Ноутбуки
Очікувана вартість
756 000,00 UAH
UA-2019-07-31-002390-b 161300a95db245b884430a7f4d28a5d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Львівський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35775334
Місцезнаходження замовника: 79018, Україна , Львівська обл., Львів, Чоловського, 2
Контактна особа замовника: Ковальов Олег Федорович
+380322615806
super-oleg7777@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 21:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:17
Очікувана вартість: 756 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79018, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Чоловського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: спеціальний фонд державного бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

31 липня 2019 19:08
Електронний цифровий підпис
31 липня 2019 18:59
Тендерна документація_ноутбуки.doc
31 липня 2019 18:59
Тех_вимоги_ноутбуки.doc
31 липня 2019 18:59
Проект_Дог_Ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 01 серпня 2019 12:32
Дата відповіді: 05 серпня 2019 19:51
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що монтаж ноутбуків не потрібний.
Документація
Дата подання: 01 серпня 2019 12:32
Дата відповіді: 05 серпня 2019 19:55
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що замовник звернеться до представництва Microsoft в Україні щоб уникнути порушення авторського права та запобігти закупівлі нелегальної продукції Windows.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000008 ● 8727a2a4536846728a853eda8a87f83a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-13 14:13:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2020 № 66

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-31-002390-b 31.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник долучає пояснення у вигляді файлу

2020-04-17 09:22:30

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 28 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Львівський окружний адміністративний суд, 35775334, Україна, Львів, Чоловського, 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Ноутбуки, 756000UAH, 30230000-0, ДК021, 28, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 161300a95db245b884430a7f4d28a5d0, 2019-07-31
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського окружного адміністративного суду (далі – Замовник) на 2019 рік за ID UA-P-2019-07-31-003995-b; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.06.2019; тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» в частині правомірності відхилення; тендерну пропозицію ТОВ "ІВК Сервіс"; повідомлення про намір укласти договір; договір № 36 від 09.09.2019 року. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. При цьому пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником до нього не внесено інформації про про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ "ІВК Сервіс", з яким 09.09.2019 укладено договір № 36 (далі – Договір) на суму 753 144,00 грн з ПДВ. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованих оголошення про закупівлю та тендерної документації Замовника строк поставки товару - до 01.11.2019. Згідно укладеного Договору № 36 (пункт 4.1) поставка товару здійснюється протягом 20 робочих днів від дати замовлення. Строк дії укладеного Договору № 36 - до 01.11.2019 (пункт 11.1 договору), але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобовязань за даним договором. Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди до Договору №36 щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались. За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-07-31-002390-b, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником 18.09.2019 здійснено оплату за Договором № 36 на користь ТОВ "ІВК Сервіс" в сумі 753 144,00 грн за ноутбуки DELL Vostro3580 з замком на тросі, підставою для оплати зазначено видаткову накладну №165 від 11.09.2019. Вказана сума відповідає сумі укладеного Договору № 36. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником після виконання всіх зобов’язань за Договором № 36 (здійснення поставки товару та його оплати станом на 18.09.2019) та закінчення строку дії Договору №36 (01.11.2019) звіт про виконання договору на час завершення моніторингу (13.04.2020) не оприлюднено. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. Аналізом порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 663 264,00
UAH з ПДВ
663 264,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 753 144,00
UAH з ПДВ
753 144,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Костомаха Вадим Олегович 755 440,00
UAH з ПДВ
755 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 13:32
sign.p7s
15 серпня 2019 13:29
Проект договору.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 13:49
гарантія 12325.PDF.p7s
14 серпня 2019 13:49
гарантія 12325.PDF (1).p7s
14 серпня 2019 13:48
гарантія 12325.PDF
14 серпня 2019 13:45
21_Проект договору.pdf
14 серпня 2019 13:44
14_ІД_Копія Статуту.pdf
14 серпня 2019 13:41
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 14:41
ФОП Фискал.jpg
14 серпня 2019 14:41
ФОП Гос.2.jpg
14 серпня 2019 14:41
ФОП Гос.1.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 663 264,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 11:03
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Переможець 753 144,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 12:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
753 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 вересня 2019 18:30
скан_договір_ноутбуки.pdf укладений
09 вересня 2019 18:16
sign.p7s зміни до договору
17 квітня 2020 09:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 01 листопада 2019
Сума оплати за договором: 753 144,00
UAH (в тому числі ПДВ 125 524,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку