Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

85200000-1 Ветеринарні послуги (Стерилізація безпритульних тварин (кішок) на території міста Вінниця в рамках проекту «Бюджету громадських ініціатив м. Вінниці»)
Очікувана вартість
99 950,00 UAH
UA-2019-07-31-002224-b 0be73715fcb949d98825debaa32628bd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Семенюк Наталія

+380432521000 vinzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 05479361
Вебсайт: http://www.vinzelenbud.com.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Контактна особа: Семенюк Наталія
+380432521000
vinzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 20:00
Очікувана вартість: 99 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

85200000-1 Ветеринарні послуги (Стерилізація безпритульних тварин (кішок) на території міста Вінниця в рамках проекту «Бюджету громадських ініціатив м. Вінниці») Очікувана вартість предмету закупівлі - 99 950,00 грн. (Дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ (для платників ПДВ). Очікувана вартість предмету закупівлі для Учасників - неплатників ПДВ – 83291,67 грн. без ПДВ. Місце надання послуг: м. Вінниця Кількість – 250 штук Більш детально зазначено в документації до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 шт
Стерилізація безпритульних тварин (кішок) на території міста Вінниця в рамках проекту «Бюджету громадських ініціатив м. Вінниці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 85200000-1 — Ветеринарні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: Замовник проводить розрахунки з Виконавцем за фактом отримання послуги. Розрахунки за Послуги здійснюється у безготівковій формі у національній валюті України – гривні. Замовник зобов’язується сплатити за надані послуги протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг та рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї послуги протягом 7-ми календарних днів. При виникненні бюджетних зобов’язань оплата за надані послуги проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Надання послуг здійснюється незалежно від стану оплати за попередньо надані Виконавцем послуги (виконані роботи). Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Специфікація закупівлі
Дата подання: 04 серпня 2019 14:15
Дата відповіді: 05 серпня 2019 10:19
В специфікації закупівлі вказана кількість 250 ТИС шт.
Відповідь: Уточнення внесено.
Кількість - 250 шт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Осіпов Денис Миколайович 83 291,67
UAH з ПДВ
83 291,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 13:15
Довідка з банку 3
12 серпня 2019 13:15
Довідка з банку
12 серпня 2019 13:15
Калькуляция.jpeg
08 серпня 2019 15:51
згода на обробку пд.jpeg
08 серпня 2019 15:51
Відгук Синчук.jpeg
08 серпня 2019 15:51
Договір Синчук стр 2.jpeg
08 серпня 2019 15:51
Договір Синчук стр 1.jpeg
08 серпня 2019 15:51
Відгук Храповицька.jpeg
08 серпня 2019 15:51
довідка з банку 1.jpeg
08 серпня 2019 15:51
відомість про мтб.jpeg
08 серпня 2019 15:51
Витяг платник ЄП.jpeg
08 серпня 2019 15:51
виписка стр 2.jpeg
08 серпня 2019 15:51
виписка стр 1.jpeg
08 серпня 2019 15:51
Лицензия стр 2.jpeg
08 серпня 2019 15:51
Лицензия стр 1.jpeg
08 серпня 2019 15:51
правомочність.jpeg
08 серпня 2019 15:51
техн вимоги.jpeg
08 серпня 2019 15:50
інформація про фоп.jpeg
08 серпня 2019 15:50
пропозиція.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Осіпов Денис Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Осіпов Денис Миколайович
#3015300877
Переможець 83 291,67
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 18:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 18:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Осіпов Денис Миколайович
#3015300877
83 291,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
134(4).jpeg укладений
06 вересня 2019 15:11
134(3).jpeg укладений
06 вересня 2019 15:11
134(2).jpeg укладений
06 вересня 2019 15:11
134(1).jpeg укладений
06 вересня 2019 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 134/19/НП(в)
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 83 290,00
UAH