Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Великовантажні транспортні засоби (сміттєвоз)
Очікувана вартість
2 230 000,00 UAH
UA-2019-08-01-000523-a 483bc6d7f90e48b7aedc57044766cba3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Олександр Вікторович

+380616550064 jutloservis@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛО-СЕРВІС" ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 35614772
Місцезнаходження: 70600, Україна , Запорізька обл., Пологи, Запорізька обл., місто Пологи, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА, будинок 7
Контактна особа: Луценко Олександр Вікторович
+380616550064
jutloservis@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 11:35
Очікувана вартість: 2 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Великовантажні транспортні засоби (сміттєвоз)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70600, Україна, Запорізька обл., Пологи, Суворова буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору За рахунок субвенції з державного бюджету Аванс 15 Банківські 50
Поставка товару За рахунок субвенції з державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 10:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 10:15
протокол.pdf
02 серпня 2019 10:15
тендерна документация.docx
02 серпня 2019 10:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 08:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 15:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 10:15
протокол.pdf
02 серпня 2019 10:15
тендерна документация.docx
01 серпня 2019 15:29
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-25-000002 ● ab42f167b5624ac39410bf0fbbc8dd78
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 жовтня 2019 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

24.10.2019 №187

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі код ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз), ID: UA-2019-08-01-000523-a, яка проводиться Комунальним унітарним підприємством «Житло-Сервіс» Пологівської міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу по процедурі закупівлі № 4319698 (номер в Prozorro UA-2019-08-01-000523-a) товару за CPV по ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз) було знайдено порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині розгляду та оцінці тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Будшляхмаш» (надалі – Учасник), який був визначений переможцем, а саме: в тендерній пропозиції наданій Учасником Додаток 4 з поміткою «Увага!!!» було зазначено, що проект Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, окрім загальної вартості договору, про те Учасником не була заповнена преамбула проекту договору, що не відповідає тендерній документації. По-скільки моніторинг управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області проводився після проведеної процедури закупівлі, а Звіт про результати проведення процедури закупівлі опублікований 23 вересня 2019 р., усунути порушення в частині - визнати тендерну пропозиції Учасника, такою, що не відповідає умовам тендерної документації згідно пункту 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не можливо. Також встановлено порушення вимог Примірної тендерної документації для процедури - відкриті торги, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680 Додатки до тендерної документації не завантажені до електронної системи закупівлі окремими файлами. Зазначені порушення встановлені після проведеної процедури закупівлі № 4319698 (номер в Prozorro UA-2019-08-01-000523-a) товару за CPV по ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз), тому усунення встановлених порушень законодавства з питань публічних закупівель по проведеній процедурі, що перебуває на стадії виконання договору неможливе. Після виявлених порушень були проведені переговори з ТОВ «ТД «Будшляхмаш». Сторони дійшли згоди про розірвання договору про закупівлю № 72 від 23.09.2019р. 7 листопада 2019р. укладена угода про розірвання договору про закупівлю №72 від 23.09.2019р. та оприлюднена в електронній системі закупівлі по закупівлі № 4319698 (номер в Prozorro UA-2019-08-01-000523-a) товару за CPV по ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз), про що сформовано звіт про розірвання договору 07.11.2019р.

2019-11-07 15:37:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" 1 989 000,00
UAH з ПДВ
1 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" 2 172 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш 2 124 750,00
UAH з ПДВ
1 978 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК" 2 209 998,00
UAH з ПДВ
2 080 000,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 15:31
Електронний підпис
16 серпня 2019 15:31
пропозиція.pdf
16 серпня 2019 15:31
субпідрядник.pdf
16 серпня 2019 15:31
ст.17.pdf
16 серпня 2019 15:31
ст.16.pdf
16 серпня 2019 15:31
проект договору.pdf
16 серпня 2019 15:31
повноваження.pdf
16 серпня 2019 15:31
інші документи.pdf
16 серпня 2019 15:31
техніка.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 09:49
Електронний підпис
16 серпня 2019 09:47
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 09:47
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 09:21
Довідки від переможця.pdf
15 серпня 2019 16:13
Електронний підпис
15 серпня 2019 14:37
Технічна частина.pdf
14 серпня 2019 15:56
Технічна частина.pdf
14 серпня 2019 15:56
Статут ТД БШМ.pdf
14 серпня 2019 15:56
протокол наказ ПДВ.pdf
14 серпня 2019 15:56
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2019 15:56
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 13:41
Електронний підпис
16 серпня 2019 13:40
Технічна частина.pdf
16 серпня 2019 13:40
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС"

ТОВ ТД Будшляхмаш

ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"
#39588481
Відхилено 1 799 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 13:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС"
#42775998
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 15:40
ТОВ ТД Будшляхмаш
#32670703
Переможець 1 978 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 13:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш
#32670703
1 978 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 14:24
Угода про розірвання договору № 72 від 23.09.2019р.pdf укладений
07 листопада 2019 13:57
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 09:23
допУГОДА1 (1).pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 09:22
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 16:07
договор72.PDF укладений
23 вересня 2019 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в Розділ 14. Договору № 72 від 23.09.2019 р. "Місцезнаходження та реквізити сторін" та у Додатку № 1 до Договору, а саме в розділі Постачальника банківські реквізити
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до ст.188 Господарського кодексу України, ст.ст.651, 653, 654 Цивільного кодексу України у зв'язку з взаємним небажанням продовжувати господарські відносини за взаємною згодою сторін.