Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування дрібоструминної та фарбувально-сушильної камер (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
1 300 442,74 UAH
UA-2019-07-31-000869-b 26bfad27925a4e4685763207926ee724
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 11:16
Очікувана вартість: 1 300 442,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування дрібоструминної та фарбувально-сушильної камер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 13:00
ТД_502-19_Послуги з ТО дрібоструминної та фарбувально-сушильної камер.doc
31 липня 2019 13:00
Договір(1).doc
31 липня 2019 13:00
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення умов Договору про закупівлю
Дата подання: 01 серпня 2019 14:20
Дата відповіді: 06 серпня 2019 17:07
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо пояснити вимоги пункту п.2.7 проекту Договору про закупівлю, викладеному у Додатку№8 до тендерної документації, а саме: 2.7. При виявленні прихованих недоліків (дефектів) протягом гарантійного терміну, Виконавець зобовязується усунути недоліки за власний рахунок? Що саме має на увазі Замовник під формулюванням "приховані недоліки"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Приховані недоліки – це такі недоліки, які не можна виявити під час звичайної для цього виду продукції перевірки, а виявляються лише у процесі підготовки до монтажу, випробування, використання. Наприклад: несумісність обладнання, неякісність основних вузлів, запчастин, матеріалів та інші дефекти, що призводять до непрацездатності та /або некоректної роботи дрібоструминної та фарбувально-сушильної камер після виконання технічного обслуговування в процесі експлуатації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-31-000869-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ», Код ЄДРПОУ:40184560
Дата подання: 13 вересня 2019 14:51
ВИМОГА в порядку ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
1. Розглянути цю вимогу.
2. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ "Майстерградінвест" умовам тендерної документації та конкретні підстави та докази, на підставі яких Замовником зроблено висновок про відмову ТОВ "Майстерградінвест" від підписання договору про закупівлю.
3. Скасувати рішення Замовника від 10.09.2019 про відхилення пропозиції (Протокол розгляду тендерних пропозицій № 61-46/09/19 від 10.09.2019) та повідомлення про відхилення від 10.09.2019
4. Укласти договір про закупівлю з ТОВ "Майстерградінвест" відповідно до результатів відкритих торгів за процедурою закупівлі UA-2019-07-31-000869-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 16:44
Протоколом № 61-46/09/19 від 10.09.2019 р. пропозиція ТОВ "Майстерградінвест" відхилена з підстав:
«Пропозиція учасника ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» протоколом № 56-9/08/19 від 22.08.2019 р. визначена переможною та 22.08.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Проте ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» на вимогу розділу ІІІ додатку 1 надав калькуляцію вартості послуг з технічного обслуговування дрібоструминної та фарбувально – сушильної камер з арифметичними помилками та таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
З огляду на викладене ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» неможливе укладення договору з учасником та ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» цим фактично відмовився від підписання договору про закупівлю.
Отже пропозиція учасника ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» підлягає відхиленню на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі» - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. пропозицію учасника ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» відхилено на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі» - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю».
Надаємо додаткову інформацію: надана ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» калькуляція переноситься в додатки до договору та містить, зокрема розбіжності між загальною калькуляцією статті витрат 05 та наданими окремо по дрібоструминній камері та фарбувально-сушильній камері, зазначені вище недоліки калькуляції призводять до наслідків ст. 37 ЗУ «про публічні закупівлі», що є недопустимим.
Відтак недбало підготовлена ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» калькуляція вартості послуг з технічного обслуговування дрібоструминної та фарбувально – сушильної камер свідчить про не бажання укласти належний договір, що в свою чергу підпадає до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі» - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 14:50
Вимога

Документи

17 вересня 2019 16:44
502-19.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» 1 293 747,36
UAH з ПДВ
1 293 747,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОАЛЕКС 1 299 660,60
UAH з ПДВ
1 299 660,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 13:50
Електронний підпис
15 серпня 2019 10:16
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 серпня 2019 10:16
19 Довідка ст 17.pdf
15 серпня 2019 10:16
23 Платник ПДВ.pdf
15 серпня 2019 10:16
13 Опис послуг.pdf
15 серпня 2019 10:16
12 Технічне завдання.pdf
15 серпня 2019 10:16
11 Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2019 10:16
10 Санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»

ТОВ ТЕХНОАЛЕКС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»
#40184560
Рішення скасоване 1 293 747,36
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 09:51
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»
#40184560
Відхилено 1 293 747,36
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 09:51
ТОВ ТЕХНОАЛЕКС
#41833922
Відхилено 1 299 660,60
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 09:53

Інформація про відміну

Дата відміни
11 вересня 2019 09:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі