Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
756 000,00 UAH
UA-2019-07-31-002390-b 161300a95db245b884430a7f4d28a5d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальов Олег Федорович

+380322615806 super-oleg7777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35775334
Місцезнаходження: 79018, Україна , Львівська обл., Львів, Чоловського, 2
Контактна особа: Ковальов Олег Федорович
+380322615806
super-oleg7777@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 21:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:17
Очікувана вартість: 756 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79018, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Чоловського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: спеціальний фонд державного бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 18:59
Тендерна документація_ноутбуки.doc
31 липня 2019 18:59
Тех_вимоги_ноутбуки.doc
31 липня 2019 18:59
Проект_Дог_Ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 01 серпня 2019 12:32
Дата відповіді: 05 серпня 2019 19:51
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що монтаж ноутбуків не потрібний.
Документація
Дата подання: 01 серпня 2019 12:32
Дата відповіді: 05 серпня 2019 19:55
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що замовник звернеться до представництва Microsoft в Україні щоб уникнути порушення авторського права та запобігти закупівлі нелегальної продукції Windows.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000008 ● 8727a2a4536846728a853eda8a87f83a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 14:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2020 № 66

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-31-002390-b 31.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник долучає пояснення у вигляді файлу

2020-04-17 09:22:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 663 264,00
UAH з ПДВ
663 264,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 753 144,00
UAH з ПДВ
753 144,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Костомаха Вадим Олегович 755 440,00
UAH з ПДВ
755 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 13:32
Електронний підпис
15 серпня 2019 13:29
Проект договору.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 13:49
гарантія 12325.PDF.p7s
14 серпня 2019 13:49
гарантія 12325.PDF (1).p7s
14 серпня 2019 13:48
гарантія 12325.PDF
14 серпня 2019 13:45
21_Проект договору.pdf
14 серпня 2019 13:44
14_ІД_Копія Статуту.pdf
14 серпня 2019 13:41
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 14:41
ФОП Фискал.jpg
14 серпня 2019 14:41
ФОП Гос.2.jpg
14 серпня 2019 14:41
ФОП Гос.1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ФОП Костомаха Вадим Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 663 264,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 11:03
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Переможець 753 144,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 12:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
753 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 18:30
скан_договір_ноутбуки.pdf укладений
09 вересня 2019 18:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 01 листопада 2019
Сума оплати за договором: 753 144,00
UAH (в тому числі ПДВ 125 524,00 UAH)