Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій для закладів освіти Криворізького району
Очікувана вартість
504 000,00 UAH
UA-2019-07-31-001422-b ● e75ef57708534da8a1dd1d24f864c919
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41597964 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Хорольська +380679167735,+380983223738,+380671808331 upravlinnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2019 15:19 |
Очікувана вартість: | 504 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки згідно додатку№6
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штука
Багатофункціональний пристрій для закладів освіти Криворізького району (освітня субвенція та субвенція з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н, Загальноосвітні навчальні заклади Криворізької районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2019 15:14 |
Місце дислокації №6.xlsx | |
31 липня 2019 15:14 |
Тендерна Документація.doc |
13 серпня 2019 14:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2019 15:14 |
Місце дислокації №6.xlsx
|
|||
31 липня 2019 15:14 |
Тендерна Документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 10:48
Дата відповіді: 01 серпня 2019 16:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Ні, товар повинен відповідати у всьому вимогам до закупівлі. 2. До участі в закупівлі допускається ФО-П, які не є платниками ПДВ. Ціна буде врахова, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку запропонував учасник. Тобто якщо він не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ. Поставити запитання
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-31-001422-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 29 серпня 2019 13:11
вимога в порядку ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Шановний, Замовник (УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлю право учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно Рішення тендерного комітету Замовника, оформленого Протоколом №430 від 28.08.2019 року, пропозиція ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» була відхилена з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Проте в Протоколі №430 від 28.08.2019 року не зазначено якому саме кваліфікаційному критерію не відповідає пропозиція ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.». Враховуючи наведене, ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.», в порядку ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається до Замовника із вимогою про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям. Вимагаємо зазначити конкретні пункти Тендерної документації, невиконання яких призвело до відхилення пропозиції ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.».
Розгорнути
Згорнути
Ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлю право учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно Рішення тендерного комітету Замовника, оформленого Протоколом №430 від 28.08.2019 року, пропозиція ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» була відхилена з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Проте в Протоколі №430 від 28.08.2019 року не зазначено якому саме кваліфікаційному критерію не відповідає пропозиція ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.». Враховуючи наведене, ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.», в порядку ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається до Замовника із вимогою про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям. Вимагаємо зазначити конкретні пункти Тендерної документації, невиконання яких призвело до відхилення пропозиції ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.».
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2019 16:29
1.Замовник встановив в тендерній документації, що учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі про наявність сервісного центру та гарантійного строку на облднання, що пропонується Постачальником. Натомість гарантійний лист з зазначенням гарантійного строку на запропонований товар учасник не додав до своєї тендерної пропозиції.
2.Відповідно до тендерної пропозиції ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг», останній додав лист від офіційного виробника, що підтверджує статус учасника як партнера виробника. Лист виданний представництвом виробника, що знаходиться у м. Київ Україна, про те що ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг» є офійним партнером виробника у цій закупівлі, але поряд з цим учасник надає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де замовником експертизи є представництво компанії «Епсон Європа Б.В.» у м. Москва, Російська Федерація. Також в наведеному висновку зазначено, що дані про контакт на постачання об’єкта в Україну відсутні.
Таким чином, на підставі вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг» була відхилена як така, що не відповідає тендерній документації.
2.Відповідно до тендерної пропозиції ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг», останній додав лист від офіційного виробника, що підтверджує статус учасника як партнера виробника. Лист виданний представництвом виробника, що знаходиться у м. Київ Україна, про те що ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг» є офійним партнером виробника у цій закупівлі, але поряд з цим учасник надає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де замовником експертизи є представництво компанії «Епсон Європа Б.В.» у м. Москва, Російська Федерація. Також в наведеному висновку зазначено, що дані про контакт на постачання об’єкта в Україну відсутні.
Таким чином, на підставі вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг» була відхилена як така, що не відповідає тендерній документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-31-001422-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 06 вересня 2019 21:18
Дата подання: 06 вересня 2019 21:18
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 20:50
рішення від 11.09.2019 № 12697 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 20:50
Повідомлення про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-07-31-001422-b.a2 .pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 17:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.09.2019 № 13856.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 16:40
рішення від 27.09.2019 № 13856.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 22:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконанно, кваліфікацію скинуто.
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2019 16:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
432 000,00
UAH з ПДВ
|
432 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
444 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
458 856,00
UAH з ПДВ
|
449 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС КОМПАНІ" |
492 000,00
UAH з ПДВ
|
492 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович |
503 980,00
UAH з ПДВ
|
503 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Рішення скасоване |
432 000,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 16:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" #42838481 |
Рішення скасоване |
444 960,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 16:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Переможець |
432 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2019 15:56
|
Дислокації 23.10.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2019 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2019 14:51
|
8.11.2019.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2019 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2019 10:10
|
589.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2019 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 10:40
|
БФП.PDF | укладений |
23 жовтня 2019 10:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити срок поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 589 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточненняя джерел фінансування та місця поставки |
Номер договору про закупівлю: | 589 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення до договору |
Номер договору про закупівлю: | 589 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |