Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)
Очікувана вартість
77 200,00 UAH
UA-2019-07-31-001182-b d4b89587c0c44825baa021c648902236
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чирінська Олена

380937871824 0505429416@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26191575
Місцезнаходження: 08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38
Контактна особа: Чирінська Олена
380937871824
0505429416@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 77 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 772,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Ноутбук HP ProBook 450 G5 (15.4 FULLHD, Intel Core I3-8130U, 8 GB, 500gb HDD, Windows 10) або аналогічний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 14:33
Додаток_3_(_Проект_договору).docx
31 липня 2019 14:32
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП, визначення його ціни та назви товару (ТМ)?
Дата подання: 01 серпня 2019 10:52
Дата відповіді: 05 серпня 2019 09:14
1) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В пункті 3.1. оголошення про закупівлю вказано марку обладнання та інформацію про еквівалент, який буде розглядатись при закупівлі. Відповідно, якщо учасник пропонує еквівалент, то він вказує його марку в тендерній пропозиції та в проекті договору (Специфікації)
2. До участі в закупівлі запрошуються всі бажаючі. Кожна пропозиція за результатами аукціону ( з ПДВ чи без) буде розглядатись як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 69 995,00
UAH з ПДВ
66 665,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 76 800,00
UAH з ПДВ
66 666,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 12:58
Про гарантію 12 місяців.pdf
08 серпня 2019 12:58
Довідка про упаковку.pdf
08 серпня 2019 12:58
ЯО16_Цінова пропозиція.pdf
08 серпня 2019 12:58
ЯО16_Лист Згода.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 11:01
!Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
Переможець 66 665,10
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 14:37

Документи

14 серпня 2019 14:36
Рішення14082019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
66 665,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 14:36
Рішення14082019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
332-Т.pdf укладений
21 серпня 2019 13:42