Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Скріпки, папір для нотаток)
Очікувана вартість
32 970,00 UAH
UA-2019-08-01-000113-b e2d4b755a74f44f6aa845f902d46e9e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Варець

+380577244648 nh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
Контактна особа: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 12:54
Очікувана вартість: 32 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Скріпки, папір для нотаток
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачка
Скріпка канцелярська №50, 100 шт/упак., Buromax ВМ.5020 або еквівалент (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 пачка
Скріпка канцелярська № 25, 100 шт/упак., Buromax ВМ.5007 або еквівалент (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 штука
Папір для нотаток білий, розмір 85*85мм, проклеєний (400 листків) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

роз'яснення до документаціі
Дата подання: 05 серпня 2019 16:09
Дата відповіді: 05 серпня 2019 16:19
Шановний Замовнику ! Просимо Вас уточнити інформацію стосовно вимог частини другої п.2.7 додатку 4 до тендерної документації стосовно того, що зразки - еталони предмету закупівлі продукції залишаються у Замовника для подальшого порівняння їх з товаром, який буде поставлятись Замовнику, для проведення вхідного контролю. 1. дана вимога стосується виключно Переможця процедури закупівлі, який буде поставляти товар, для порівняння зразку з поставленим товаром. Чи буде наданий зразок товару врахований переможцю процедури закупівлі в першу поставку товару? 2. Учасник, який не визнаний переможцем поставляти товар не буде, тому залишати зразки товару у Замовника не має потреби. Чи будуть Учаснику процедури закупівлі, який не визнаний переможцем повернуті зразки товару? Просимо надати роз’яснення з вищевикладених питань та у разі необхідності внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Учасник торгів, пропозиція якого найбільш економічно вигідна, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі, які передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону. Наданий зразок товару не буде врахований переможцю процедури закупівлі в поставку товару
2. Учаснику процедури закупівлі, який не визнаний переможцем, будуть повернуті зразки товару

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-01-000113-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА ", Код ЄДРПОУ:2877607260
Дата подання: 16 вересня 2019 16:37
Не погодження з відхиленням пропозиції ФОП Куткової Т.Ю.
Шановний Замовнику. Вважаємо , що пропозиція ФОП Куткової Т.Ю. відхилена не правомірно із зазначеної у протоколі підстави, тому що інформація стосовно наявних складських приміщень та автотранспортних засобів міститься у файлі : "Пропозиція
ПДФ Куткова Т.Ю. – скріпки, папір для нотаток. rar" - "пропозиція ПДФ Куткова Т.Ю. – скріпки, папір для нотаток " - "Додаток 1 Куткова" - "наявність обладнання та мат. тех бази . pdf ". Вважаємо Ваші дії під час прийняття рішення про відхилення пропозиції ФОП Куткової Т.Ю. дискримінаційними та такими, що порушують норми ст.3 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, об’єктивний та чесний вибір переможця шляхом здійснення об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та вимагаємо:
1. більш детально розглянути пропозицію ФОП Куткової Т.Ю. та переконатися в наявності цього документу.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Куткової Т.Ю.
3. Скасувати рішення про визначення ТОВ "Культтовари +" переможцем процедури.
4. Завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.

У разі не виконання зазначеної вимоги фізична особа – підприємець Куткова Тетяна Юріївна має намір звернутися до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 09:40
У пропозиції ФОП Куткової Т.Ю. надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, але відсутня інформація стосовно них, як вимагається умовами ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА " 32 540,00
UAH з ПДВ
28 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" 32 730,00
UAH з ПДВ
28 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 14:51
Електронний підпис

Публічні документи

20 вересня 2019 11:03
public_doc.pdf
20 вересня 2019 11:03
public_doc.p7s
17 вересня 2019 13:46
мвд 09.09.19.PDF
17 вересня 2019 13:46
ДФС.zip
16 серпня 2019 10:49
Електронний підпис
16 серпня 2019 10:48
субпідрядник.PDF
16 серпня 2019 10:48
продукція нова.PDF
16 серпня 2019 10:48
захист довкілля.PDF
16 серпня 2019 10:48
Додаток 7.PDF
16 серпня 2019 10:48
Додаток 6.PDF
16 серпня 2019 10:48
Додаток 4_етикетки.PDF
16 серпня 2019 10:48
Додаток 4_висновки сес.PDF
16 серпня 2019 10:48
Додаток 2.pdf
16 серпня 2019 10:48
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА "

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА "
#2877607260
Відхилено 28 300,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:22
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
Переможець 28 368,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
28 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 14:36
434 Договір.pdf укладений
01 жовтня 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 10:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 27 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 640,00 UAH)