Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general using of local importance О1708101 Kobelyaki-Bilyky- / М-22 / on the site km0 + 000-km21 + 900 Kobelyatskyi district of the Poltava region (separate sites)
Очікувана вартість
16 501 168,00 UAH
UA-2019-07-31-001153-b 9351ef872f024f67a985aba84cd017db
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Басан Олексій
+380532502661
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region"
National ID: 41984916
Contact point:
+380532502661
abasan@ukr.net
Additional contacts: Alexey Basan
+380532502661

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 11:35
Очікувана вартість: 16 501 168,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 490 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %
Publication date: 31 липня 2019 14:23
Enquiries until: 24 серпня 2019 18:00
Complaints submission until: до 30 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 вересня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 16 501 168 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 650 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 490 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39200, Україна, Полтавська область, О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900, Кобеляцького району
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the road of general using of local importance О1708101 Kobelyaki-Bilyky- / М-22 / on the site km0 + 000-km21 + 900 Kobelyatskyi district of the Poltava region (separate sites)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані Підрядником послуги. Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неефективність процедури
Дата подання: 23 серпня 2019 15:59
Дата відповіді: 27 серпня 2019 14:26
Технічним завданням до предмету закупівлі передбачена поверхнева обробка з одиничним розсипом, яка проводиться після повного виконання робіт по об'єкту закупівлі. Відповідно до п. 20.8.5 ДБН В.2.3-4:2015 ч. І, така обробка може проводитися в суху погоду (весною або влітку за температури повітря не нижче ніж плюс 5° С, восени - не нижче ніж плюс 10° С). Аукціон по даній закупівлі заплановано на 09 жовтня 2019 р. Пропозиції учасників відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» можуть розглядатися протягом 20 календарних днів. Мораторій на заключення договору з переможцем складає 10 календарних днів з моменту публікації повідомлення про намір підписати договір. Тобто, отримуємо орієнтовну дату підписання договору 09.10.2019 р. + 20 + 10 = 8 листопада 2019 р., яка є плановим початком робіт по предмету закупівлі. Згідно планових показників метрологічної служби та календарного температурного режиму погоди з 8 листопада 2019 р. середній температурний режим складатиме плюс 4° С-мінус 2° С, опади у вигляді дощу. Надайте відповідь, чим Замовник керувався при оголошенні даної процедури закупівлі? Виконання даного предмету закупівлі не можливе в 2019 р., процедура закупівлі неефективна!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На поставлене Вами питання, повідомляємо наступне.
Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році затверджений Полтавською обласною державною адміністрацією та погоджений Державним агентством автомобільних доріг України та Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.
Таким чином, проведення закупівлі послуг з поточного середнього ремонту на даному об’єкті здійснюється на підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090.
Оголошення про проведення даної процедури закупівлі було оприлюднене Замовником відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Однак, з огляду на те, що існує необхідність термінового приведення мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення до належного стану та з метою забезпечення безпеки дорожнього руху Замовником буде здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям у максимально короткі строки.
Також, повідомляємо Вам, що після оприлюднення Замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-31-001153-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Хозхімсервіс, Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 10 вересня 2019 14:15
Протокол прекваліфікації
Протокол прекваліфікації не містить детальної інформації про причини відхилення пропозиції. Прошу надати додаткову інформацію про причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Хозхімсервіс" (розкрити пункти "Не відповідає кваліфікаційним
критеріям" та "Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації")
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-11-000007 ● 9077915f661f4c55a0361edba6bd5ceb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-11 18:07:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.09.2019 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.09.2019 № 262


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-07-31-001153-b 31.07.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-24 18:03:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками) очікуваною вартістю 16 501 168,00 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-31-001153-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» (далі - ТОВ «Хозхімсервіс») у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та вимогам, визначеним у тендерної документації. При цьому в протоколі не зазначено детальної інформації про причини відхилення тендерної документації ТОВ «Хозхімсервіс».
Зважаючи на зазначене просимо надати пояснення щодо прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс» із зазначенням посилань на конкретні вимоги та кваліфікаційні критерії, визначені тендерній документації, яким не відповідає його пропозиція.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-27 13:41:06

Щодо надання пояснень

Надання пояснень
На Ваш запит повідомляємо Вам, що протоколом тендерного комітету № 162 від 05.09.2019р. (додається) тендерну пропозицію ТОВ «Хозхімсерівс» було відхилено керуючись пп. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі - Замовник) зроблені такі висновки з огляду на наступне.
Додатком 3 тендерної документації на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (далі – тендерна документація) передбачено, що учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація про працівників для надання послуг відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил надання цих послуг, обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 3 тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс» (далі – Учасник) надано Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ 881/25 від 27.08.2019р. При розгляді даного документу, тендерним комітетом встановлено, що в наданій Учасником довідці не дотримана в повній мірі форма заповнення, що була чітко встановлена умовами тендерної документації, а саме:
- в графі – інформація про освіту (складник та/або півень освіти), в т.ч. назва навчального закладу Учасником не заповнена інформація про навчальний заклад по наступним працівникам: Петренко А.В., Сильченко Д.С., Компанієць О.В., Говорунов В.О., Григоревський В.А., Кравченко Г.В., Панько О.О., Чорновол О.Л., Колісник М.В., Крупченко В.А., Мостовий В.О., Український Ю.М.
Чітко наведеною формою тендерної документації було зазначено, що учасники повинні зазначити інформацію про освіту (складник та/або рівень освіти), в тому числі назву навчального закладу. Враховуючи той факт, що Учасником по перерахованим вище працівникам не зазначено інформацію про навчальний заклад, довідка заповнена частково, не в повному обсязі.
Тобто, умовами тендерної документації встановлено, що Учасники повинні надати інформацію про освіту (складник та/або рівень освіти) в т.ч. назву навчального закладу (Таблиця 3 Додаток 3 тендерної документації).
Однак, Учасником в складі пропозиції не надало інформацію про навчальний заклад по переліченим вище працівникам, тим самим порушено вимоги тендерної документації.
Отже, Учасником не дотримана встановлена умовами тендерної документації форма інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання. Як наслідок, надана Учасником Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 881/25 від 27.08.2019р. не відповідає умовам тендерної документації та не може бути зарахована на підтвердження кваліфікаційного критерію Учасником.
Крім того, повідомляємо Вам, що згідно з умовами тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити наявність наступних працівників: головний інженер, інженер, виконавець робіт, майстри, машиністи, дорожні робітники, водії.
У складі тендерної пропозиції Учасником надано Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 881/25 від 27.08.2019р. В даній інформаційній довідці Учасником зазначено лише одного дорожнього робітника (Сильсенко Д.С.), хоча у тендерній документації Замовника чітко написано, що «Учаснику необхідно підтвердити наявність наступних працівників: … дорожНІ робітниКИ». Тобто наявність таких працівників, як дорожні робітники написана у тендерній документації у множині.
Тобто, Учасник мав надати інформацію і підтверджуючі документи щодо двох і більше дорожніх робітників.
Однак, у складі своєї пропозиції Учасник не підтвердив наявність в нього дорожніх робітників.
Крім того, необхідно зазначити і те, що Учасником в Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 881/25 від 27.08.2019р. зазначено Компанійця Олександра Вікторовича, який працює на посаді асфальтобетонника, а в дужках Учасником написано, що даний працівник раніше працював дорожнім робітником. Також, у складі своєї пропозиції Учасником надано наказ Про переведення Компанійця О.В. на посаду асфальтобетонника № 78-к від 01.03.2019р.
Таким чином, з усього вище викладеного можна зробити висновок, що в Учасника наявний лише один дорожній робітник, що не відповідає вимогам Замовника. Той факт, що Компацієць О.В. працював до 01.03.2019р. на посаді дорожнього робітника (відкриті торги оголошено Замовником 31.07.2019р.) не міг бути зарахований тендерним комітетом як належне підтвердження наявності дорожнІХ робітникІВ, адже посадові обов’язки і функції дорожнього робітника не розповсюджуються на Компанійця О.В., на котрого покладені посадові обов’язки асфальтобетонника.
Так само, наприклад, Замовник не може розцінювати і працівника Сушкова М.С., який зазначений у таблиці інженером-будівельником, як майстра будівельних і монтажних робіт, котрого було переведено з посади майстра будівельних і монтажних робіт на посаду інженера-будівелька.
Даний факт свідчить, що Учасником не підтверджено в повному обсязі кваліфікаційний критерій щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та як наслідок тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, керуючись пп. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», така пропозиція була відхилена тендерним комітетом Замовника.
Разом з тим, повідомляємо Вам, що 04.09.2019р. відбулись зміни в прекваліфікації на Прозоро. Відтепер у Замовників немає можливості підвантажити будь-який документ до свого рішення по кожному учаснику.
Зазначені зміни опубліковані на сайті Прозоро 04.09.2019 року за посиланням: https://infobox.prozorro.org/updates/prekvalifikaciya-v-prozorro-osoblivosti-provedennya.
Крім того, 05.09.2019р. при публікації протоколів прекваліфікації Замовник звертався в технічну підтримку свого електронного майданчика «Держзакувівлі Онлайн» за телефоном +38 (044) 465-91-11 щодо того, що на майданчику зникла можливість підвантажити протокол прекваліфікації. На майданчику підтвердили інформацію про те, що з 04.09.2019р. у Замовників немає можливості підвантажити будь-який документ до свого рішення по кожному Постачальнику.
Разом з тим, повідомляємо Вам, що на запит Учасника Замовником було надано копію протоколу засідання тендерного комітету № 162 від 05.09.2019р. Копія відповіді Замовника додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок моніторингу закупівель від 01.10.2019р., який розпочатий Державною аудиторською службою України від 10.09.2019р. Наказом № 262 щодо закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» повідомляє наступне. Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 17.01.2020р. справа № 440/3849/19 у задоволенні позовних вимог Державному підприємству «Агентство місцевих доріг Полтавської області» до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку моніторингу від. 01.10.2019р. було відмовлено. Між Державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 23.09.2019р. за результатами відкритих торгів було укладено договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № 03-24/19-140, по якому, станом на 31.12.2019р., виконані зобов’язання між Сторонами, у зв’язку з чим відсутній механізм усунення виявлених порушень.

2020-02-18 09:55:56

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області", 41984916, Україна, місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками), 16501168UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 9351ef872f024f67a985aba84cd017db, 2019-07-31
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 11 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.08.2019 № 151, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» (далі – ТОВ «Хозхімсервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю Миколаївбудцентр та товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 11.09.2019 № 177, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.09.2019 № 03-24/19-140. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Замовником 27.08.2019 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Згідно з нормами статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. При цьому Законом не передбачено надання учасниками торгів будь-яких документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій. Слід зазначити, що абзацом другим частини першої статті 27 Закону передбачено - у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Слід зазначити, частиною першою статті 28 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, при цьому, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Крім того, відповідно до абзацу 4 частини п’ятої статті 28 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив вимогу до Учасників, які перебувають у статусі «На розгляді» надати Замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4) і роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. До договірної ціни додаються Учасниками наступні документи (пронумеровані): локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат. Такі документи учасники повинні надати Замовнику протягом двох робочих днів з дня набуття статусу «На розгляді». Ціна пропозиції переможця відкритих торгів є договірною ціною, що являється, при укладанні договору, додатком до договору. Отже, вимога установлена Замовником у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання Учасниками, пропозиції яких перебувають у статусі «На розгляді», в паперовому вигляді договірної ціни, суперечать нормам статті 25 та 28 Закону. Порушення щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-5-2 не підтверджено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 та статті 25 і 28 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю , правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник) за результатами розгляду висновку від 01.10.2019р. про результати моніторингу (далі – Висновок) закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-31-001153-b доводить до Вашого відома, що твердження, викладені у Висновку щодо виявлення порушення Замовником вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, абзацу другого частини другої статті 23, статті 25 і 28 Закону України «Про публічні закупівлі» є необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності, оскільки Замовник у своїй діяльності чітко дотримується вимог чинного законодавства та всіх принципів здійснення публічних закупівель. Дії Замовника, в частині визначення у тендерній документації інформації про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині порядку внесення змін до тендерної документації та в частині вимоги тендерної документації щодо надання в паперовому вигляді договірної ціни з розрахунками і роздрукованої електронної банківської гарантії із супровідним листом не порушують чинне законодавство України та принципи здійснення закупівель, оскільки направлені на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників та максимальну економію та ефективність. Повідомляємо, що ми, як Замовник у закупівлі, приймаючи рішення, керуємось виключно законами та іншими нормативно-правовими актами, сумлінно дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на викладене, Замовник відповідно до пункту 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення Висновку Державної аудиторської служби України оскаржить цей Висновок на підставі зазначених вище заперечень в судовому порядку до Полтавського окружного адміністративного суду, про що повідомить через електронну систему закупівель у встановлений пунктом 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» термін.

2019-10-04 09:30:29

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 05 вересня 2019
UA-2019-07-31-001153-b9351ef872f024f67a985aba84cd017db
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Хозхімсервіс Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 вересня 2019 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2019 08:25
sign.p7s
03 вересня 2019 08:22
Хозхімсервіс 13559-33 p7s.7z
03 вересня 2019 08:22
Частина ІІІ.pdf
03 вересня 2019 08:21
Частина ІІ.pdf
03 вересня 2019 08:21
Частина І.pdf

Документи

03 вересня 2019 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2019 15:49
sign.p7s
03 вересня 2019 15:49
sign.p7s
03 вересня 2019 12:24
sign.p7s
03 вересня 2019 12:24
sign.p7s
03 вересня 2019 12:13
Довереность Ляшенко.pdf
03 вересня 2019 12:13
Fwd_ юр документы с ЕЦП.zip
03 вересня 2019 12:13
Fwd_ гарантия 632.zip

Документи

03 вересня 2019 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 вересня 2019 20:11
sign.p7s
03 вересня 2019 17:09
sign.p7s
03 вересня 2019 17:09
sign.p7s
03 вересня 2019 17:09
ч9.pdf
03 вересня 2019 17:09
ч8.pdf
03 вересня 2019 17:09
ч7.pdf
03 вересня 2019 17:09
ч6.pdf
03 вересня 2019 17:09
ч5.pdf
03 вересня 2019 17:09
ч4.pdf
03 вересня 2019 17:08
ч3.pdf
03 вересня 2019 17:08
ч2.pdf
03 вересня 2019 17:08
ч1.pdf
03 вересня 2019 17:08
Ростдорстрой 13510- 80 p7s.7z
03 вересня 2019 17:08
Контрольний лист.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 16 340 000,00
UAH з ПДВ
16 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 16 469 100,00
UAH з ПДВ
16 469 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 20:11
sign.p7s
03 вересня 2019 17:09
sign.p7s
03 вересня 2019 17:09
sign.p7s
03 вересня 2019 17:09
ч9.pdf
03 вересня 2019 17:09
ч8.pdf
03 вересня 2019 17:09
ч7.pdf
03 вересня 2019 17:09
ч6.pdf
03 вересня 2019 17:09
ч5.pdf
03 вересня 2019 17:09
ч4.pdf
03 вересня 2019 17:08
ч3.pdf
03 вересня 2019 17:08
ч2.pdf
03 вересня 2019 17:08
ч1.pdf
03 вересня 2019 17:08
Ростдорстрой 13510- 80 p7s.7z
03 вересня 2019 17:08
Контрольний лист.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 15:49
sign.p7s
03 вересня 2019 15:49
sign.p7s
03 вересня 2019 12:24
sign.p7s
03 вересня 2019 12:24
sign.p7s
03 вересня 2019 12:13
Довереность Ляшенко.pdf
03 вересня 2019 12:13
Fwd_ юр документы с ЕЦП.zip
03 вересня 2019 12:13
Fwd_ гарантия 632.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 16 340 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
16 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 вересня 2019 15:38
Договір укладений
23 вересня 2019 15:37
sign.p7s зміни до договору
04 листопада 2019 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 340 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 723 333,33 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку