Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Ноутбуки та персональні (настільні) комп’ютори )
Очікувана вартість
424 000,00 UAH
UA-2019-07-31-002081-b ● f9db2ee824774d8fa49dc07fb88500a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41818470 |
Місцезнаходження: | 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 43 |
Контактна особа: |
Бортник Марія 380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 424 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Ноутбуки та персональні (настільні) комп’ютори ) згідно тендерної документації для закладів освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Ноутбуки). Джерело фінансування закупівлі - державний та міський бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11101, Україна, Житомирська область, Овруч, Тараса Шевченка 31 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 комплект
Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 ( персональні (настільні) комп’ютори ). Джерело фінансування закупівлі - державний та міський бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11101, Україна, Житомирська область, Овруч, Тараса Шевченка 31а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється Замовником в національній валюті України – гривнях, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок учасника за його реквізитами, вказаними в договорі. При цьому оплата Замовником здійснюється протягом 5( п’яти ) днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 12:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2019 16:57 |
ТД 2 компютори.doc |
02 серпня 2019 12:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 липня 2019 16:57 |
ТД 2 компютори.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 09:17
Дата відповіді: 02 серпня 2019 12:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дане запитання розглянуте на засіданні тендерного комітету від 02.08.2019р.(протокол №74), де зазначено, що в додатку 3 тендерної документації закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Ноутбуки та персональні (настільні) комп’ютори ) зазначені технічні характеристики до ноутбука та персонального (настільного) комп’ютора з позначкою «еквівалент». Запропонований Учасником товар повинен відповідати даним технічним характеристикам.
Крім того, в додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник також у складі своєї пропозиції повинен надати документи на підтвердження дотримання вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, а саме:
- гарантійний лист від Учасника про постачання товарів належної якості відповідно до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування товару;
- порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Порівняльна таблиця повинна містити повну інформацію про відповідну характеристику обладнання, яке пропонується до закупівлі, а саме: технічна назва вузлу/підсистеми/блоку (за наявності такої у виробника), перелік наявних характеристик/показників/функцій у відповідності до вимог до предмету закупівлі. Підтвердження відповідності вимогам у Порівняльній таблиці у вигляді інформації «відповідає» або «так» не є прийнятним.
Строк гарантії на ноутбук повинен складати не менше 12 місяців, на персональний (настільний) комп’ютер і його компоненти, що забезпечується гарантією безпосередньо від виробника відповідного обладнання – 36 місяці..
Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника запропонованого обладнання (або офіційного представництва в Україні) щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання такого обладнання, його подальше технічне обслуговування, та забезпечення гарантійних зобов’язань. У листі повинно бути наведено підтвердження статусу Учасника як авторизованого партнера виробника, підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням терміну гарантійної підтримки безпосередньо виробником. Лист має бути адресовано Замовнику торгів із зазначенням номеру оголошення в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro.
Учасник в своїй пропозиції повинен надати посилання та роздруківки з характеристиками та зображеннями запропонованого Товару з сайту виробника для перевірки відповідності технічним вимогам предмету закупівлі та оцінки зовнішнього вигляду.
Тендерна документація розроблена відповідно вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства освіти та науки України №1440 від 02.11.2017р. « Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».
Відповідно ст.3, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.5 розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, як платники ПДВ так і не платники ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій Учасників буде проводитись тендерним комітетом згідно умов Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації.
Крім того, в додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник також у складі своєї пропозиції повинен надати документи на підтвердження дотримання вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, а саме:
- гарантійний лист від Учасника про постачання товарів належної якості відповідно до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування товару;
- порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Порівняльна таблиця повинна містити повну інформацію про відповідну характеристику обладнання, яке пропонується до закупівлі, а саме: технічна назва вузлу/підсистеми/блоку (за наявності такої у виробника), перелік наявних характеристик/показників/функцій у відповідності до вимог до предмету закупівлі. Підтвердження відповідності вимогам у Порівняльній таблиці у вигляді інформації «відповідає» або «так» не є прийнятним.
Строк гарантії на ноутбук повинен складати не менше 12 місяців, на персональний (настільний) комп’ютер і його компоненти, що забезпечується гарантією безпосередньо від виробника відповідного обладнання – 36 місяці..
Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника запропонованого обладнання (або офіційного представництва в Україні) щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання такого обладнання, його подальше технічне обслуговування, та забезпечення гарантійних зобов’язань. У листі повинно бути наведено підтвердження статусу Учасника як авторизованого партнера виробника, підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням терміну гарантійної підтримки безпосередньо виробником. Лист має бути адресовано Замовнику торгів із зазначенням номеру оголошення в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro.
Учасник в своїй пропозиції повинен надати посилання та роздруківки з характеристиками та зображеннями запропонованого Товару з сайту виробника для перевірки відповідності технічним вимогам предмету закупівлі та оцінки зовнішнього вигляду.
Тендерна документація розроблена відповідно вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства освіти та науки України №1440 від 02.11.2017р. « Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».
Відповідно ст.3, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.5 розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, як платники ПДВ так і не платники ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій Учасників буде проводитись тендерним комітетом згідно умов Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
387 000,00
UAH з ПДВ
|
368 873,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
389 135,10
UAH з ПДВ
|
368 874,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
388 488,30
UAH з ПДВ
|
388 488,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
398 496,00
UAH з ПДВ
|
398 496,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
422 520,00
UAH з ПДВ
|
422 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Відхилено |
368 873,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 16:31
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
368 874,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 09:33
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Переможець |
388 488,30
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:12
|
Протокол 1 2020 звіт компют.doc | укладений |
03 січня 2020 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2019 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2019 14:43
|
дод угода 1 компютор.PDF | зміни до договору |
30 жовтня 2019 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 09:22
|
договір компютери ЛІДЕР ЧЕ.PDF | укладений |
10 вересня 2019 09:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з відсутністю підкріплення казначейства для проведення розрахунків за кошти виділені відповідно розпорядження КМУ від 05.06.2019 р. №365-р (додаток 2), сторони уклали додаткову угоду №1 до договору №389 від 10.09.2019 року про таке (далі – Договір): 1 .Сторони домовились внести зміни в п. 10.1 розділу «Строк дії договору» договору № 389 від 10 вересня 2019 року та викласти його у наступній редакції: «П. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2019 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 389 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |