Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

повірка приладів обліку теплової енергії
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-07-31-001419-b ef3e3c9409f3480d94156d0755b82200
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 15:54
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 Одиниця
повірка приладів обліку теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, житлові будинки міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату (далі - рахунок), після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо Тендерної Документації
Дата подання: 02 серпня 2019 17:12
Дата відповіді: 05 серпня 2019 17:54
У розділі "Кваліфікаційні критерії" на підтвердження наявності виконання аналогічного договору, однією з вимог є надання Оригіналу відгуку, підписаного особисто керівником (директором) контрагента. Згідно цієї вимоги фізичні особи-підприємці, та фізичні особи яким надавались послуги з повірки або ремонту приладів обліку теплової енергії, не мають змоги надати підтвердження виконання аналогічного досвіду, тому що не мають керівника (директора), що створює дискримінаційні умови для учасників, які надавали послуги фізичним особам-підприємцям та фізичним особам. У зв'язку з цим, з метою дотримання принципу недискримінації учасників, передбаченого ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі', просимо Вас внести зміни до зазначеного пункту щодо можливості надання відгуку фізичними особами та фізичними особами-підприємцями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання оригіналу відгуку від фізичної особи-підприємця або фізичної особи за їх підписом не буде вважатись порушенням вимог тендерної документації з огляду на особливості правового статусу таких осіб. Відтак, така вимога не носить дискримінаційний або обмежувальний характер.
Запитання до пункту Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16
Дата подання: 02 серпня 2019 17:17
Дата відповіді: 06 серпня 2019 17:58
У розділі "Кваліфікаційні критерії" Вашої ТД на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази - Обов’язковою є наявність в учасника власної, орендованої, залученої за договором надання послуг тощо, лабораторії для повірки теплообчислювачів (витратомірів). Просимо звернути увагу на те, що згідно вашого ТЗ демонтаж, монтаж та повірка проводиться для всього приладу обліку теплової енергії, тобто теплообчислювачів, термоперетворювачів опору, та витратомірів згідно існуючих норм та методик. Тож для відповідності ТЗ в учасника має бути лабораторія, що відповідає вимогам повірки всіх складових частин приладу обліку теплової енергії, тобто не лише теплообчислювачів (витратомірів), а й термоперетворювачів опору. Просимо внести зміни у відповідні пункти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни
Запитання до змісту Договору
Дата подання: 02 серпня 2019 17:18
Дата відповіді: 06 серпня 2019 17:57
В пункті 6.3.4 Договору що містить ТД зазначено: “Перед початком надання послуг Виконавець повинен здійснити обстеження об’єкту обліку теплової енергії”.Просимо Вас надати відповідь на питання, яким чином виконавець повинен підтвердити виконання пункту 6.3.4 Договору.
Відповідь: Будуть внесені зміни
Запитання до Технічного Завдання
Дата подання: 02 серпня 2019 17:20
Дата відповіді: 06 серпня 2019 17:56
Просимо Вас надати інформацію стосовно комплектації теплолічильників за кожною адресою, зазначеною в переліку приладів обліку, що додається до проекту договору, викладеного у Вашій ТД, а саме: тип теплообчислювача; кількість термоперетворювачів опору до нього; номінальний діаметр (DN), тип та кількість витратомірів (лічильників) до нього, які входять до складу теплолічильника. Ця інформація є необхідною для точного розрахунку ціни пропозиції, оскільки вартість залежить від типу лічильника і сприятиме максимальній економії при закупівлі послуг та в майбутньому ефективному виконанню договору. Окрім того, інформація потрібна для з'ясування,  обладнання з якими характеристиками слід використовувати для надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вул. Кузнецька, 50 - 1 обчислювач, 1 витратомір, 1 пара термоперетворювачів Вул. Крилова, 40 (1-2 підїзди) - 1 обчислювач, 4 витратоміра (по 2 на підїзд), 2 пари термоперетворювачів пр. Центральний, 183 (1-2 підїзди) - 1 обчислювач, 4 витратоміра (по 2 на підїзд), 2 пари термоперетворювачів. По всім іншим адресам - 1 обчислювач, 2 витратоміри, 1 пара термоперетворювачів. В технічному завданні передбачено що витратоміри є ультразвуковими та зазначено діаметр.
Запитання до Технічного Завдання Тендерної Документації
Дата подання: 02 серпня 2019 17:22
Дата відповіді: 06 серпня 2019 17:50
У Технічному завданні Вашої тендерної документації зазначені наявний пункт 9 "Метрологічна повірка", що включає в себе наступні послуги: встановлення на повірочний стенд, контроль відносної похибки приладу по температурі, об'єму, теплової енергії, часу напрацювання (12 вимірювань), контроль відносної похибки приладу на відповідних витратах теплоносія (9 вимірювань), зняття з повірочного стенду теплообчислювача. Зазначаємо, що всі перелічені операції згідно чинних методик повірки входять до складу повірки, яка безпосередньо передбачена пунктом 10 Технічного завдання. Таким чином, створюється ситуація, коли операції, що входять до складу повірки, відокремлені і включені до різних пунктів Технічного завдання, що дозволяє зловживати даною можливістю і закладати у ціну пропозиції кошти за одну послугу як за різні, що призводить до збільшення, тобто задвоєння ціни. Окрім того, п. 10 "Відрахування в Держстандарт" є таким, що суперечить чинному законодавству України з наступних підстав:  1. Державний комітет стандартизації, метрології та сертифікації України, який мав скорочену назву Держстандарт України, був реорганізован у 2003 році на підставі Указу Президента України # 225/2003 від 18.03.2003, та його функції на даний час передані до Мінекономрозвитку України. 2. Чинним законодавством України не передбачено будь-яких окремих відрахувань до будь-яких державних органів за проведення повірки ЗВТ. У зв'язку з вищевикладеним, з метою приведення документації у відповідність до чинного законодавства, недопущення маніпулювання та завищення ціни на підставі прогалин ТД, просимо п. 10 та п. 9 Технічного завдання об'єднати, назву "Відрахування в Держстандарт" виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до технічного завдання
Запитання до технічної частини
Дата подання: 02 серпня 2019 17:23
Дата відповіді: 06 серпня 2019 17:49
В пункті 6.2 Технічного завдання вказані ділянки до теплолічильників оного типу , але в пункті 10 цього ТЗ вказані теплолічильники інших типів. Зважаючи на це просимо привести у відповідність Технічне завдання, Вашої ТД та викласти в ТЗ чіткий перелік типів теплолічильників.
Відповідь: Будуть внесені зміни до технічного завдання
Запитання щодо Технічного Завдання
Дата подання: 02 серпня 2019 17:25
Дата відповіді: 06 серпня 2019 17:48
Згідно якого документу потрібно буде проводити послуги що входять до пункту Сервісне обслуговування та ремонт.
Відповідь: Під час підготовки теплолічильників до повірки та подальшої коректної роботи протягом 4 років потрібно виконати роботи по виявленню і усуненню недоліків та несправностей, передбачених п. 6, п. 7, п.8 технічного завдання
Запитання щодо ТЗ
Дата подання: 02 серпня 2019 17:26
Дата відповіді: 06 серпня 2019 17:46
За яким документом повинні проводитись пусконалагоджувальні роботи.
Відповідь: Згідно паспорту заводу-виробника
Запитання щодо умов Договору
Дата подання: 02 серпня 2019 17:27
Дата відповіді: 05 серпня 2019 17:36
Калькуляція до договірної ціни (п.3.1 Договору) може бути довільної форми чи є визначена форма?
Відповідь: Форма калькуляції тендерною документацією не визначена. Але при складанні калькуляції необхідно буде враховувати усі позиції технічного завдання тендерної документації. Остаточний варіант калькуляції узгоджується між Сторонами під час підписання догвоору про закупівлю.
Запитання щодо Технічного завдання ТД
Дата подання: 02 серпня 2019 17:29
Дата відповіді: 06 серпня 2019 17:45
П. 9.1  "Технічне завдання" передбачено надання такої послуги, як "калібровка вхідних каналів теплообчислювача". Згідно п.п. 10 п. 1 ст. 1 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" калібрування - це сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу. Таким чином, калібрування не може надаватися при надання послуги з повірки і не узгоджується з предметом Договору, яким є повірка приладів обліку теплової енергії в житлових будинках м. Миколаєва. Просимо вказати, яку саме послугу Замовник має намір отримати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до технічного завдання тендерної документації.
Запитання до ТЗ
Дата подання: 02 серпня 2019 17:36
Дата відповіді: 05 серпня 2019 17:30
Просимо Вас надати інформацію, щодо типу теплообчислювачів в яких потрібно замінити елементи живлення, в зв'язку з тим, що до кожного типу теплообчислювача підходить лише конкретний елемент живлення, а їх вартість може відрізнятись між собою. Надана інформація сприятиме максимальній економії при закупівлі послуг та в майбутньому ефективному виконанню договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тип теплообчислювача визначено в п. 6.2. технічного завдання.
Щодо п. 6.5. проекту Договору
Дата подання: 02 серпня 2019 17:47
Дата відповіді: 05 серпня 2019 17:25
Чи можливе залучення третіх осіб до виконання частини послуг (монтаж, демонтаж) за договором за умови, що повірка проводитиметься безпосередньо Виконавцем? Яким чином отримується погодження Замовника на залучення третіх осіб до виконання робіт згідно п 6.5 проекта Договору?
Відповідь: Оскільки предметом закупівлі є послуги, Замовник не вимагає обовязкового зазначення інформації про залучення третіх осіб. Але у разі необхідності залучення третіх осіб під час виконання договору Виконавець письмово сповіщає про це іншу Сторону.
Запитання щодо Технічного Завдання
Дата подання: 06 серпня 2019 09:12
Дата відповіді: 06 серпня 2019 17:59
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що живлення теплолічильника СВТУ — 10М здійснюється з використанням напруги 220В (без елементів живлення). Просимо надати по цих типах заводські номери для їх ідентифікації.
Відповідь: Для розрахунку вартості послуг заводські номери не потрібні. Типи теплообчислювачів:
1. СВТУ 10М(М2) Варіант виконання 5 - 54 од.
2. СВТУ 11Т (М2) Варіант виконання 5 – 5од.
Запитання щодо технічного завдання
Дата подання: 06 серпня 2019 09:13
Дата відповіді: 06 серпня 2019 18:00
Шановний Замовнику, у п. 6.2 технічного завдання, до якого Ви відсилаєте у своїй відповіді, вказано про типи витратомірних ділянок, а не про типи теплообчислювачів. Окрім того, якщо Ви вважаєте що кількість теплолічільників у п. 6.2 дає можливість прорахувати типи теплообчислювачів та їх кількікість яка становить 59 штук, тоді просимо пояснити яким чином заміна елементів живлення зазначена у п.7 Технічного завдання необхідна у кількості 128 одиниць. Чому кількість елементів живлення перевищює кількість теплолічильників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: СВТУ-11Т (М2. Варіант 5) – 5 од. (Тип елементу живлення LS 33600)
Суперком-01, Supercal 531 - 67 од. (Тип елементу живлення LS 33600)
АКВА МВТ - 56 од. (Тип елементу живлення LS 26500)
Запитання щодо Технічного завдання
Дата подання: 06 серпня 2019 09:15
Дата відповіді: 06 серпня 2019 18:00
Повторно просимо надати конкретні типи теплообчислювачів, в яких необхідно замінити елементи живлення, та їх точну кількість.
Відповідь: СВТУ-11Т (М2. Варіант 5) – 5 од. (Тип елементу живлення LS 33600)
Суперком-01, Supercal 531 - 67 од. (Тип елементу живлення LS 33600)
АКВА МВТ - 56 од. (Тип елементу живлення LS 26500)
запитання щодо технічного завдання
Дата подання: 06 серпня 2019 09:17
Дата відповіді: 06 серпня 2019 18:02
У позиції 15 та 19 переліку приладів обліку теплової енергії комунальної власності, які підлягають проведенню повірки у міжопалювальний період 2019 року окрім повірки, зазначено проведення ремонту, однак в ТЗ відповідний пункт відсутній. Просимо Вас внести в Технічне завдання відповідні зміни, а також описати характер несправностей.
Відповідь: Кількість та об’єм проведення ремонту підрядник повинен буде визначити після виконання пунктів 6, 7, 8 технічного завдання
Запитання щодо технічного завдання
Дата подання: 06 серпня 2019 09:43
Дата відповіді: 06 серпня 2019 18:02
Згідно раніше наданої Вами відповіді просимо надати уточнення за кожною позицією які типи та умовний діаметр теплолічильників: по вул. Кузнецька, 50 - 1 очислювач, 1 пара термоперетворювачів, по вул. Крилова, 40, по проспекту Центральному 183, та по всім іншім адресам?
Відповідь: Вул. Кузнецька, 50 - 1 обчислювач, 1 витратомір, 1 пара термоперетворювачів Вул. Крилова, 40 (1-2 підїзди) - 1 обчислювач, 4 витратоміра (по 2 на підїзд), 2 пари термоперетворювачів пр. Центральний, 183 (1-2 підїзди) - 1 обчислювач, 4 витратоміра (по 2 на підїзд), 2 пари термоперетворювачів По всім іншим адресам - 1 обчислювач, 2 витратоміри, 1 пара термоперетворювачів
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-31-001419-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НІК-ІНСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38789952
Дата подання: 26 серпня 2019 12:36
Оскарження результатів тендеру
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на невідповідність ДП
«Миколаївстандартметрологія» критеріям яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії (далі - заявники) для проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації (далі - ЗВТ), а саме:
В тендерній документації ДП «Миколаївстандартметрологія» вказані:
- Договір з ПП «ДЕКО СНАБ» № 11 від 05.06.2019р.. В п.1.1 вказано що Виконавець
зобов’язується виконати роботи з демонтажу, технічного обслуговування та монтажу
приладів обліку теплової енергії.
- Договір з ФОП Золотаренко Романом Григоровичем № 39 від 01.08.2019р..
В п.1.1. вказано що Виконавець зобов’язується виконати послуги з демонтажу, технічного обслуговування, ремонту та монтажу приладів обліку теплової енергії після повірки.
В Наказі Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1192 від 23.09.2015р.
в п.2 вказано:
2. Заявник з метою досягнення його відповідності критеріям повинен відповідати таким вимогам:
1) організаційно-правова форма, організаційна структура, підпорядкованість, фінансовий стан та порядок оплати праці персоналу заявника повинні забезпечувати впевненість органу з уповноваження в тому, що заявник, його персонал, відповідальний за виконання робіт з повірки ЗВТ, є об’єктивними і незалежними від розробників, виробників, постачальників, монтажників, покупців, власників, користувачів ЗВТ або осіб, відповідальних за ремонт чи обслуговування ЗВТ, повірку яких вони здійснюють, або від представників будь-якої з цих сторін.
У разі якщо заявник є відокремленим підрозділом підприємства, установи чи організації, його діяльність не повинна бути пов’язана з розробленням, виробництвом, постачанням, установленням, використанням, ремонтом або обслуговуванням ЗВТ, повірку яких він здійснює.
Персонал заявника, відповідальний за виконання робіт з повірки ЗВТ, не повинен брати безпосередньої участі у проектуванні, виготовленні чи конструюванні, реалізації, установленні, використанні, ремонті чи обслуговуванні ЗВТ, повірку яких він здійснює, або представляти сторони, що беруть участь у цій діяльності.
На підставі того що ДП «Миколаївстандартметрологія» не відповідає критеріям вказаним в Наказі Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1192 від 23.09.2015р. просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ДП «Миколаївстандартметрологія».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 серпня 2019 16:49
Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачене право звернення учасника до замовника із вимогою щодо скасування прийнятого ним рішення. В той же час повідомляємо, що порядок оскарження процедур закупівлі визначений ст. 18 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-31-001419-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НІК-ІНСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38789952
Дата подання: 30 серпня 2019 18:28
Оскарження рішення Замовника
Скарга на рішення тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняте під час проведення процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)Скаржник: Товариство з ообмеженою відповідальністю «НІК-ІНСЕРВІС». Юридична адреса: 54038, Миколаївська область, м. Миколаїв вул.Курортна,6а/1 e-mail: nikolaev54038@gmail.com Банківські реквізити: р/р 26000455881000 в АТ «УкрСиббанк» МФО 351005 Код за ЄДРПОУ: 38789952 Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради Юридична адреса: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 Тел. (0512)36-02-84 e-mail: depgkh@i.ua Банківські реквізити: р/р 31412556700003 в Управлінні Державної Казначейської Служби України у м. Миколаїв (Заводський район), МФО 826013 Код за ЄДРПОУ 03365707 Відомості про процедуру закупівлі: Назва про процедуру закупівлі: відкриті торги Дата та час проведення аукціону: 19.08.2019 15.54 – 19.08.2019 16:21 Предмет закупівлі: ДК 021:2015: (50410000-2) – послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (повірка приладів обліку теплової енергії в житлових будинках м. Миколаєва) Tender ID: UA-2019-07-31-001419-b ID: ef3e3c9409f3480d94156d0755b82200
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2019 20:04
Рішення від 03.09.2019 № 12249 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 20:04
Про перенесення розгляду UA-2019-07-31-001419-b.a2.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 19:22
рішення від 18.09.2019 13214.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 20:35

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 18:28
16.Договір ПП Деко Снаб.pdf
30 серпня 2019 18:28
Договір Золотаренко.pdf
30 серпня 2019 18:28
Платіжне доручення.pdf
30 серпня 2019 18:28
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Миколаївстандартметрологія" 864 270,44
UAH з ПДВ
790 944,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІК-ІНСЕРВІС" 998 000,00
UAH з ПДВ
791 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАКЛЕПНИЙ В.М. 1 107 900,00
UAH з ПДВ
831 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 12:12
Супровідний лист
16 серпня 2019 09:16
Електронний підпис
16 серпня 2019 09:11
Банківська гарантія 2.zip
15 серпня 2019 18:50
3.Таблица 6.pdf
15 серпня 2019 18:50
Договір Золотаренко.pdf
15 серпня 2019 18:50
16.Договір ПП Деко Снаб.pdf
15 серпня 2019 18:50
5.Накази на директора.pdf
15 серпня 2019 18:50
4.Довідка ст.50.pdf
15 серпня 2019 18:49
Банківська гарантія 2.zip
15 серпня 2019 18:49
3.1Довідка про МТБ.pdf
15 серпня 2019 18:49
2.12Лист МВС з додатками.pdf
15 серпня 2019 18:49
1.Лист-відгук ДЖКГ Ммр.pdf
15 серпня 2019 18:49
1.Відгук 4.pdf
15 серпня 2019 18:49
1.Відгук 3.pdf
15 серпня 2019 18:49
1. Відгук 1.pdf
15 серпня 2019 18:49
1.Відгук 2.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 18:24
Таблиця 6.pdf
15 серпня 2019 18:24
Паспорт Орендодавця.pdf
15 серпня 2019 18:24
Додаток 4.pdf
15 серпня 2019 18:23
Виписка.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 09:59
довідка.PDF
16 серпня 2019 09:59
Довіренність.pdf
16 серпня 2019 09:59
Саидоцтва.pdf
16 серпня 2019 09:59
Дод 4.pdf
16 серпня 2019 09:59
Дов санкции.pdf
16 серпня 2019 09:59
Дов про несудим.pdf
16 серпня 2019 09:59
Дов про залучання.pdf
16 серпня 2019 09:59
Дов персонал.pdf
16 серпня 2019 09:59
Дов корупция.pdf
16 серпня 2019 09:59
Дов згода з тз.pdf
16 серпня 2019 09:59
Дов захист.pdf
16 серпня 2019 09:58
Дов антиконкур дії.pdf
16 серпня 2019 09:58
Аналог_акт.pdf
16 серпня 2019 09:58
Повноваження підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Миколаївстандартметрологія"

ТОВ "НІК-ІНСЕРВІС"

ФОП ЗАКЛЕПНИЙ В.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Миколаївстандартметрологія"
#02568259
Переможець 790 944,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Миколаївстандартметрологія"
#02568259
790 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 16:01
ДУ №2 від 13.11.2019.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 16:00
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 13:24
ДУ №1 від 28.10.19.PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 13:23
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 16:35
Договір № 874 від 24.09.2019.pdf укладений
24 вересня 2019 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 874
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість згідно розрахунку до договору
Номер договору про закупівлю: 874
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 640 667,15
UAH (в тому числі ПДВ 106 777,86 UAH)