Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій для закладів освіти Криворізького району
Очікувана вартість
504 000,00 UAH
UA-2019-07-31-001422-b e75ef57708534da8a1dd1d24f864c919
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380679167735
+380983223738
+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380679167735,+380983223738,+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 15:19
Очікувана вартість: 504 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Місце поставки згідно додатку№6
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штука
Багатофункціональний пристрій для закладів освіти Криворізького району (освітня субвенція та субвенція з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н, Загальноосвітні навчальні заклади Криворізької районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 15:14
Місце дислокації №6.xlsx
31 липня 2019 15:14
Тендерна Документація.doc
13 серпня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 15:14
Місце дислокації №6.xlsx
31 липня 2019 15:14
Тендерна Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 10:48
Дата відповіді: 01 серпня 2019 16:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Ні, товар повинен відповідати у всьому вимогам до закупівлі. 2. До участі в закупівлі допускається ФО-П, які не є платниками ПДВ. Ціна буде врахова, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку запропонував учасник. Тобто якщо він не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ. Поставити запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-31-001422-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 29 серпня 2019 13:11
вимога в порядку ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Шановний, Замовник (УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлю право учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно Рішення тендерного комітету Замовника, оформленого Протоколом №430 від 28.08.2019 року, пропозиція ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» була відхилена з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Проте в Протоколі №430 від 28.08.2019 року не зазначено якому саме кваліфікаційному критерію не відповідає пропозиція ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.». Враховуючи наведене, ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.», в порядку ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається до Замовника із вимогою про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям. Вимагаємо зазначити конкретні пункти Тендерної документації, невиконання яких призвело до відхилення пропозиції ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2019 16:29
1.Замовник встановив в тендерній документації, що учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі про наявність сервісного центру та гарантійного строку на облднання, що пропонується Постачальником. Натомість гарантійний лист з зазначенням гарантійного строку на запропонований товар учасник не додав до своєї тендерної пропозиції.
2.Відповідно до тендерної пропозиції ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг», останній додав лист від офіційного виробника, що підтверджує статус учасника як партнера виробника. Лист виданний представництвом виробника, що знаходиться у м. Київ Україна, про те що ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг» є офійним партнером виробника у цій закупівлі, але поряд з цим учасник надає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де замовником експертизи є представництво компанії «Епсон Європа Б.В.» у м. Москва, Російська Федерація. Також в наведеному висновку зазначено, що дані про контакт на постачання об’єкта в Україну відсутні.
Таким чином, на підставі вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг» була відхилена як така, що не відповідає тендерній документації.

Документи подані скаржником

29 серпня 2019 13:09
протокол 430.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-31-001422-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 06 вересня 2019 21:18
оскарження
в доданому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 20:50
рішення від 11.09.2019 № 12697 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 20:50
рішення від 27.09.2019 № 13856.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 22:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконанно, кваліфікацію скинуто.
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2019 16:13

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 21:17
платіжне доручення.pdf
06 вересня 2019 21:18
ВВМ ( скарга ).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 432 000,00
UAH з ПДВ
432 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 450 000,00
UAH з ПДВ
444 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 458 856,00
UAH з ПДВ
449 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС КОМПАНІ" 492 000,00
UAH з ПДВ
492 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович 503 980,00
UAH з ПДВ
503 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 14:21
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:20
Довідка.pdf
11 жовтня 2019 14:20
Довідка.pdf.p7s
11 жовтня 2019 14:19
ЄДР банкруства.pdf
11 жовтня 2019 14:19
Довідка.pdf
11 жовтня 2019 14:19
Довідка.pdf.p7s
11 жовтня 2019 14:09
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:03
ВВМ ДПІ.pdf
11 жовтня 2019 14:03
ВВМ МВС.pdf
20 серпня 2019 12:43
Електронний підпис
20 серпня 2019 12:35
ВВМ (UA-2019-07-31-001422-b).pdf
20 серпня 2019 11:48
ВВМ Частина 1.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 17:17
Електронний підпис
15 серпня 2019 11:40
Електронний підпис
15 серпня 2019 11:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 11:49
Електронний підпис

Публічні документи

19 серпня 2019 17:19
Електронний підпис
19 серпня 2019 17:15
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2019 17:15
Технічна частина.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 15:37
Паспорт_РВВ_завір.pdf
13 серпня 2019 15:37
Кваліфікація.pdf
13 серпня 2019 15:37
Витяг_ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС КОМПАНІ"

Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Рішення скасоване 432 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 16:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Рішення скасоване 444 960,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 16:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 432 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
432 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:19
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 15:56
Дислокації 23.10.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 14:51
8.11.2019.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 14:49
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 10:10
589.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 10:40
БФП.PDF укладений
23 жовтня 2019 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити срок поставки товару
Номер договору про закупівлю: 589
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточненняя джерел фінансування та місця поставки
Номер договору про закупівлю: 589
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення до договору
Номер договору про закупівлю: 589
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 432 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 000,00 UAH)