Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбук
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-07-31-001972-b 4cc6e9c9d9fa42b8bd62ee30ede3cfcf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Балега

+380972401510 lipov3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №3 Липовецької районної ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 21727539
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., м.Липовець, вулиця Копитка,2
Контактна особа: Олена Балега
+380972401510
lipov3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 17:10
Початок аукціону: 05 серпня 2019 11:05
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, В.Копитка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 серпня 2019  —  20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 16:33
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 09:32
Дата відповіді: 01 серпня 2019 14:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.1) В тендерній документації не вказана конткретна марка ноутбука, вказано лише характеристики, тому в пропозиції учасника обовязково має бути прописана марка та модель ноутбука. 2) В закупівлі приймають участь будь-які учасники: платники ПДВ та не платники ПДВ. Якщо учасник не платник ПДВ і ціну він вказує без ПДВ, то до цінової пропозиції в жодному разі ПДВ додаватися не буде. Дякую.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-31-001972-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 08 серпня 2019 14:38
дискваліфікувати учасника ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" порушив вимоги тендерної документації, а саме:
У вимогах тендерної документації в Оголошення.doc на закупівлю чітко прописано:
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
- Підписаний проект договору


При подачі пропозиції ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" не дотрималось тендерних вимог, а саме:
В тендерній документації ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" НЕ надав документу в якій міститься інформація про аналогічний договор.
Крім цього ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" в своїй тендерній пропозиції надає документ НЕ заповнений проект договору, відсутня специфікація. Та порівнялна характеристика товару.


Наведений факт свідчить про те, що ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" не правомірно подав пропозицію, чим спотворив результати тендеру.
Виходячи з вищевказаного, Тендерний комітет неналежним чином здійснив перевірку на відповідність вимогам тендерної документації Учасника ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 серпня 2019 15:20
Шановний учасник. Ви написали вимоги, не дочекавшись рішення про визначення переможця. Дякую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 10 848,00
UAH з ПДВ
10 259,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 10 944,00
UAH з ПДВ
10 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 13:23
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
02 серпня 2019 13:23
реквизиты.pdf
02 серпня 2019 13:23
с_docum_02.jpg
02 серпня 2019 13:23
с_docum_01.jpg
02 серпня 2019 13:23
код.jpg
02 серпня 2019 13:23
Довідка платника.pdf
02 серпня 2019 13:23
Свідоцтво платника.pdf
02 серпня 2019 13:23
Свідоцтво.pdf
02 серпня 2019 13:23
Витяг 2019.pdf
02 серпня 2019 13:23
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2374106008
Відхилено 10 259,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 09:50
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 10 260,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 14:30

Документи

09 серпня 2019 09:50
001.jpg
09 серпня 2019 09:50
002.jpg

Документи

09 серпня 2019 14:30
007.jpg
09 серпня 2019 14:29
006.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
10 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 14:30
007.jpg
09 серпня 2019 14:29
006.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
005.jpg укладений
19 серпня 2019 11:21
006.jpg укладений
19 серпня 2019 11:21
007.jpg укладений
19 серпня 2019 11:21
008.jpg укладений
19 серпня 2019 11:21