Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1705071 Диканька-Решетилівка на ділянці км0+000-км50+690 Решетилівського та Диканського районів Полтавської області (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general using of local importance О1705071 Dikanka-Reshetilovka on the site km0+000-km50+690 Reshetylivskyi and Dykanskyi districts of the Poltava region (separate sites)
Очікувана вартість
17 913 160,00 UAH
UA-2019-07-31-001534-b 6e63b3bad4544f1c95cd59fff6f915b0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Басан Олексій
+380532502661
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region"
National ID: 41984916
Contact point:
+380532502661
abasan@ukr.net
Additional contacts: Alexey Basan
+380532502661

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2019 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 14:44
Очікувана вартість: 17 913 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 791,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 530000 UAH
Publication date: 31 липня 2019 15:31
Enquiries until: 24 серпня 2019 18:00
Complaints submission until: до 30 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 вересня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 17 913 160 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 791 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1705071 Диканька-Решетилівка на ділянці км0+000-км50+690 Решетилівського та Диканського районів Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, О1705071 Диканька-Решетилівка на ділянці км0+000-км50+690, Решетилівського та Диканського районів
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the road of general using of local importance О1705071 Dikanka-Reshetilovka on the site km0+000-km50+690 Reshetylivskyi and Dykanskyi districts of the Poltava region (separate sites)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані Підрядником послуги. Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 10:30
ТД_Диканька-Решетилівка (нова редакція).docx
27 серпня 2019 10:30
таблиця змiн Диканька-Решетилівка.doc
31 липня 2019 15:32
ТД_Диканька-Решетилівка.docx
27 серпня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 10:30
ТД_Диканька-Решетилівка (нова редакція).docx
27 серпня 2019 10:30
таблиця змiн Диканька-Решетилівка.doc
31 липня 2019 15:32
ТД_Диканька-Решетилівка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неефективність процедури
Дата подання: 23 серпня 2019 15:56
Дата відповіді: 27 серпня 2019 14:28
Технічним завданням до предмету закупівлі передбачена поверхнева обробка з одиничним розсипом, яка проводиться після повного виконання робіт по об'єкту закупівлі. Відповідно до п. 20.8.5 ДБН В.2.3-4:2015 ч. І, така обробка може проводитися в суху погоду (весною або влітку за температури повітря не нижче ніж плюс 5° С, восени - не нижче ніж плюс 10° С). Аукціон по даній закупівлі заплановано на 09 жовтня 2019 р. Пропозиції учасників відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» можуть розглядатися протягом 20 календарних днів. Мораторій на заключення договору з переможцем складає 10 календарних днів з моменту публікації повідомлення про намір підписати договір. Тобто, отримуємо орієнтовну дату підписання договору 09.10.2019 р. + 20 + 10 = 8 листопада 2019 р., яка є плановим початком робіт по предмету закупівлі. Згідно планових показників метрологічної служби та календарного температурного режиму погоди з 8 листопада 2019 р. середній температурний режим складатиме плюс 4° С-мінус 2° С, опади у вигляді дощу. Надайте відповідь, чим Замовник керувався при оголошенні даної процедури закупівлі? Виконання даного предмету закупівлі не можливе в 2019 р., процедура закупівлі неефективна!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На поставлене Вами питання, повідомляємо наступне.
Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році затверджений Полтавською обласною державною адміністрацією та погоджений Державним агентством автомобільних доріг України та Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.
Таким чином, проведення закупівлі послуг з поточного середнього ремонту на даному об’єкті здійснюється на підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090.
Оголошення про проведення даної процедури закупівлі було оприлюднене Замовником відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Однак, з огляду на те, що існує необхідність термінового приведення мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення до належного стану та з метою забезпечення безпеки дорожнього руху Замовником буде здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям у максимально короткі строки.
Також, повідомляємо Вам, що після оприлюднення Замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-11-000018 ● a91c373d2faf40058f1683cb0b00cc15
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2019 18:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.09.2019 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.09.2019 № 262


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-07-31-001534-b 31.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок моніторингу закупівель від 01.10.2019р., який розпочатий Державною аудиторською службою України від 10.09.2019р. Наказом № 262 щодо закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1705071 Диканька-Решетилівка на ділянці км0+000-км50+690 Решетилівського та Диканського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» повідомляє наступне. Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 28.01.2020р. справа № 440/3850/19 у задоволенні позовних вимог Державному підприємству «Агентство місцевих доріг Полтавської області» до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку моніторингу від. 01.10.2019р. було відмовлено. Між Державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 23.09.2019р. за результатами відкритих торгів було укладено договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1705071 Диканька-Решетилівка на ділянці км0+000-км50+690 Решетилівського та Диканського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № 03-24/19-142, по якому, станом на 25.12.2019р., виконані зобов’язання між Сторонами, у зв’язку з чим відсутній механізм усунення виявлених порушень.

2020-02-28 09:54:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник) за результатами розгляду висновку від 01.10.2019р. про результати моніторингу (далі – Висновок) закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1705071 Диканька-Решетилівка на ділянці км0+000- км50+690 Решетилівського та Диканського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-31-001534-b доводить до Вашого відома, що твердження, викладені у Висновку щодо виявлення порушення Замовником вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, абзацу другого частини другої статті 23, статті 25 і 28 Закону України «Про публічні закупівлі» є необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності, оскільки Замовник у своїй діяльності чітко дотримується вимог чинного законодавства та всіх принципів здійснення публічних закупівель. Дії Замовника, в частині визначення у тендерній документації інформації про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині порядку внесення змін до тендерної документації та в частині вимоги тендерної документації щодо надання в паперовому вигляді договірної ціни з розрахунками і роздрукованої електронної банківської гарантії із супровідним листом не порушують чинне законодавство України та принципи здійснення закупівель, оскільки направлені на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників та максимальну економію та ефективність. Повідомляємо, що ми, як Замовник у закупівлі, приймаючи рішення, керуємось виключно законами та іншими нормативно-правовими актами, сумлінно дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на викладене, Замовник відповідно до пункту 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення Висновку Державної аудиторської служби України оскаржить цей Висновок на підставі зазначених вище заперечень в судовому порядку до Полтавського окружного адміністративного суду, про що повідомить через електронну систему закупівель у встановлений пунктом 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» термін.
Дата публікації: 04 жовтня 2019

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 вересня 2019
UA-2019-07-31-001534-b6e63b3bad4544f1c95cd59fff6f915b0
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 вересня 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 вересня 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 вересня 2019 20:10
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:47
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:47
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:46
ч9.PDF
03 вересня 2019 16:46
ч8.PDF
03 вересня 2019 16:46
ч7.PDF
03 вересня 2019 16:46
ч6.PDF
03 вересня 2019 16:46
ч5.pdf
03 вересня 2019 16:46
ч4.pdf
03 вересня 2019 16:46
ч3.pdf
03 вересня 2019 16:46
ч2.pdf
03 вересня 2019 16:46
ч1.pdf
03 вересня 2019 16:46
Ростдорстрой 13510- 75 p7s.7z
03 вересня 2019 16:46
Контрольний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 17 589 000,00
UAH з ПДВ
17 589 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 17 850 100,00
UAH з ПДВ
17 850 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 20:10
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:47
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:47
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:46
ч9.PDF
03 вересня 2019 16:46
ч8.PDF
03 вересня 2019 16:46
ч7.PDF
03 вересня 2019 16:46
ч6.PDF
03 вересня 2019 16:46
ч5.pdf
03 вересня 2019 16:46
ч4.pdf
03 вересня 2019 16:46
ч3.pdf
03 вересня 2019 16:46
ч2.pdf
03 вересня 2019 16:46
ч1.pdf
03 вересня 2019 16:46
Ростдорстрой 13510- 75 p7s.7z
03 вересня 2019 16:46
Контрольний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ Миколаївбудцентр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 17 589 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
17 589 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2019 11:18
Електронний підпис укладений
25 грудня 2019 11:16
Д.у. 2 Диканька-Решетилівка.pdf зміни до договору
25 грудня 2019 11:15
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 15:27
ДУ 1 Договір _ 03-24_19-142.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 15:29
Договір укладений
23 вересня 2019 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони у зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника домовилися внести зміни до розділу 14 Договору про закупівлю послуг, шляхом викладення його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-142
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися зменшити суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-142
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 588 985,70
UAH (в тому числі ПДВ 2 931 497,62 UAH)