Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки, ноутбуки та сканери
Очікувана вартість
2 444 416,00 UAH
UA-2019-07-31-001842-b ● 0850042a28df4521b4ee3b76269ff6c9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП «Український інститут інтелектуальної власності» |
Код ЄДРПОУ: | 31032378 |
Вебсайт: | http://www.uipv.org/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Глазунова, 1 |
Контактна особа: |
Черняєв Святослав Юрійович +380444983854 s.chernyaev@uipv.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 16:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 16:21 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 15:05 |
Очікувана вартість: | 2 444 416,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,16% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Системні блоки, ноутбуки та сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глазунова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за замовлений та відповідно поставлений товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів покупцем на поточний рахунок постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів після підписання сторонами видаткової накладної та надання постачальником покупцеві рахунку-фактури на оплату товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2019 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2019 16:17 |
Додаток 5.docx | |
31 липня 2019 16:17 |
Додаток 4.docx | |
31 липня 2019 16:17 |
Додаток 2.docx | |
31 липня 2019 16:17 |
Додаток 3.docx | |
31 липня 2019 16:17 |
Додаток 1.docx | |
31 липня 2019 16:17 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-31-001842-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 29 серпня 2019 17:52
Вимога
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації учасникии мали надати:
" Копію(-ї) документу(-ів), з посиланням на предмет закупівлі або оголошення цих торгів, від виробників товару або їх представництв (представників) повноваження яких розповсюджується на територію України, яким(-и) підтверджуються наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником або право (повноваження) учасника здійснювати продаж запропонованого товару.
Ця вимога не стосується товару, зазначеного у пункті 6 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації."
В авторизаційному листі від компанії ФУДЖИЦУ, що поданий в складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", написано, що дозволяється подати заявку на участь у тендері . Проте жодним чином не вказано, що : «підтверджуються наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником або право (повноваження) учасника здійснювати продаж запропонованого товару.»
З огляду на це тендерна пропозиція ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ має бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Вимагаємо дискваліфікувати цього учасника.
Розгорнути
Згорнути
" Копію(-ї) документу(-ів), з посиланням на предмет закупівлі або оголошення цих торгів, від виробників товару або їх представництв (представників) повноваження яких розповсюджується на територію України, яким(-и) підтверджуються наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником або право (повноваження) учасника здійснювати продаж запропонованого товару.
Ця вимога не стосується товару, зазначеного у пункті 6 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації."
В авторизаційному листі від компанії ФУДЖИЦУ, що поданий в складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", написано, що дозволяється подати заявку на участь у тендері . Проте жодним чином не вказано, що : «підтверджуються наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником або право (повноваження) учасника здійснювати продаж запропонованого товару.»
З огляду на це тендерна пропозиція ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ має бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Вимагаємо дискваліфікувати цього учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2019 14:37
У відповідності до пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію(-ї) документу(-ів), з посиланням на предмет закупівлі або оголошення цих торгів, від виробників товару або їх представництв (представників) повноваження яких розповсюджується на територію України, яким(-и) підтверджуються наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником або право (повноваження) учасника здійснювати продаж запропонованого товару.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» було надано лист компанії Fujitsu від 14.08.2019 р. в якому зазначено: «Цим дозволяємо ТОВ «Інфосейф ІТ» (ЄДРПОУ 39996917) подати заявку на участь у тендері UA-2019-07-31-001842-b та потім обговорювати та підписати договір».
Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що договір про закупівлю - це договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Згідно статті 655 Цивільного кодексу України за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Таким чином, надавши дозвіл на подання заявки на участь у тендері та підписання відповідного договору купівлі-продажу компанія Fujitsu надала право (повноваження) ТОВ «ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на здійснення продажу товару, що є предметом закупівлі.
Отже, у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів на закупівлю машин для обробки даних (апаратної частини) (системних блоків, ноутбуків та сканерів) Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» було надано лист компанії Fujitsu від 14.08.2019 р. в якому зазначено: «Цим дозволяємо ТОВ «Інфосейф ІТ» (ЄДРПОУ 39996917) подати заявку на участь у тендері UA-2019-07-31-001842-b та потім обговорювати та підписати договір».
Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що договір про закупівлю - це договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Згідно статті 655 Цивільного кодексу України за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Таким чином, надавши дозвіл на подання заявки на участь у тендері та підписання відповідного договору купівлі-продажу компанія Fujitsu надала право (повноваження) ТОВ «ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» на здійснення продажу товару, що є предметом закупівлі.
Отже, у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів на закупівлю машин для обробки даних (апаратної частини) (системних блоків, ноутбуків та сканерів) Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВС Технолоджі" |
2 277 299,40
UAH з ПДВ
|
2 277 299,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
2 430 717,00
UAH з ПДВ
|
2 430 717,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" |
2 436 024,00
UAH з ПДВ
|
2 436 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751 |
Відхилено |
2 277 299,40
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 15:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #39996917 |
Переможець |
2 430 717,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2019 13:44
|
Додаткова угода 1 від 22_10_2019.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2019 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 15:36
|
договір № 110/2019І від 12.09.2019 р. | укладений |
12 вересня 2019 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести до зміни до Специфікації (Додаток 1 до Договору) та викласти її у новій редакції, наведеній у Додатку 1 до цієї Додаткової угоди. Додаток 1 до Додаткової угоди №1 від 22.10.2019 р. до Договору №110/2019І від 12.09.2019 Специфікація № з/п Найменування товару Гарантійний строк Кількість, шт. Ціна за одиницю, грн., без ПДВ ПДВ (20%) Ціна за одиницю, грн., з ПДВ Загальна ціна, грн., без ПДВ 1. Системний блок HP ProDesk 600 G5 MT PC (6DC50AV) 3 роки 15 28 105,00 5 621,00 33 726,00 421 575,00 2. Системний блок HP 260 G3 DM (5BM34EA) 3 роки 60 16 591,00 3 318,20 19 909,20 995 460,00 3. Ноутбук HP Pavilion 15 (7RX88EA) 3 роки 5 36 137,50 7 227,50 43 365,00 180 687,50 4. Сканер Fujitsu fi-7160 (PA03670-B051) 1 рік 3 41 405,00 8 281,00 49 686,00 124 215,00 5. Сканер Fujitsu fi-7260 (PA03670-B551) 1 рік 5 57 400,00 11 480,00 68 880,00 287 000,00 6. Ручний сканер штрих-кодів Newland HR 1060 Sardina 3 роки 10 1 666,00 333,20 1 999,20 16 660,00 Ціна, грн., без ПДВ 2 025 597,50 крім того ПДВ (20%) 405 119,50 Загальна ціна, грн., з ПДВ 2 430 717,00 |
Номер договору про закупівлю: | 110/2019І |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |