Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні панелі)
Очікувана вартість
785 697,00 UAH
UA-2019-07-31-002380-b a3b06c6a23a9481fbd632b60add4764e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 11:33
Очікувана вартість: 785 697,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 928,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


джерело фінансування - субвенція з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
інтерактивні панелі (субвенція з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата на підставі видаткової (-их) накладної (-их), з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 18:43
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
31 липня 2019 18:43
Додаток 6 - Проект договору.docx
31 липня 2019 18:43
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 09:12
Дата відповіді: 01 серпня 2019 09:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена виомга щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що провонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Інтер Системс 619 650,00
UAH з ПДВ
619 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 737 670,00
UAH з ПДВ
737 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 784 800,00
UAH з ПДВ
784 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шашко 785 692,80
UAH з ПДВ
785 692,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 15:22
Електронний підпис
09 серпня 2019 15:22
6. Установчі документи.pdf
09 серпня 2019 15:22
5. Проект договору.pdf
09 серпня 2019 15:22
4. Специфікація.pdf
09 серпня 2019 15:22
3. Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 15:22
1. Технічний опис.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 19:07
Електронний підпис
15 серпня 2019 19:04
62. Проект договору.pdf
15 серпня 2019 19:04
60.СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
15 серпня 2019 19:04
59.Порівняльна таблиця.pdf
15 серпня 2019 19:04
37.Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
15 серпня 2019 19:04
26..ДОВІДКА КОД ДОСТУПУ.pdf
15 серпня 2019 19:04
53..Штатний розпис.pdf
15 серпня 2019 19:04
52.СТАТУТ.pdf
15 серпня 2019 19:04
51. Стаття 188 ГКУ.pdf
15 серпня 2019 19:04
48.Опис.pdf
15 серпня 2019 19:04
47.Наказ про печатку.pdf
15 серпня 2019 19:04
46.НАКАЗ.pdf
15 серпня 2019 19:04
39.договір оренди.pdf
15 серпня 2019 19:04
5.СЕРТИФІКАТ MICROSOFT.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 17:04
Електронний підпис
14 серпня 2019 17:04
microsoft Скан 14 авг. 2019 г..pdf
14 серпня 2019 17:04
AEPCertificate 2020.jpg
14 серпня 2019 17:04
Штатний розпис.pdf
14 серпня 2019 17:04
фин.результаты 2018г.pdf
14 серпня 2019 17:04
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2019 17:04
СЭС_Prestigio MB.pdf
14 серпня 2019 17:04
Свідотство ПДВ.pdf
14 серпня 2019 17:04
проект договора.pdf
14 серпня 2019 17:04
порівняльна таблиця.pdf
14 серпня 2019 17:04
паспорт+инн.pdf
14 серпня 2019 17:04
Отзыв Гум политика 2017.pdf
14 серпня 2019 17:04
окпо.pdf
14 серпня 2019 17:04
Згоди працівників.pdf
14 серпня 2019 17:04
декларация 65 дюймов.pdf
14 серпня 2019 17:04
Витяг від 23.03.2018.pdf
14 серпня 2019 17:04
антикор уповноважений.jpg
14 серпня 2019 17:04
антикор программа.jpg

Публічні документи

14 серпня 2019 12:11
шашко документы.pdf
14 серпня 2019 12:11
Шашко витяг.pdf
14 серпня 2019 12:11
фін звітність.pdf
14 серпня 2019 12:11
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2019 12:11
св-во ндс + единый.pdf
14 серпня 2019 12:11
порівняльна таблиця.pdf
14 серпня 2019 12:11
паспорт + инн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інтер Системс

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФОП Шашко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Інтер Системс
#37653216
Очікує рішення 619 650,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 12:06

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 серпня 2019 14:09
Коментар щодо відміни: на підставі ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) – здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили (необхідність уточнення технічних вимог до товару та вимог до учасників)
Документи:
23 серпня 2019 14:09
Електронний підпис
23 серпня 2019 14:08
Протокол (рішення) - відміна торгів.docx