Реконструкція яру в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові. Коригування. (45112000-5 – землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
51 501 620,00 UAH
UA-2019-07-31-002251-b e997bfd31910413797032c55ffca984d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження замовника: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа замовника: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 13:45
Очікувана вартість: 51 501 620,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 515 016,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція яру в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові. Коригування. (45112000-5 – землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

01 серпня 2019 14:33
Електронний цифровий підпис
01 серпня 2019 14:33
Протокол 163.pdf
01 серпня 2019 14:33
Перелік змін.pdf
01 серпня 2019 14:33
Оголошення.docx
01 серпня 2019 14:33
Тендерна документація.doc
01 серпня 2019 14:33
Додаток № 5.doc
01 серпня 2019 14:33
Додаток № 4.docx
01 серпня 2019 14:33
Додаток № 2.docx
01 серпня 2019 14:33
Додаток № 3.docx
01 серпня 2019 14:33
Додаток № 1.doc
01 серпня 2019 14:33
Електронний цифровий підпис
31 липня 2019 17:36
Електронний цифровий підпис
01 серпня 2019 14:33
Протокол 163.pdf
01 серпня 2019 14:33
Перелік змін.pdf
01 серпня 2019 14:33
Оголошення.docx
31 липня 2019 17:35
Оголошення.docx
01 серпня 2019 14:33
Тендерна документація.doc
31 липня 2019 17:35
Тендерна документація.doc
01 серпня 2019 14:33
Додаток № 5.doc
31 липня 2019 17:35
Додаток № 5.doc
01 серпня 2019 14:33
Додаток № 4.docx
31 липня 2019 17:35
Додаток № 4.docx
01 серпня 2019 14:33
Додаток № 2.docx
31 липня 2019 17:35
Додаток № 2.docx
01 серпня 2019 14:33
Додаток № 3.docx
31 липня 2019 17:35
Додаток № 3.docx
01 серпня 2019 14:33
Додаток № 1.doc
31 липня 2019 17:35
Додаток № 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 51 100 358,00
UAH з ПДВ
50 580 015,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛБУД" 51 315 120,00
UAH з ПДВ
50 798 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 16:31
sign.p7s
15 серпня 2019 14:46
sign.p7s
15 серпня 2019 14:44
(23) Згода з договором .pdf
15 серпня 2019 14:44
(21)Паспорт Директор.pdf
15 серпня 2019 14:44
(17) Витяг ПДВ.pdf
15 серпня 2019 14:44
(16)Довідка Статистика.pdf
15 серпня 2019 14:44
(10)Статут код доступу .pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 19:20
СТАТУТ.pdf
15 серпня 2019 19:20
ПДВ витяг.pdf
15 серпня 2019 19:20
Наказ на директора.pdf
15 серпня 2019 19:20
Мілбуд 105321 p7s.zip
15 серпня 2019 19:20
Минюст.pdf
15 серпня 2019 19:20
Лицензия.pdf
15 серпня 2019 19:20
кількість робітників.pdf
15 серпня 2019 19:20
Згода лист.pdf
15 серпня 2019 19:19
довідка эдр.pdf
15 серпня 2019 19:19
Дані про підприємство.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 50 580 015,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
50 580 015,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 вересня 2019 14:09
Дог. 476 в.pdf укладений
02 вересня 2019 14:08
Дог. 476 а.pdf укладений
02 вересня 2019 14:08
Дог. 476 б.pdf укладений
02 вересня 2019 14:08
sign.p7s зміни до договору
31 жовтня 2019 10:14
sign.p7s зміни до договору
11 жовтня 2019 16:03
ДУ 3 до дог. 476 (1).pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 16:03
sign.p7s зміни до договору
04 вересня 2019 09:07
ДУ 2 до дог. 476 (2).pdf зміни до договору
04 вересня 2019 09:06
sign.p7s зміни до договору
02 вересня 2019 14:24
ДУ 1 дог. 476 б (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2019 14:23
ДУ 1 дог. 476 а (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2019 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 1 675 202,51 грн. (один мільйон шістсот сімдесят п’ять тисяч двісті дві гривні п’ятдесят одна копійка), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 50 580 015,00 грн. (п’ятдесят мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч п’ятнадцять гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ (20%) 8 430 002,50 грн. (вісім мільйонів чотириста тридцять тисяч дві гривні п’ятдесят копійок) згідно з Рішенням 29 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 21.08.2019 № 1731/19».». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 476 від «02» вересня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 2. Змінити термін дії Договору до 31.12.2019 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 3. Пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2019 р. Період виконання робіт: серпень 2019 р.– грудень 2019р.» 4. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт Договору № 476 від «02» вересня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 у новій редакції додається).
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 11 513,26 грн. (одинадцять тисяч п’ятсот тринадцять гривень двадцять шість копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 50 568 501,74 грн. (п’ятдесят мільйонів п’ятсот шістдесят вісім тисяч п’ятсот одна гривна сімдесят чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) 8 428 083,62 грн. (вісім мільйонів чотириста двадцять вісім тисяч вісімдесят три гривні шістдесят дві копійки)». 2. Зменшити фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 11 513,26 грн. (одинадцять тисяч п’ятсот тринадцять гривень двадцять шість копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 50 568 501,74 грн. (п’ятдесят мільйонів п’ятсот шістдесят вісім тисяч п’ятсот одна гривна сімдесят чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) 8 428 083,62 грн. (вісім мільйонів чотириста двадцять вісім тисяч вісімдесят три гривні шістдесят дві копійки), згідно з Рішенням 29 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 21.08.2019 № 1731/19.». 3. В зв’язку зі зміною ціни договору та зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 476 від «02» вересня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 4. Змінити строк виконання робіт до 31.10.2019 року, в зв’язку з чим пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 жовтня 2019 р. Період виконання робіт: серпень 2019 р.– жовтень 2019р.» 5. Змінити строк дії договору до 31.10.2019 року, в зв’язку з чим пункт 10.1. розділу X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.10.2019 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.».
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 50 568 501,74
UAH (в тому числі ПДВ 8 428 083,62 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку