Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт парку Молодіжний в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
114 179 646,00 UAH
UA-2019-07-31-001236-b b3c8f7b806d043f1af626aa81c5d2621
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 15:02
Очікувана вартість: 114 179 646,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі- Кошти міського бюджету міста Харкова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт парку Молодіжний в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Київський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 14:44
Додаток № 4.docx
31 липня 2019 14:44
Додаток № 1.doc
31 липня 2019 14:44
Додаток № 3.docx
31 липня 2019 14:44
Додаток № 5.doc
31 липня 2019 14:44
Тендерна документація.docx
31 липня 2019 14:44
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 113 679 485,00
UAH з ПДВ
113 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМСЕРВІС-С" 113 820 000,00
UAH з ПДВ
113 504 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 16:35
Електронний підпис
15 серпня 2019 14:28
Електронний підпис
15 серпня 2019 14:26
(32)Ліцензія.pdf
15 серпня 2019 14:26
(31)Дозвіл.pdf
15 серпня 2019 14:26
(26) Витяг ПДВ.pdf
15 серпня 2019 14:26
(3)Довідка щодо складу.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 17:17
техніка .pdf
15 серпня 2019 17:17
субпідрядники.pdf
15 серпня 2019 17:17
Статут.pdf
15 серпня 2019 17:17
про-учасника.pdf
15 серпня 2019 17:17
працівникин.pdf
15 серпня 2019 17:17
погодження.pdf
15 серпня 2019 17:17
НДС.pdf
15 серпня 2019 17:17
Лист-згода.pdf
15 серпня 2019 17:17
Лист про конкуренцію.pdf
15 серпня 2019 17:17
інформаційний лист .pdf
15 серпня 2019 17:16
дозвіл з ОП.pdf
15 серпня 2019 17:16
Додаток 1.pdf
15 серпня 2019 17:16
Будремсервіс-С 14872 p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМСЕРВІС-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 113 400 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 14:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
113 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 15:59
Додаткова угода № 5 (ч.2) (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:59
Додаткова угода № 5(ч.3) (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:59
Додаткова угода № 5 (ч.1) (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 12:23
Договірна ціна 2019-2020 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2020 12:23
Договірна ціна 2020 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2020 12:23
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:25
Додаткова угода № 3 (1) (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:25
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 10:20
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
25 вересня 2019 10:20
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 19:50
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
10 вересня 2019 19:49
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 19:41
Договірна ціна 2019-2020 1.pdf укладений
10 вересня 2019 19:41
Договірна ціна 2019-2020 3.pdf укладений
10 вересня 2019 19:41
Договірна ціна 2019 2.pdf укладений
10 вересня 2019 19:41
Договірна ціна 2019-2020 2.pdf укладений
10 вересня 2019 19:41
Договірна ціна 2019 1.pdf укладений
10 вересня 2019 19:41
Договір.pdf укладений
10 вересня 2019 19:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 551
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Преамбулу Договору викласти в новій редакцї: «Департамент комунального господарства Харківської міської ради в особі заступника директора Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі довіреності від 02.01.2019 № 1/0/16-19 (далі - Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» в особі директора Шокодька Миколи Гавриловича, що діє на підставі Статуту (нова редакція) (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей Договір про таке (далі - Договір):».
Номер договору про закупівлю: 551
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 58 848 506 грн. 54 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів вісімсот сорок вісім тисяч п’ятсот шість грн. 54 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 9 808 084 грн. 42 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами календарним планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).».
Номер договору про закупівлю: 551
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 113 369 741 грн. 41 коп. (сто тринадцять мільйонів триста шістдесят дев’ять тисяч сімсот сорок одна грн. 41 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 18 894 956 грн. 90 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 58 848 506 грн. 54 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів вісімсот сорок вісім тисяч п’ятсот шість грн. 54 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 9 808 084 грн. 42 коп. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 54 521 234 грн. 87 коп. (п’ятдесят чотири мільйони п’ятсот двадцять одна тисяча двісті тридцять чотири грн. 87 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 9 086 872 грн. 48 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами календарним планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 4. Розділ ХІІІ. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р UA768201720344211009100036044 Держказначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» ЄДРПОУ 40446294 02094, м. Київ, вул. Хоткевича Гната, будинок 12, офіс 177 (063) 954-11-32 р/р UA283808380000026001700387701 в АТ «ПРАВЕКС БАНК» м. Київ ІПН 404462926553». 5. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 551
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 113 286 610 грн. 02 коп. (сто тринадцять мільйонів двісті вісімдесят шість тисяч шістсот десять грн. 02 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 18 881 101 грн. 67 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 58 848 506 грн. 54 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів вісімсот сорок вісім тисяч п’ятсот шість грн. 54 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 9 808 084 грн. 42 коп. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 54 438 103 грн. 48 коп. (п’ятдесят чотири мільйони чотириста тридцять вісім тисяч сто три грн. 48 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 9 073 017 грн. 25 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами календарним планом фінансування робіт (Додаток № 8).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 9).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 15.12.2020р. Період виконання робіт: вересень 2019р.– грудень 2020р.». 5. Пункт 10.1. розділу X. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 15.12.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 551
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 15 грудня 2020
Сума оплати за договором: 113 286 610,02
UAH (в тому числі ПДВ 18 881 101,67 UAH)