Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛО-СЕРВІС" ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 35614772 |
Місцезнаходження: | 70600, Україна , Запорізька обл., Пологи, Запорізька обл., місто Пологи, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Луценко Олександр Вікторович +380616550064 jutloservis@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2019 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 11:35 |
Очікувана вартість: | 2 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | За рахунок субвенції з державного бюджету | Аванс | 15 | Банківські | 50 |
Поставка товару | За рахунок субвенції з державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 10:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2019 10:15 |
протокол.pdf | |
02 серпня 2019 10:15 |
тендерна документация.docx |
02 серпня 2019 10:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 серпня 2019 10:15 |
протокол.pdf
|
|||||||||
02 серпня 2019 10:15 |
тендерна документация.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-25-000002 ● ab42f167b5624ac39410bf0fbbc8dd78
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2019 11:20 |
НАКАЗ
24.10.2019 №187
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі код ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз), ID: UA-2019-08-01-000523-a, яка проводиться Комунальним унітарним підприємством «Житло-Сервіс» Пологівської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу по процедурі закупівлі № 4319698 (номер в Prozorro UA-2019-08-01-000523-a) товару за CPV по ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз) було знайдено порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині розгляду та оцінці тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Будшляхмаш» (надалі – Учасник), який був визначений переможцем, а саме: в тендерній пропозиції наданій Учасником Додаток 4 з поміткою «Увага!!!» було зазначено, що проект Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, окрім загальної вартості договору, про те Учасником не була заповнена преамбула проекту договору, що не відповідає тендерній документації. По-скільки моніторинг управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області проводився після проведеної процедури закупівлі, а Звіт про результати проведення процедури закупівлі опублікований 23 вересня 2019 р., усунути порушення в частині - визнати тендерну пропозиції Учасника, такою, що не відповідає умовам тендерної документації згідно пункту 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не можливо. Також встановлено порушення вимог Примірної тендерної документації для процедури - відкриті торги, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680 Додатки до тендерної документації не завантажені до електронної системи закупівлі окремими файлами. Зазначені порушення встановлені після проведеної процедури закупівлі № 4319698 (номер в Prozorro UA-2019-08-01-000523-a) товару за CPV по ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз), тому усунення встановлених порушень законодавства з питань публічних закупівель по проведеній процедурі, що перебуває на стадії виконання договору неможливе. Після виявлених порушень були проведені переговори з ТОВ «ТД «Будшляхмаш». Сторони дійшли згоди про розірвання договору про закупівлю № 72 від 23.09.2019р. 7 листопада 2019р. укладена угода про розірвання договору про закупівлю №72 від 23.09.2019р. та оприлюднена в електронній системі закупівлі по закупівлі № 4319698 (номер в Prozorro UA-2019-08-01-000523-a) товару за CPV по ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз), про що сформовано звіт про розірвання договору 07.11.2019р.
2019-11-07 15:37:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" |
1 989 000,00
UAH з ПДВ
|
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
2 172 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТД Будшляхмаш |
2 124 750,00
UAH з ПДВ
|
1 978 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК" |
2 209 998,00
UAH з ПДВ
|
2 080 000,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" #39588481 |
Відхилено |
1 799 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 13:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" #42775998 |
Відхилено |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 15:40
|
ТОВ ТД Будшляхмаш #32670703 |
Переможець |
1 978 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2019 14:24
|
Угода про розірвання договору № 72 від 23.09.2019р.pdf | укладений |
07 листопада 2019 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2019 09:23
|
допУГОДА1 (1).pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 16:07
|
договор72.PDF | укладений |
23 вересня 2019 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в Розділ 14. Договору № 72 від 23.09.2019 р. "Місцезнаходження та реквізити сторін" та у Додатку № 1 до Договору, а саме в розділі Постачальника банківські реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до ст.188 Господарського кодексу України, ст.ст.651, 653, 654 Цивільного кодексу України у зв'язку з взаємним небажанням продовжувати господарські відносини за взаємною згодою сторін. |