Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) - (джерело фінансування - кошти субвенції та міського бюджету)
Machines for processing (hardware)
Очікувана вартість
4 524 000,00 UAH
UA-2019-08-01-000443-c 47272a7cf3d9402995e2f568238e3489
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

71-61-84 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Днiпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
71-61-84
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education of the Executive Committee of the Dovgintsevsky District in the City Council
National ID: 04544501
Contact point: Olga Okuneva
71-61-84
dolgincevskij_rvo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 12:14
Очікувана вартість: 4 524 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 524,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Publication date: 01 серпня 2019 14:25
Enquiries until: 23 серпня 2019 10:00
Complaints submission until: до 29 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 вересня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 4 524 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 524 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
ноутбуки для підвищення якості освіти в закладах загальної середньої освіти Довгинцівського району
Laptops to improve the quality of education in institutions of secondary education Dovhyntsivskoho area
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
377 шт.
ноутбуки для підвищення якості освіти в закладах загальної середньої освіти Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе,16
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Laptops to improve the quality of education in institutions of secondary education Dovhyntsivskoho area
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 14:23
Проект договору-дод.7 на англ.мові.docx
01 серпня 2019 14:23
Проект договору-додаток 7.docx
01 серпня 2019 14:23
ТД ноутбуки-КЗШ-на англ.мові.doc
01 серпня 2019 14:23
ТД ноутбуки-КЗШ.doc
02 серпня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 14:23
Проект договору-дод.7 на англ.мові.docx
01 серпня 2019 14:23
Проект договору-додаток 7.docx
01 серпня 2019 14:23
ТД ноутбуки-КЗШ-на англ.мові.doc
01 серпня 2019 14:23
ТД ноутбуки-КЗШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 06 серпня 2019 11:56
Дата відповіді: 07 серпня 2019 16:59
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація на закупівлю сформована відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України №1440 від 02.11.2017, в якому відсутнє посилання на надання підтверджуючої інформації від офіційного представника Microsoft в Україні.
2) Згідно до Додатку 3 "Технічні вимоги та характеристики" Тендерної документації: "Вартість поставки на адреси замовника, розвантаження, підключення та первинне налаштування входить до ціни товару"
Вимоги до ПЗ
Дата подання: 21 серпня 2019 11:10
Дата відповіді: 23 серпня 2019 10:06
Шановний Замовнику! У технічних вимогах до програмного забезпечення є наступна вимога: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; наявність україномовної підтримки від виробника на території України. Запитання ставиться з наступних причин: 1. наявності додаткової вимоги до пакету офісного ПЗ "наявність україномовної підтримки від виробника на території України". Дана вимога може бути застосована лише у випадку, якщо пропонуватиметься пропрієтарний офісний пакет Microsoft Office. Оскільки жоден виробник офісного ПЗ на основі ліцензій вільного поширення не має україномовної підтримки від виробника на території України. 2. бюджет даної закупівлі становить 12000 грн за 1 ноутбук. Вартість офісного пакету Microsoft Office для освітніх закладів становить орієнтовно 1500 грн за одиницю. Та собівартість ноутбука, що мінімально відповідає вимогам, із встановленим пакетом Microsoft Office перевищить бюджетне призначення даної закупівлі. Тому є можливість пропонувати лише офісний пакет на основі ліцензій вільного поширення. А він, в свою чергу, суперечитиме вимозі про наявність україномовної підтримки від виробника на території України. Виходячи з цього, прохання повідомити, чи можливо трактувати дану вимогу як таку, що застосовна лише у тому випадку, якщо буде запропонований пропрієтарний офісний пакет Microsoft Office? Та не стосуватиметься офісного пакету на основі ліцензій вільного поширення (наприклад, LibreOffice). Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Тендерна документація на закупівлю сформована відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України №1440 від 02.11.2017.
2.Формування пропозиції по предмету закупівлі відбувається на власний розсуд Учасника.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 серпня 2019 16:28
Дата відповіді: 23 серпня 2019 10:07
Шановний Замовнику! Уважно розглянувши кваліфікаційні вимоги, а саме в Тендерній документації вимагається надати: "- договір, укладений з виробником та/або підприємством постачальником (чинний на 2019 рік) із підтвердженням можливості поставки товару учаснику, за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками." Зважаючи на те, що предметом даної закупівлі є ноутбуки, які виробляються всесвітньо відомими виробниками, закордоном, договори існують між виробниками та дистрибуторами, а вже потім між дистрибуторами та Учасниками. Розголошення таких договорів є неприпустимим, оскільки містять комерційну таємницю. Чи не стане причиною до відхилення тендерної пропозиції Учасника, якщо буде наданий лист від офіційного дистрибутора, або офіційного представництва виробника в Україні про можливість постачання ноутбуків "за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Згідно Примітки в Додатку 4 до ТД у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-01-000443-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 06 вересня 2019 19:13
Дискваліфікація
Шановний Замовнику, в тендерній документації вимагалося: "4.14. Довідка, що містить детальні якісні, кількісні, технічні характеристики та опис Предмету закупівлі (згідно Додатку 3) в сканованому вигляді, що містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки (за наявності)." натомість ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович надає таблицю де порівнюються технічні характеристики запропонованого ним ноутбуку та технічні вимоги Замовника, в якій не вказані точні дані що до ємності батареї запропонованого ноутбуку, а лише те, що "ємність не менше 3000 mAh". Саме те, що учасник не вказує точні данні що до ємності батареї наводить на думку, що він сам не знає, яка ємність батареї в даного ноутбуку, а отже без точних даних, наведених в тендерній пропозиції не можна визначити її такою що задовольняє технічним вимогам Замовника, а отже має бути недопущеною до аукціону. Також в тендерній пропозиції має бути вказана електронна адреса сервісного центру, що не було зазначено в тендерній пропозиції ФОП Кочеткова Станіслава Костянтиновича. Також вимагається "- договір, укладений з виробником та/або підприємством постачальником (чинний на 2019 рік) із підтвердженням можливості поставки товару учаснику, за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками." натомість учасник надає лист пояснення про те що він може надати договір лише за винятком: "органам державної влади України", таким органом є Замовник, отже ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович не надам документів, які пояснюють неподання договору з постачальником або виробником
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 вересня 2019 09:56
На вашу вимогу пояснюємо:
1. Згідно вимоги п.4.14. додатку 4 до ТД учасники повинні надати «Довідку, що містить детальні якісні, кількісні, технічні характеристики та опис Предмету закупівлі (згідно Додатку 3) в сканованому вигляді, що містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки (за наявності)."
Учасником закупівлі ФОП Кочетковим С.К. надана технічна специфікація (згідно додатку 3), в якій вказано інформацію щодо ємності батареї не менше ніж 3000 mAh (36Вт/г) до шести годин автономної роботи. Учасником розшифровано інформацію щодо ємності батареї - mAh (36Вт/г) до шести годин автономної роботи. На офіційному сайті компанії виробника LENOVО та в технічній документації більш детальнішої інформації щодо ємності батареї не вказано, крім інформації про ємність акумуляторної батареї 36Вт/г, що в перерахунку є більш ніж 3000mAh.
Тобто надана Учасником інформації щодо ємності батареї не менше ніж 3000 mAh (36Вт/г) до шести годин автономної роботи, є такою що відповідає вимогам п.4.14. додатку 4 до ТД.
2. Згідно вимоги п.4.16. додатку 4 до ТД учасники повинні надати «Лист щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування запропоновано товару має обов’язково містити: інформацію про тривалість гарантійного терміну на товар; адреси (в тому числі й електронні) сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування в м. Кривому Розі; контактні телефони, відповідальну особу за гарантійне та післягарантійне обслуговування; термін виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Всі довідки та листи Учасника щодо процедури закупівлі, в тому числі й «Лист щодо гарантійного обслуговування» складені на фірмовому бланку, який містить інформацію щодо адреси реєстрації ФОП Кочеткова С.К, розрахункового рахунку, ІПН, а також електронну адресу: MaSK@comfort.com.ua.
В «Листі щодо гарантійного обслуговування» вказано що гарантійне та післягарантійне обслуговування буде проводитися в сервісному центрі, який знаходиться за місцем реєстрації ФОП Кочеткова С.К., а саме за адресою м. Кривий Ріг вул. Косигіна, буд.1, кв.91, тож зрозуміло що й електронна адреса сервісного центру є MaSK@comfort.com.ua.
Тобто вимога замовника що гарантійний лист повинен містити інформацію щодо адреси (в тому числі й електронної) виконана.
3. Згідно вимоги п.п.4 п.4.15 додатку 4 до ТД учасники повинні надати «Договір, укладений з виробником та/або підприємством постачальником (чинний на 2019 рік) із підтвердженням можливості поставки товару учаснику, за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками.
Згідно Примітки до додатку 4 до ТД «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. У разі перенесення дати розкриття, зазначені документи залишаються чинними, якщо вони були дійсними на дату розкриття, зазначену у оголошенні про проведення торгів.»
Учасник ФОП Кочетком С.К. надав довідку про ненадання зазначеного договору, так як він містить конфіденційну інформацію, яка не може бути розголошена без письмової згоди сторін (підписантів договору) за винятком передачі даної інформації органам державної влади України.
В зв’язку з тим, що Замовник не є органом державної влади, а лише структурним підрозділом виконавчого апарату районної в місті ради, (згідно з Положення про відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради зі змінами, затвердженими рішенням районної в місті ради від 19.08.2016 №59, від 18.08.2017 №126, від 20.12.2018 №196), а головним розпорядником коштів є Департаменту освіти та науки виконкому Криворізької міської ради, надання даної довідки достатньо для підтвердження інформації щодо ненадання договору з виробником продукції.

Додатково повідомляємо, що в тендерній пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» в технічних характеристиках запропонованого товару вказано:
- операційна система – попередньо встановлена пропрієтарна ОС Windows 10PRO Edu. та
- пакет програмних засобів офісного призначення – Libre Office.
Але у програмному засобі Libre Office відсутнє представництво на території України, яке б здійснювало україномовну підтримку користувачів (Що є обов’язковою вимогою додатку 3 (технічні характеристики) до тендерної документації). Крім того на офіційних онлайн порталах Libre Office немає взагалі україномовної сторінки.
Це не було зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій, але додатково підтверджує що тендерна пропозиція ТОВ «АСАП ДЕМО» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 вересня 2019
UA-2019-08-01-000443-c47272a7cf3d9402995e2f568238e3489
Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна, Днiпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АСАП ДЕМО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 вересня 2019 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 вересня 2019 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 вересня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 вересня 2019 09:41
Електронний підпис
02 вересня 2019 09:41
Електронний підпис
02 вересня 2019 09:40
Документація частина 1.pdf
02 вересня 2019 09:39
Документація частина 2.pdf
02 вересня 2019 09:38
! Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 4 395 812,46
UAH з ПДВ
4 391 220,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович 4 524 000,00
UAH з ПДВ
4 392 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 4 391 220,60
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 09:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
4 391 220,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 12:12
дод.уг.1 від 23.10.-до дог. 392 від 04.10.19.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 12:12
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 09:21
дог. 392 від 04.10.19-ноутбуки-ТОВ Навігатор Корп.pdf укладений
04 жовтня 2019 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів продавця
Номер договору про закупівлю: 392
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML