Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер
Очікувана вартість
148 777,00 UAH
UA-2019-07-31-000820-b 14de3499f873441ba3fbf0978934914c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Тулупова

+380473524078 tanya.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146
Контактна особа: Любов Тулупова
+380473524078
tanya.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 11:25
Очікувана вартість: 148 777,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 743,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
Принтер (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого (районного) бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, Ярослава Мудрого ,146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2019  —  23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 15:49
Технічні вимоги до предмета закупівлі- принтер (2).doc
31 липня 2019 12:42
кваліфікація учасника.doc
31 липня 2019 12:42
Договір- проект .doc
01 серпня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 15:49
Технічні вимоги до предмета закупівлі- принтер (2).doc
31 липня 2019 12:42
Технічні вимоги до предмета закупівлі- принтер (2).doc
31 липня 2019 12:42
кваліфікація учасника.doc
31 липня 2019 12:42
Договір- проект .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 10:59
Дата відповіді: 01 серпня 2019 15:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Ми внесли зміти в технічне завдання щодо предмету закупівлі, де вказали конкретну марку та модель, тому аналоги розглядатися не будуть.
2) Звичайно, участь в закупівлі можуть приймати фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. При оцінюванні пропозиції ФОП неплатника ПДВ розглядатимемо його ціну як остаточну без додавання до його ціни суму ПДВ 20%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-31-000820-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3026207584
Дата подання: 12 серпня 2019 14:26
Не правова оцінка
Протокол про відхилення учасника з найнижчою ціною, ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА, з боку Замовника носить не об’єктивний характер, а причини відхилення є надуманими та не обґрунтованими, що свідчить про дискримінацію стосовно мене, адже учасник надав лист-погодження щодо умов договору про поставку товару у вигляді довідки про згоду з договором, учасник надав витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію витягу з реєстру платника ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Крім того учасник запропонував саме той товар, який визначений тендерною документацією та технічним завданням, а саме Принтер Canon i-SENSYS MF3010 -21 шт та підтвердив технічну пропозицію документом Технічне завдання щодо предмету закупівлі.
Звертаю увагу контролюючих органів та громадські організації, Dozorro, на те що Замовник прямо порушує один з основних принципів проведення закупівель – це максимальна економія та ефективність, так електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальних громад і ввірені посадовим особам органів місцевого самоврядування та їх структурним підрозділам. При цьому Замовник нехтуючи цим принципом обирає учасника, пропозиція якого на 5641,00 грн дорожче ніж у попереднього учасника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 серпня 2019 15:36
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 146 789,00
UAH з ПДВ
117 114,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 129 822,00
UAH з ПДВ
121 997,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 134 946,00
UAH з ПДВ
127 638,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 138 936,00
UAH з ПДВ
127 667,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 134 400,00
UAH з ПДВ
127 668,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 13:45
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ_121996_98.pdf
07 серпня 2019 15:30
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
07 серпня 2019 15:30
Гарантійний лист1.pdf
07 серпня 2019 15:30
Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2019 15:30
Талон.pdf
07 серпня 2019 15:30
Завірені.zip
07 серпня 2019 15:30
Certificate-3010.pdf
07 серпня 2019 15:30
Довідка.pdf
07 серпня 2019 15:30
Довідка1.pdf
07 серпня 2019 15:30
СЕС Canon.pdf

Публічні документи

Публічні документи

06 серпня 2019 15:50
Електронний підпис
06 серпня 2019 15:48
Договір.pdf
06 серпня 2019 15:48
ВипискаЄДР.pdf
06 серпня 2019 15:48
Гарантійний лист.pdf
06 серпня 2019 15:48
ІПН.pdf
06 серпня 2019 15:48
ВИТЯГ.pdf
06 серпня 2019 15:48
ПАСПОРТ.pdf
06 серпня 2019 15:48
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2019 15:48
Гарантія поставки.pdf
06 серпня 2019 15:48
Декларація Canon MF-3010.pdf
06 серпня 2019 15:48
ВИТЯГрозшир.pdf
06 серпня 2019 15:48
Інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Відхилено 117 114,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 13:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Рішення скасоване 127 638,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 15:35
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
Рішення скасоване 121 997,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 15:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Рішення скасоване 127 638,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 15:36
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
Рішення скасоване 121 997,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 16:16
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
Переможець 121 997,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 16:18

Документи

12 серпня 2019 13:40
Електронний підпис

Документи

12 серпня 2019 13:50
Електронний підпис

Документи

12 серпня 2019 13:46
Електронний підпис

Документи

Документи

12 серпня 2019 16:15
Електронний підпис

Документи

12 серпня 2019 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
121 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2019 16:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 12:03
Додаткова угода №1.JPG зміни до договору
01 жовтня 2019 11:13
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 10:47
Договір.docx укладений
20 серпня 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 30.09.2019 р. (зміна реквізитів Замовника) п. 14. Сума договору після внесення змін : - п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін :
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML