72
UAH з ПДВ
1 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 14:04
1. Реєстр.pdf
15 серпня 2019 16:52
25. Проект договору.pdf
15 серпня 2019 16:52
32. Відсутність санкцій.pdf
15 серпня 2019 16:52
27. ВПВ 17.pdf
15 серпня 2019 16:52
26. Захист довкілля.pdf
15 серпня 2019 16:51
21. Копія ліцензії п-ва.pdf
15 серпня 2019 16:51
18.1. Копія аналог.дог..pdf
15 серпня 2019 16:51
18.2. Копія аналог.дог..pdf
15 серпня 2019 16:51
11. Копія звіту 1ДФ.pdf
15 серпня 2019 16:51
9. Витяг ЄДР.pdf
15 серпня 2019 16:51
10. Копія витягу пл. ПДВ.pdf
15 серпня 2019 16:51
8. Копія виписки ЄДР.pdf
15 серпня 2019 16:51
6. Довідки з банку.pdf
15 серпня 2019 16:51
4. Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 16:51
1. Реєстр.pdf
15 серпня 2019 16:51
2. Дов.про тех.хар-ки.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 11:33
працівники.pdf
16 серпня 2019 10:43
виписка з протоколу.pdf
16 серпня 2019 10:43
наказ.pdf
16 серпня 2019 10:43
ст17.pdf
16 серпня 2019 10:43
захист довкілля.pdf
16 серпня 2019 10:43
проект договору.pdf
16 серпня 2019 10:43
згода проект док.pdf
16 серпня 2019 10:43
персональні дані.pdf
16 серпня 2019 10:43
субпідряд.pdf
16 серпня 2019 10:43
ліцензія.pdf
16 серпня 2019 10:43
анал дог.pdf
16 серпня 2019 10:43
працівники.pdf
16 серпня 2019 10:43
спецодяг.pdf
16 серпня 2019 10:43
обладнання.pdf
16 серпня 2019 10:43
статут.pdf
16 серпня 2019 10:43
1дф.pdf
16 серпня 2019 10:43
ПДВ.pdf
16 серпня 2019 10:43
витяг.pdf
16 серпня 2019 10:43
протокол.pdf
16 серпня 2019 10:43
протокол повноваження.pdf
16 серпня 2019 10:43
загальні відомості.pdf
16 серпня 2019 10:43
ДЦ Сластіона.pdf
16 серпня 2019 10:43
форма пропозиція.pdf
16 серпня 2019 10:43
техзавд.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 10:35
12_Копія_Статуту.pdf
15 серпня 2019 10:35
1_Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ТОВ "ЕРГОБУД"

ТОВ "Будівельна компанія Форвард"

ТОВ Ферозіт-Буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Переможець 1 649 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
1 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 15:05
SCAN0208.PDF укладений
06 вересня 2019 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 649 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 274 833,33 UAH)