Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшет
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-08-01-000032-b 840df75531014ec08979a5ccbbbe1028
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Фефелова

+380563771947 e-tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Наталія Фефелова
+380563771947
e-tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 08:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 12:36
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Планшет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Планшет (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:42
Дата відповіді: 02 серпня 2019 12:52
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Замовника не має таких повноважень допускати або не допускати на торги Учасників. Усі учасники мають право виходити на торги зі своїми пропозиціями. Якщо технічні вимоги містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, Замовник повинен зазначити «або еквівалент» і Учасники мають можливість запропонувати Замовнику товар другої торгової марки чи фірми. Однак технічні характеристики товару повинні повністю співпадати а не бути схожими. Також разом з кваліфікаційними документами Учасником подаються також документи, які вимагаються Замовником:
– Специфікацію з цінами згідно Додатку №1 де Учасник, у разі обрання системою його Переможцем аукціону, у графі «Найменування предмета закупівлі» спочатку вказує найменування товару з специфікації Замовника, а нижче назву товару, що пропонується Переможцем до постачання.
– Технічні характеристики до предмету закупівлі додаток №2 де Учасник повинен у графі «Відповідність вимогам» вказати характеристики запропонованого Учасником предмету закупівлі.
Документи Учасник повинен підкріпити у систему де усі зацікавлені сторони мають змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
Замовник повинен вказувати очікувану вартість закупівлі з ПДВ для того щоб в закупівлі приймали участь і фізичні особи-підприємці і юридичні особи. В своїй діяльності при проведенні закупівель, замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у цьому Наказі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, якій переміг на аукціоні з найнижчою ціною відповідає вимогам замовника, то замовник акцептує дану пропозицію. Встановлювати виняток для платників податку на додану вартість та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – неприпустимо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 12 629,00
UAH з ПДВ
12 629,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 13 580,00
UAH з ПДВ
13 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 10:49
Завірені.zip
09 серпня 2019 10:49
інструкція.pdf
09 серпня 2019 10:49
Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2019 10:49
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 17:53
ipad-mini-5-gen-info-rs.pdf
08 серпня 2019 17:53
Гарантійний лист 3.pdf
08 серпня 2019 17:53
Гарантійний лист.pdf
08 серпня 2019 17:53
Пропозиція.pdf
08 серпня 2019 17:53
Гарантійний лист 2.pdf
08 серпня 2019 17:53
Уст.док.підп..pdf
08 серпня 2019 17:53
Довідка без печатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
Переможець 12 629,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 08:34

Документи

14 серпня 2019 08:31
ПР. переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 08:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
12 629,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 08:31
ПР. переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Доп. угода про роз.pdf укладений
20 грудня 2019 10:13
Договір_Планшет.pdf укладений
28 серпня 2019 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: зг. доп. угоди