Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Набір інструментів для зв'язку
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-07-31-001766-b ● bd99fbf0c5034174b3b919edd0cbe2f8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Олексій Лавров +380635351245 skalper.89@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2019 14:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 14:30 |
Очікувана вартість: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Набір інструментів для зв'язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Явоницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2019 16:07 |
04 Вимоги до квалификації.docx |
31 липня 2019 16:06 |
02 Технічні та якісні характеристики.docx |
31 липня 2019 16:06 |
05 Проект договору.docx |
31 липня 2019 16:06 |
03 Комерційна пропозиція.docx |
31 липня 2019 16:06 |
01 Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 09:35
Дата відповіді: 01 серпня 2019 09:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Будь-ласка, ще раз детально ознайомтесь з умовами закупівлі, особливу увагу приділіть п.5 оголошення про проведення закупівлі, а також файлам із назвами "Якісні та кількісні вимоги" та "Вимоги до кваліфікації". При складанні оголошення Замовник подбав про те, щоб учасникам аукціону були зрозумілі умови проведення закупівлі, тож будьте уважнішими та цінуйте працю інших. Дякуємо за розуміння.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" #40989803 |
Переможець |
1 998,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
103.PDF | укладений |
23 серпня 2019 09:55
|