Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки, ноутбуки та сканери
Очікувана вартість
2 444 416,00 UAH
UA-2019-07-31-001842-b 0850042a28df4521b4ee3b76269ff6c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черняєв Святослав Юрійович

+380444983854 s.chernyaev@uipv.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
Код ЄДРПОУ: 31032378
Вебсайт: http://www.uipv.org/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Глазунова, 1
Контактна особа: Черняєв Святослав Юрійович
+380444983854
s.chernyaev@uipv.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 16:21
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 16:21
Початок аукціону: 19 серпня 2019 15:05
Очікувана вартість: 2 444 416,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,16%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Системні блоки, ноутбуки та сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глазунова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за замовлений та відповідно поставлений товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів покупцем на поточний рахунок постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів після підписання сторонами видаткової накладної та надання постачальником покупцеві рахунку-фактури на оплату товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 16:17
Додаток 5.docx
31 липня 2019 16:17
Додаток 4.docx
31 липня 2019 16:17
Додаток 2.docx
31 липня 2019 16:17
Додаток 3.docx
31 липня 2019 16:17
Додаток 1.docx
31 липня 2019 16:17
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-31-001842-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 29 серпня 2019 17:52
Вимога
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації учасникии мали надати:
" Копію(-ї) документу(-ів), з посиланням на предмет закупівлі або оголошення цих торгів, від виробників товару або їх представництв (представників) повноваження яких розповсюджується на територію України, яким(-и) підтверджуються наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником або право (повноваження) учасника здійснювати продаж запропонованого товару.
Ця вимога не стосується товару, зазначеного у пункті 6 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації."

В авторизаційному листі від компанії ФУДЖИЦУ, що поданий в складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", написано, що дозволяється подати заявку на участь у тендері . Проте жодним чином не вказано, що : «підтверджуються наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником або право (повноваження) учасника здійснювати продаж запропонованого товару.»
З огляду на це тендерна пропозиція ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ має бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Вимагаємо дискваліфікувати цього учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2019 14:37
У відповідності до пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію(-ї) документу(-ів), з посиланням на предмет закупівлі або оголошення цих торгів, від виробників товару або їх представництв (представників) повноваження яких розповсюджується на територію України, яким(-и) підтверджуються наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником або право (повноваження) учасника здійснювати продаж запропонованого товару.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» було надано лист компанії Fujitsu від 14.08.2019 р. в якому зазначено: «Цим дозволяємо ТОВ «Інфосейф ІТ» (ЄДРПОУ 39996917) подати заявку на участь у тендері UA-2019-07-31-001842-b та потім обговорювати та підписати договір».
Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що договір про закупівлю - це договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Згідно статті 655 Цивільного кодексу України за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Таким чином, надавши дозвіл на подання заявки на участь у тендері та підписання відповідного договору купівлі-продажу компанія Fujitsu надала право (повноваження) ТОВ «ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на здійснення продажу товару, що є предметом закупівлі.
Отже, у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів на закупівлю машин для обробки даних (апаратної частини) (системних блоків, ноутбуків та сканерів) Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ».

Документи

03 вересня 2019 14:37
Протокол № 147 від 03.09.2019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 2 277 299,40
UAH з ПДВ
2 277 299,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 2 430 717,00
UAH з ПДВ
2 430 717,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 2 436 024,00
UAH з ПДВ
2 436 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 16:25
Електронний підпис
30 серпня 2019 16:24
Довідка МВС.pdf
30 серпня 2019 16:24
Довідка ДФС.pdf
16 серпня 2019 15:52
Електронний підпис
16 серпня 2019 15:49
1798-19.7z
16 серпня 2019 15:49
26 Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 15:49
23 Витяг 02.05.2019.pdf
16 серпня 2019 15:49
22 Платник ПДВ.pdf
16 серпня 2019 15:49
21 Потокол 98.pdf
16 серпня 2019 15:49
20 Протокол 55.1.pdf
16 серпня 2019 15:49
19 Протокол№3.pdf
16 серпня 2019 15:49
18 Наказ керівника.pdf
16 серпня 2019 15:49
17 Опис.pdf
16 серпня 2019 15:49
16 Статут 2017 завірений.pdf
16 серпня 2019 15:49
14 Баланс за І півріччя.pdf
16 серпня 2019 15:49
10 Довідка санкції.pdf
16 серпня 2019 15:49
8 Довідка субпідряд.pdf
16 серпня 2019 15:49
6 Довідка стаття 17.pdf
16 серпня 2019 15:49
5 Відгук.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 11:36
7 Статут Софт Продакшн.pdf
16 серпня 2019 11:36
5 2 Договір 392019.pdf
16 серпня 2019 11:36
5 1 Договір 130418.pdf
16 серпня 2019 11:36
9 Витяг з ЕДР.pdf
16 серпня 2019 11:36
3 1 Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 11:36
8 Виняг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВС Технолоджі"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
Відхилено 2 277 299,40
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 15:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
Переможець 2 430 717,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 14:38

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
2 430 717,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:10
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 13:44
Додаткова угода 1 від 22_10_2019.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 13:41
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 15:36
договір № 110/2019І від 12.09.2019 р. укладений
12 вересня 2019 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести до зміни до Специфікації (Додаток 1 до Договору) та викласти її у новій редакції, наведеній у Додатку 1 до цієї Додаткової угоди. Додаток 1 до Додаткової угоди №1 від 22.10.2019 р. до Договору №110/2019І від 12.09.2019 Специфікація № з/п Найменування товару Гарантійний строк Кількість, шт. Ціна за одиницю, грн., без ПДВ ПДВ (20%) Ціна за одиницю, грн., з ПДВ Загальна ціна, грн., без ПДВ 1. Системний блок HP ProDesk 600 G5 MT PC (6DC50AV) 3 роки 15 28 105,00 5 621,00 33 726,00 421 575,00 2. Системний блок HP 260 G3 DM (5BM34EA) 3 роки 60 16 591,00 3 318,20 19 909,20 995 460,00 3. Ноутбук HP Pavilion 15 (7RX88EA) 3 роки 5 36 137,50 7 227,50 43 365,00 180 687,50 4. Сканер Fujitsu fi-7160 (PA03670-B051) 1 рік 3 41 405,00 8 281,00 49 686,00 124 215,00 5. Сканер Fujitsu fi-7260 (PA03670-B551) 1 рік 5 57 400,00 11 480,00 68 880,00 287 000,00 6. Ручний сканер штрих-кодів Newland HR 1060 Sardina 3 роки 10 1 666,00 333,20 1 999,20 16 660,00 Ціна, грн., без ПДВ 2 025 597,50 крім того ПДВ (20%) 405 119,50 Загальна ціна, грн., з ПДВ 2 430 717,00
Номер договору про закупівлю: 110/2019І
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 430 717,00
UAH (в тому числі ПДВ 405 119,50 UAH)