Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки Acer Aspire 3 A315-33 (NX.GY3EU.059) Obsidian Black та мишки USB
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-07-31-002073-b ● 615ba006918e43ffa44e715719308000
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "МЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПМСД" |
Код ЄДРПОУ: | 38759540 |
Вебсайт: | http://centrpmsdmena.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 15600, Україна , Чернігівська обл., м. Мена, вул. Шевченка, 76 |
Контактна особа: |
Альона Шестозуб +380930986433 menacpmsd_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 16:54 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 16:54 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 14:43 |
Очікувана вартість: | 36 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Ноутбуки Acer Aspire 3 A315-33 (NX.GY3EU.059) Obsidian Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15600, Україна, Чернігівська область, м. Мена, вул. Шевченка, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 серпня 2019
—
26 серпня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
5 штука
Мишки USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15600, Україна, Чернігівська область, м. Мена, вул. Шевченка, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 серпня 2019
—
26 серпня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2019 16:50 |
Оголошення 5 ноутбуків і 5 мишок.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 09:17
Дата відповіді: 01 серпня 2019 11:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за запитання та хочемо повідомити наступне:
1) Згідно ч.2 п.3.5. Додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі товарів за кодом ДК 021-2015 30200000-1- комп’ютерне обладнання та приладдя через систему електронних закупівель, якщо у пропозиції буде запропонований аналог та/або еквівалент, вона буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам закупівлі.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тому ви, як ФОП, можете брати участь у закупівлі на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Згідно Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі товарів за кодом ДК 021-2015 30200000-1- комп’ютерне обладнання та приладдя через систему електронних закупівель, а саме стосовно форми тендерної пропозиції, наголошується у примітках стосовно учасників, які зазначають ціну без ПДВ, у разі якщо вони не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.
1) Згідно ч.2 п.3.5. Додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі товарів за кодом ДК 021-2015 30200000-1- комп’ютерне обладнання та приладдя через систему електронних закупівель, якщо у пропозиції буде запропонований аналог та/або еквівалент, вона буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам закупівлі.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тому ви, як ФОП, можете брати участь у закупівлі на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Згідно Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі товарів за кодом ДК 021-2015 30200000-1- комп’ютерне обладнання та приладдя через систему електронних закупівель, а саме стосовно форми тендерної пропозиції, наголошується у примітках стосовно учасників, які зазначають ціну без ПДВ, у разі якщо вони не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
31 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Гамалій Сергій Григорович" |
34 136,05
UAH з ПДВ
|
33 416,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" |
34 500,00
UAH з ПДВ
|
33 774,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КЕНФРАНТ" |
35 300,00
UAH з ПДВ
|
34 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
35 850,00
UAH з ПДВ
|
35 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Чернігівторг |
35 985,00
UAH з ПДВ
|
35 265,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
31 130,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 11:54
|
ФОП "Гамалій Сергій Григорович" #2498419135 |
Переможець |
33 416,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 04.09.19.pdf | укладений |
04 вересня 2019 13:05
|