Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтер
Очікувана вартість
148 777,00 UAH
UA-2019-07-31-000820-b ● 14de3499f873441ba3fbf0978934914c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ |
Код ЄДРПОУ: | 02005349 |
Місцезнаходження: | 19400, Україна , Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146 |
Контактна особа: |
Любов Тулупова +380473524078 tanya.crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 148 777,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 743,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
Принтер (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого (районного) бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, Ярослава Мудрого ,146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2019
—
23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2019 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2019 15:49 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі- принтер (2).doc | |
31 липня 2019 12:42 |
кваліфікація учасника.doc | |
31 липня 2019 12:42 |
Договір- проект .doc |
01 серпня 2019 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 серпня 2019 15:49 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі- принтер (2).doc
|
|||
31 липня 2019 12:42 |
кваліфікація учасника.doc
|
|||
31 липня 2019 12:42 |
Договір- проект .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 10:59
Дата відповіді: 01 серпня 2019 15:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Ми внесли зміти в технічне завдання щодо предмету закупівлі, де вказали конкретну марку та модель, тому аналоги розглядатися не будуть.
2) Звичайно, участь в закупівлі можуть приймати фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. При оцінюванні пропозиції ФОП неплатника ПДВ розглядатимемо його ціну як остаточну без додавання до його ціни суму ПДВ 20%
1) Ми внесли зміти в технічне завдання щодо предмету закупівлі, де вказали конкретну марку та модель, тому аналоги розглядатися не будуть.
2) Звичайно, участь в закупівлі можуть приймати фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. При оцінюванні пропозиції ФОП неплатника ПДВ розглядатимемо його ціну як остаточну без додавання до його ціни суму ПДВ 20%
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-31-000820-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3026207584
Дата подання: 12 серпня 2019 14:26
Не правова оцінка
Протокол про відхилення учасника з найнижчою ціною, ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА, з боку Замовника носить не об’єктивний характер, а причини відхилення є надуманими та не обґрунтованими, що свідчить про дискримінацію стосовно мене, адже учасник надав лист-погодження щодо умов договору про поставку товару у вигляді довідки про згоду з договором, учасник надав витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію витягу з реєстру платника ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Крім того учасник запропонував саме той товар, який визначений тендерною документацією та технічним завданням, а саме Принтер Canon i-SENSYS MF3010 -21 шт та підтвердив технічну пропозицію документом Технічне завдання щодо предмету закупівлі.
Звертаю увагу контролюючих органів та громадські організації, Dozorro, на те що Замовник прямо порушує один з основних принципів проведення закупівель – це максимальна економія та ефективність, так електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальних громад і ввірені посадовим особам органів місцевого самоврядування та їх структурним підрозділам. При цьому Замовник нехтуючи цим принципом обирає учасника, пропозиція якого на 5641,00 грн дорожче ніж у попереднього учасника.
Розгорнути
Згорнути
Звертаю увагу контролюючих органів та громадські організації, Dozorro, на те що Замовник прямо порушує один з основних принципів проведення закупівель – це максимальна економія та ефективність, так електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальних громад і ввірені посадовим особам органів місцевого самоврядування та їх структурним підрозділам. При цьому Замовник нехтуючи цим принципом обирає учасника, пропозиція якого на 5641,00 грн дорожче ніж у попереднього учасника.
Скасована
Дата: 12 серпня 2019 15:36
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" |
146 789,00
UAH з ПДВ
|
117 114,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА |
129 822,00
UAH з ПДВ
|
121 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
134 946,00
UAH з ПДВ
|
127 638,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
138 936,00
UAH з ПДВ
|
127 667,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
134 400,00
UAH з ПДВ
|
127 668,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" #37054093 |
Відхилено |
117 114,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 13:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Рішення скасоване |
127 638,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 15:35
|
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА #3026207584 |
Рішення скасоване |
121 997,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 15:36
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Рішення скасоване |
127 638,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 15:36
|
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА #3026207584 |
Рішення скасоване |
121 997,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 16:16
|
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА #3026207584 |
Переможець |
121 997,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2019 12:03
|
Додаткова угода №1.JPG | зміни до договору |
01 жовтня 2019 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 10:47
|
Договір.docx | укладений |
20 серпня 2019 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 30.09.2019 р. (зміна реквізитів Замовника) п. 14. Сума договору після внесення змін : - п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін : |
Номер договору про закупівлю: | 237 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |