Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-07-31-002335-b ecd896ea7f724ded8677cae4e769338b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 11:35
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21705 штука
Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9
(кошти загального та спеціального фонду Університету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник оплату Товару здійснює на підставі Актів приймання-передачі, рахунку та накладних шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 30 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару, накладних. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 30 робочих днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по товару
Дата подання: 01 серпня 2019 14:05
Дата відповіді: 01 серпня 2019 14:22
Уточнення по першій позиції - засіб для миття вікон має бути з розпилювачем, чи без (запаска)?
Відповідь: Доброго дня.
Передбачений у позиції 1 Додатку № 4 до Тендерної документації на закупівлю "Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9 (кошти загального та спеціального фонду Університету)" засіб для миття вікон повинен бути з розпилювачем. Це не є запаска.
Фасовка товару
Дата подання: 01 серпня 2019 14:22
Дата відповіді: 03 серпня 2019 15:57
По позиції 2 засіб для чищення труб типу "Кріт" - не буває в фасовці 0,75 кг +/- 100 гр., можливо вірно 0,075кг? По позиції 15 засіб універсального типу Сіф виготовляється тільки в фасовці - 500 чи 250 мл, а у фасовках 750 - 1500 також не має.
Відповідь: Доброго дня. Передбачені у позиціях Додатку № 4 до Тендерної документації на закупівлю "Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9 (кошти загального та спеціального фонду Університету)" будуть уточнені.
Щодо закупівлі
Дата подання: 02 серпня 2019 16:04
Дата відповіді: 03 серпня 2019 15:57
Шановний Замовник, прошу внести уточнення щодо технічних вимог на закупівлю позиція 4,6 : просимо внести поправки у тендерну документацію щодо фасування. +/- 100г - така "похибка" і таке трактування на вазі 400-500г є некоректним, так як це 4-5 частина всього обсягу закупівлі. позиція 7,8 : просимо вказати об'єм, і уточнити Засіб по догляду за меблями (пронто або еквівалент) має бути молочко чи аерозоль (спреїв пронто не буває). Чи будете розглядати "спреї" як еквіваленти для Пронто позиція 10-15: просимо дати роз'яснення: на прикладі 12 позиції Містер пропер об'єм 500 мл - 1,5л = 6000 шт. Якщо пропонований об'єм 500 мл - кількість 6000 шт. Якщо пропонований об'єм 1,5л - к-ть може бути зменшена до 2000 шт ? позиція 15: просимо внести зміни щодо об'єму , так як Сіф випускається у тарі 0,25л та 0,5 л позиція 16: Засіб Сіліт , просимо вказати об'єм (0,45 л або 0,75л розпилювач) Чи допускаєте до закупівлі еквіваленти (аналоги з не гіршими характиестиками)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Передбачені у позиціях Додатку № 4 до Тендерної документації на закупівлю "Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9 (кошти загального та спеціального фонду Університету)" будуть уточнені.
Постачання
Дата подання: 04 серпня 2019 19:55
Дата відповіді: 07 серпня 2019 14:32
Доброго дня, як часто плануєте отримувати товар. Дякую
Відповідь: Доброго дня.
Можлива разова поставка усього товару.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-31-002335-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШТЕРН-ХЕМІКО", Код ЄДРПОУ:34306849
Дата подання: 02 вересня 2019 13:41
Оскарження
Оскарження щодо невідповідності тендерної документації учасника вимогам замовника торгів у частині технічних та якісних характеристик товару та відсутності повного пакету документів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2019 21:07
Відповідно ч. 4 ст. 28 до ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Станом на сьогодні, членами тендерного комітету проводиться перевірка тендерної документації учасника відкритих торгів ПП "КВІН-ТРЕЙД", що не виходить за межі встановленого законом строку розгляду тендерних пропозицій учасника. Відтак, рішення замовника щодо учасника відкритих торгів ПП "КВІН-ТРЕЙД" щодо закупівлі Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9 буде оголошене після завершення перевірки на предмет відповідності документального підтвердження вимогам тендерної документації.
Тендерний комітет при прийнятті рішенні керується нормами чинного законодавства, а свої повноваження реалізовує щодо розгляду тендерної пропозиції учасника в межах визначених законом та з урахуванням вимог тендерної документації. З урахуванням вказаного подана вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2019-07-31-002335-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КВІН-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42080764
Дата подання: 06 вересня 2019 20:40
ВИМОГА
Шановний Замовник! Вивчивши уважно "Протокол засідання тендерного комітету " за 06/09/19р. і причину відхилення пропозиції ПП "КВІН-ТРЕЙД" повідомляємо наступне:
ПП "КВІН-ТРЕЙД" в особі директора Козаченко Н.М. не погоджуємося із рішенням тендерного комітету.
1. У складі тендерної пропозиції одним із доданих документів є паспорт (ID-карта) та реєстраційна довідка. В ID-карті реєстраційний номер платника податків вказаний на самій карті (3175706288).
2. Також у складі тендерної пропозиції є 2 довідки з банку: одна про відкриття рахунку, друга - про відсутність заборгованості по кредитам.
3. Щодо надання "еко-сертифікатів". Звертаємо Вашу увагу, що згідно українського законодавства "еко-сертифікати" на території України є добровільними, тобто необов'язковими (!). Для даної групи товарів достатнім є Сертифікат якості чи висновок СЕС. Замовником декілька разів змінювалася тендерна документація, і в останній редакції, за 8 днів до закінчення терміну подання пропозиції, коли вже неможливо було поставити запитань або написати вимогу - Замовником добавлена нова вимога про надання еко-сертифікату щодо засобу для миття посуду типу Gala та засобу для чищення типу Сіф та нові технічні характеристики для даних засобів. Зауважимо, що техвимоги для засобу для чищення типу Сіф - це переписана контретикетка засобу "Tortilla", яку запропонував Учасник, поки що "переможець" ФОП Бабій.
ПП "КВІН-ТРЕЙД" запропонований засіб для миття посуду Gala та засіб для чищення Cif (засоби на які орієнтується Замовник згідно тендерної документації).
Термін виготовлення еко-сертифікатів на дану групу товарів становить від 30 днів (мінімум). Вимагання надання документів, довідок, які носять добровільний характер згідно Законодавства України, для запобігання дискримінації учасників, повинно передбачати термін виготовлення таких документів.
Наголошуємо, засіб для чищення кремоподібний СІФ - є еталоном для усіх органів з оцінки відповідності, акредитованих НААУ, цьому підтвердженням є протокол випробувань на засіб для чищення Тортілла (типу Сіф), наданий ФОП Бабій .
Враховуючи вище викладене - вимагаємо повернути закупівлю у стадію кваліфікації і повторно розглянути пропозицію ПП "КВІН-ТРЕЙД". При необхідності тендерному комітету будуть надані взірці пропонованих нами товарів.
Пропозиція ПП "КВІН-ТРЕЙД" на 94008,98 грн. менша аніж ФОП Бабій.
Також, мусимо зазначити, що згідно тендерної документації Замовника вимагалася кольорова копія еко-сертифікату, ФОП Бабій надав чорно-біла копія.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 20:17
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість переходу на стадію кваліфікації учасника після його дискваліфікації. З урахування вказаного, вимогу Приватного підприємства «КВІН-ТРЕЙД», код ЄДРПОУ 42080764, у повному обсязі, задовільнити неможливо.
Однак, за результатами аналізу поданої інформації в частині наявності у складі тендерної пропозиції паспорту (ID-карта) де вказаний реєстраційний номер платника податків та 2 довідок з банку (про відкриття рахунку і про відсутність заборгованості по кредитам) члени тендерного комітету вирішили залишити підставою відхилення пропозиції учасника Приватного підприємства «КВІН-ТРЕЙД», код ЄДРПОУ 42080764 лише одну з трьох причин, а саме, у зв’язку із ненаданням у складі тендерної пропозиції на «Миючий засіб для посуду» та «Засіб універсальний типу Сіф», як на продукцію використання якої має опосередкований вплив на здоров’я людини, копії сертифікату відповідності запропонованого товару екологічним критеріям оцінювання життєвого циклу (еко-сертифікат) розробленим у відповідності до міжнародного стандарту ISO 14024:1999, IDT (ДСТУ ISO 14024:2002) виданого органом з оцінки відповідності акредитованим НААУ (Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Стосовно інших зауважень висловлених у вимозі тендерний комітет повідомляє про наступне.
В п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) чітко встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Застосування продукції хімічної промисловості що має поліпшені екологічні характеристики є заходом що має запобіжний характер щодо охорони навколишнього природного середовища згідно з статтею 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища України». Згідно з Методичними рекомендаціями щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі (при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади), які опубліковані на ProZorro* це можуть бути заходи, спрямовані на зниження та попередження впливу предмету закупівлі на стан довкілля протягом життєвого циклу. Встановлюючи вимоги до предмету закупівлі замовник згідно зі статтею 22 Закону може посилатися на нормативно-правові акти та міжнародні або національні стандарти, зокрема при визначенні вимог щодо заходів із захисту довкілля відносно предмету закупівлі. Основні принципи та процедури екологічної сертифікації встановлені стандартом. Поліпшені екологічні характеристики визначають поліпшені відносно загальнообов’язкових державних норм показники, які характеризують впливи продукції певної категорії на стан довкілля та здоров’я людини протягом життєвого циклу або доповнюють них. Cтандарт приймається за встановленою процедурою і є невід’ємною частиною сертифікаційної системи. На даний час українська система екологічної сертифікації має 54 діючих стандарти що встановлюють екологічні критерії оцінювання життєвого циклу для різноманітних товарів і послуг.
Крім того відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник поданням тендерної пропозиції погодився з її умовами. Оскарження умов закупівлі відповідно ст. 18 Закону відбувається не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Вказана позиція віднаходить своє підтвердження у рішенні Амонопольного комітету України № 9263-р/пк-пз від 10.07.2019
Щодо тверджень скаржника про порушення замовника в частині внесення змін до тендерної документації тендерний комітет повідомляє, що згідно частини 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Відтак тендерний комітет дотримався вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» при внесенні змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-07-31-002335-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШТЕРН-ХЕМІКО", Код ЄДРПОУ:34306849
Дата подання: 09 вересня 2019 14:26
Оскарження рішення тендерного комітету про визнання переможцем ФОП Бабій
Оскарження рішення тендерного комітету щодо визнання переможцем ФОП Бабій, як такого що було прийняте з порушенням щодо вимог надання необхідних документів згідно тендерної документації замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 19:08
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість переходу на стадію кваліфікації учасника після його дискваліфікації. З урахування вказаного, вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «ШТЕРН-ХЕМІКО», код ЄДРПОУ 34306849, задовільнити неможливо.
Разом з тим, членами тендерного комітету розглянуто, що відповідно до частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Автор вимоги не надав аргументів та не довів, що оформлення ФОП «Бабій С. П.» сертифікатів у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції. Враховуючи наведене, а також визначення формальних помилок у Документації та Законі, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Вказана позиція віднаходить своє підтвердження у рішенні № 11486-р/пк-пз від 09.11.2018 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Крім цього, на майданчику у складі тендерної пропозиції учасник ФОП «Бабій С.П.» завантажив необхідні скан-копії документів із засвідченням оригінальними кольоровими печатками.
В п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) чітко встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Застосування продукції хімічної промисловості що має поліпшені екологічні характеристики є заходом що має запобіжний характер щодо охорони навколишнього природного середовища згідно з статтею 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища України». Згідно з Методичними рекомендаціями щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі (при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади), які опубліковані на ProZorro* це можуть бути заходи, спрямовані на зниження та попередження впливу предмету закупівлі на стан довкілля протягом життєвого циклу. Встановлюючи вимоги до предмету закупівлі замовник згідно зі статтею 22 Закону може посилатися на нормативно-правові акти та міжнародні або національні стандарти, зокрема при визначенні вимог щодо заходів із захисту довкілля відносно предмету закупівлі. Основні принципи та процедури екологічної сертифікації встановлені стандартом. Поліпшені екологічні характеристики визначають поліпшені відносно загальнообов’язкових державних норм показники, які характеризують впливи продукції певної категорії на стан довкілля та здоров’я людини протягом життєвого циклу або доповнюють них. Cтандарт приймається за встановленою процедурою і є невід’ємною частиною сертифікаційної системи. На даний час українська система екологічної сертифікації має 54 діючих стандарти, що встановлюють екологічні критерії оцінювання життєвого циклу для різноманітних товарів і послуг.
Крім того відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Щодо тверджень скаржника про порушення замовника в частині внесення змін до тендерної документації тендерний комітет повідомляє, що згідно частини 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Відтак тендерний комітет дотримався вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» при внесенні змін до тендерної документації. З урахуванням вказаного вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

02 вересня 2019 13:41
img-190902115004-001.jpg
02 вересня 2019 13:41
img-190902115004-002.jpg

Документи

Документи

Документи подані скаржником

09 вересня 2019 14:26
img-190909123812-001.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КВІН-ТРЕЙД" 285 186,27
UAH з ПДВ
265 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШТЕРН-ХЕМІКО" 332 562,36
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 359 008,98
UAH з ПДВ
359 008,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИСЛОПСЬКИЙ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 359 179,00
UAH з ПДВ
359 179,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄВТУШЕНКО ІГОР ПЕТРОВИЧ" 359 597,00
UAH з ПДВ
359 597,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 16:43
Довідка МВС.pdf
29 серпня 2019 14:53
Кріт.PDF
29 серпня 2019 14:45
Cillit PO.PDF
29 серпня 2019 14:45
Sama висновок.pdf
29 серпня 2019 14:45
Biocarpet.pdf
29 серпня 2019 14:41
Док.якість Хлорекс.pdf
29 серпня 2019 14:41
ГВ порошок Гала.pdf
29 серпня 2019 14:41
Gala.pdf
29 серпня 2019 14:41
Паспорт+реєстрація1.pdf
29 серпня 2019 14:41
Паспорт.PDF
29 серпня 2019 14:41
Виписка ЄДР.PDF
29 серпня 2019 14:41
Витяг ПДВ.PDF
29 серпня 2019 14:41
Статут ПП КВІН-ТРЕЙД.pdf
29 серпня 2019 14:41
Лист корупція.pdf
29 серпня 2019 14:41
Довідка довкілля.pdf
29 серпня 2019 14:41
Довідка _персонал.pdf
29 серпня 2019 14:41
Довідка (сертифікати).pdf
29 серпня 2019 14:41
Д.5 Персональні дані.pdf
29 серпня 2019 14:41
Д.3 Проект договору.pdf
29 серпня 2019 14:41
Д.1 Тендрна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 14:41
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 14:42
Реєстр документів.jpg
29 серпня 2019 14:42
Проект договору 5.jpg
29 серпня 2019 14:42
Проект договору 4.jpg
29 серпня 2019 14:42
Проект договору 6.jpg
29 серпня 2019 14:42
Проект договору 2.jpg
29 серпня 2019 14:42
Проект договору 3.jpg
29 серпня 2019 14:42
Проект договору 1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 3 (2).jpg
29 серпня 2019 14:42
Протокол 1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Протокол 3.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 3-2 (3).jpg
29 серпня 2019 14:42
Протокол 2.jpg
29 серпня 2019 14:42
Паспорт керівника 3.jpg
29 серпня 2019 14:42
Паспорт керівника 2.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 3-2 (2).jpg
29 серпня 2019 14:42
Паспорт керівника 1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Наказ_керівник.jpg
29 серпня 2019 14:42
Лист з банку.pdf
29 серпня 2019 14:42
Статут 11.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 10.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 8.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 14.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 7.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 16.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 3.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 12.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 4.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 15.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 2.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 13.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 9.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 5.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 6.jpg
29 серпня 2019 14:42
Статут 1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 3-2 (1).jpg
29 серпня 2019 14:42
Технічні вимоги дод. 4.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 3 (1).jpg
29 серпня 2019 14:42
Специфікація 1-2.jpg
29 серпня 2019 14:42
Специфікація 1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 2 (1).jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 19.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 15-1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 18.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 17.pdf
29 серпня 2019 14:42
Висновок 5-1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 2.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 12.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 7-1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 3.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 13.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 4.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 15.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 11.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 12-1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 1-1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 10.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 3-2.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 6.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 7.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 16.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 3-1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 4-1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 2-1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 7-2.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 9.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 4-2.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 6-1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 7-3.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 13-1.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 14.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 8.jpg
29 серпня 2019 14:42
Висновок 5.jpg

Публічні документи

11 вересня 2019 09:41
Довідка з МВС 04.09.19.pdf
11 вересня 2019 09:41
Довідка з ДПІ.pdf
29 серпня 2019 09:03
Електронний підпис

Публічні документи

22 серпня 2019 16:31
Тендерна пропозиція.3.jpg
22 серпня 2019 16:31
Паспорт ст.6.jpg
22 серпня 2019 16:31
Паспорт ст.5.jpg
22 серпня 2019 16:31
Паспорт ст.4.jpg
22 серпня 2019 16:31
Паспорт ст.3.jpg
22 серпня 2019 16:31
Паспорт ст.2.jpg
22 серпня 2019 16:31
Паспорт ст.1.jpg
22 серпня 2019 16:31
Додаток 5 (Лист-згода).jpg
22 серпня 2019 16:31
Додаток 4 ст.2.jpg
22 серпня 2019 16:31
Додаток 4 ст.1.jpg

Публічні документи

29 серпня 2019 14:26
Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 14:26
Лист-згода.pdf
29 серпня 2019 14:26
9. Висновок СЕС Пронто.pdf
29 серпня 2019 14:26
8. Висновок.pdf
29 серпня 2019 14:26
Декларація.pdf
29 серпня 2019 14:26
Экосертифікат.pdf
29 серпня 2019 14:26
ТУ У 24.5 -36218702-0012012.pdf
29 серпня 2019 14:26
ТУ У 20.4 -36218702-02-2013.pdf
29 серпня 2019 14:26
Сертификаты часть 2.pdf
29 серпня 2019 14:26
Сертификаты часть 1.pdf
29 серпня 2019 14:26
Договір.pdf
29 серпня 2019 14:26
Технични вимоги до ТД.pdf
29 серпня 2019 14:26
Тендерная пропозиція.pdf
29 серпня 2019 14:26
ИНН.pdf
29 серпня 2019 14:26
№16-17.pdf
29 серпня 2019 14:26
№14-15.pdf
29 серпня 2019 14:26
№12-13.pdf
29 серпня 2019 14:26
№10-11.pdf
29 серпня 2019 14:26
№8-9.pdf
29 серпня 2019 14:26
№6-7.pdf
29 серпня 2019 14:26
№4-5.pdf
29 серпня 2019 14:26
№2-3.pdf
29 серпня 2019 14:26
№1.pdf
29 серпня 2019 14:26
Свідоцтво реєстрації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КВІН-ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШТЕРН-ХЕМІКО"

ФОП Бабій С.П.

ФОП "ПРИСЛОПСЬКИЙ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ЄВТУШЕНКО ІГОР ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КВІН-ТРЕЙД"
#42080764
Відхилено 265 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШТЕРН-ХЕМІКО"
#34306849
Відхилено 270 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 17:33
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 359 008,98
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
359 008,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 19:42
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 17:59
Договір про закупівлю (продукція для чищення).pdf укладений
27 вересня 2019 17:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 359 008,98
UAH (в тому числі ПДВ 59 834,83 UAH)